Smarowanie sztycy,

Data: 2018-08-25 07:19:18
Autor: qrt
Smarowanie sztycy,
andrzej.ozieblo@gmail.com Wrote in message:
Od zawsze smaruję. Zwykłym "towotem". Nie dużo. Bez tego miałem kłopoty z wyjęciem zapieczonej sztycy, a przede wszystkim z trzaskami. I żadnych kłopotów z opadaniem sztycy czy jej obrotem. Aż tu się dowiaduje z jakiegoś YT, że sztycy smarować nie należy. Jak to jest u was?

Smarować. Choć w sumie się zastanawiam czy w wypadku ramy alu i
 sztycy alu ma to znaczenie. Takie połączenie się może
 zapiec?
Jakoś nie kojarzę żebym miał z tym kiedykolwiek problem. Może
 smarowałem :)

Bo stal i alu to może nawet na amen i jednej ramy się z tego
 powodu pozbyłem. Z drugiej strony w jednym rowerze miałem problem z chowaniem się
 sztycy.  Zawsze wjeżdżała w ramę... Kupiłem rower jako używkę i
 nie wiem czy była orginalna czy nie, ale nie wyglądało aby była
 niedopasowana. --

Smarowanie sztycy,