Smart 2000r 800 Turbo - na co zwrócić uwagę?

Data: 2009-11-05 08:05:18
Autor: omega_fan
Smart 2000r 800 Turbo - na co zwrócić uwagę?

"Piotr C." <kangyooni@g.m.a.i.l.c.om> wrote in message news:hcsqhg$nq3$1inews.gazeta.pl...
Witam,

Na co powinienem szczególnie zwrócić uwagę w takim aucie?
Czy ew. naprawy typowych usterek są drogie?

Na zajechany silnik.
Ponoć kapitalka przed 100 tyś km to niemal norma/

Data: 2009-11-05 07:57:08
Autor: Massai
omega_fan wrote:

> [...]
> Czy ew. naprawy typowych usterek są drogie?

Na zajechany silnik.
Ponoć kapitalka przed 100 tyś km to niemal norma/

Ale to zdaje się bardziej przy dieslach.

Natomiast ja słyszałem bardzo wiele złego o tych automatach (kiedyś też
chciałem toto kobicie kupić) - ponoć bardzo nietrwałe.

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-11-05 09:07:50
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 5 Nov 2009 07:57:08 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

Natomiast ja słyszałem bardzo wiele złego o tych automatach (kiedyś też
chciałem toto kobicie kupić) - ponoć bardzo nietrwałe.

Tam wszystko będzie nietrwałe i to nawet niekoniecznie z winy producenta -
wystarczy spojrzeć na grupę docelową tego autka i wyobrazić sobie poziom
dbania o auto.
Oprócz tego przypomnę, że zegarki Swatch w zasadzie są jednorazowe.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-11-05 11:02:04
Autor: kamil

"Massai" <tsender@wp.pl> wrote in message news:hcu0gk$gij$1inews.gazeta.pl...
omega_fan wrote:

> [...]

Natomiast ja słyszałem bardzo wiele złego o tych automatach (kiedyś też
chciałem toto kobicie kupić) - ponoć bardzo nietrwałe.

Jezdzilem kilka lat temu troche po miescie smartem firmowym i stwierdzenie ze skrzynia jest powolna to naprawde lagodne okreslenie. Wlaczenie sie do ruchu na rondzie trzeba planowac ze sporym wyprzedzeniem, zeby skrzynia miala czas wypic kawe, zjesc ciacho i pomyslec, czy wrzucamy jedynke czy moze jednak jeszcze chwile postoimy. Do tego silnik przy przebiegu ok 50kkm palil wiecej oleju niz benzyny (fakt, ze firmowe auto, wiec katowane raczej ostro).

Pozdrawiam
Kamil

Smart 2000r 800 Turbo - na co zwrócić uwagę?