Smart Bank , FM Bank to poraĹĽka.

Data: 2015-03-27 22:37:23
Autor: wiatrak
Smart Bank , FM Bank to poraĹĽka.
Dziś w piątek, eliksirem o 12-tej wyszły z Krokodyla 3 przelewy. Do BZWBK, do Optimy i do Smarta. O 22-giej sprawdzam. W BZWBK i w Optimie zaksięgowane. A w Smarcie "ani widu ani słychu". Nie ma śladu pieniędzy.
"Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi?"
  Ta efemeryda w postaci FM Banku i Smarta to jedna wielka pomyĹ‚ka.
  Dopiero niedawno opisywaĹ‚em razem z innymi jak po przelaniu pieniÄ™dzy na lokatÄ™ półtora tygodnia trzeba byĹ‚o czekać na PDFa z potwierdzeniem, bo im wysiadĹ‚ system.
  Ciekawy jestem czy zaksiÄ™gujÄ… w poniedziaĹ‚ek, czy znowu zamierzajÄ… robić to do wielkanocy.

Data: 2015-03-28 12:09:33
Autor: J.F.
Smart Bank , FM Bank to poraĹĽka.
Dnia Fri, 27 Mar 2015 22:37:23 +0100, wiatrak napisał(a):
Dzi¶ w pi±tek, eliksirem o 12-tej wyszły z Krokodyla 3 przelewy. Do BZWBK, do Optimy i do Smarta. O 22-giej sprawdzam. W BZWBK i w Optimie zaksięgowane. A w Smarcie "ani widu ani słychu". Nie ma ¶ladu pieniędzy.
"Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi?"

I to Cie dziwi ? Mniej wiecej normalka, jedne banki sa szybsze, inne wolniejsze, nie
chcesz niespodzianek, to nie wysylaj pieniedzy w piatek o 12-tej.
Moze bedzie lepiej

Krodyla chyba mozna pochwalic
http://www.credit-agricole.pl/pytania-i-odpowiedzi/konto/w-jakich-godzinach-odbywaja-sie-ksiegowania-sesji-przychodzacych-i-wychodzacych

sesja wychodzaca do 14:30, ksiegowanie o 18:00

J.

Data: 2015-03-28 12:34:01
Autor: wiatrak
Smart Bank , FM Bank to porażka.

[...]

Po wieloletniej obserwacji w praktyce to wygl±da tak:

wychodz±ce: 8,  11,  14.30

przychodz±ce: 11,   15,   17,

Data: 2015-03-28 13:35:46
Autor: Zenek
Smart Bank , FM Bank to porażka.

Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomo¶ci news:mf4iip$r1r$1node1.news.atman.pl...
[...]
 Ta efemeryda w postaci FM Banku i Smarta to jedna wielka pomyłka.
 Dopiero niedawno opisywałem razem z innymi jak po przelaniu pieniędzy na lokatę półtora tygodnia trzeba było czekać na PDFa z potwierdzeniem, bo im wysiadł system.
 Ciekawy jestem czy zaksięguj± w poniedziałek, czy znowu zamierzaj± robić to do wielkanocy.
 Definitywnie dzi¶ mnie wk..wili. Konto idzie do odpalenia. Lepiej działała kiedy¶ moja szkolna kasa SKO.

Je¶li sprawdzałe¶ czy przelew doszedł po 20-tej to jest to u nich normalka, że nie będziesz go widział.
Za to w sobote juz sie pokaże.

Zenek -- -
Ta wiadomosc zostala sprawdzona na obecnosc wirusow przez oprogramowanie antywirusowe Avast.

Data: 2015-03-28 17:27:10
Autor: xbartx
W dniu 27.03.2015 o 22:37, wiatrak pisze:
[...]

Dziwne, bo zazwyczaj problem jest z wychodzącymi przelewami typu zlecone zostało pierwszą sesją a przyszło dopiero w trzeciej sesji ale odwrotnie to się jeszcze nie spotkałem. Chyba że jest tak jak napisał Zenek, że kasa wczoraj doszła ale dopiero dzisiaj system ją do konta dopisze. Jeżeli tak, to ciekawe czy w historii np coś widać albo czy jakbyś zrobił transakcję kartą/płatność bezgotówkową to by przeszła mimo, że teoretycznie na koncie nic nie ma.

Xenocide

Data: 2015-03-29 15:29:22
Autor: Zenek
Smart Bank , FM Bank to porażka.

Użytkownik "xbartx" <xbartx@bastardi.net> napisał w wiadomo¶ci news:mf6kou$uo2$2node1.news.atman.pl...
[...]

Dziwne, bo zazwyczaj problem jest z wychodz±cymi przelewami typu zlecone zostało pierwsz± sesj± a przyszło dopiero w trzeciej sesji ale odwrotnie to się jeszcze nie spotkałem. Chyba że jest tak jak napisał Zenek, że kasa wczoraj doszła ale dopiero dzisiaj system j± do konta dopisze. Jeżeli tak, to ciekawe czy w historii np co¶ widać albo czy jakby¶ zrobił transakcję kart±/płatno¶ć bezgotówkow± to by przeszła mimo, że teoretycznie na koncie nic nie ma.

-- xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide

Trochę inaczej to jest. Jak zalogujesz się w banku  do godziny 20-tej to zobaczysz przelew.
Jesli to zrobisz w dniu otrzymania przelewu po 20-tej gdy przelewy wewnetrzne już nie chodz± to nie będziesz go widział.
Wygl±da na to, żę strona naszego logowania się nie od¶wieża. "Bank zamknięty na kłódkę do następnego ranka".
A może jest inaczej. W każdym razie system tego banku jaki¶ archaiczny. Można się trochę wystraszyć jak przelew jest wysoki.
Poza ty jest OK.

Data: 2015-03-29 20:37:05
Autor: wiatrak
Smart Bank , FM Bank to pora�ka.

Trochďż˝ inaczej to jest. Jak zalogujesz siďż˝ w banku  do godziny 20-tej to
zobaczysz przelew.
Jesli to zrobisz w dniu otrzymania przelewu po 20-tej gdy przelewy
wewnetrzne ju� nie chodz� to nie b�dziesz go widzia�.
Wygl�da na to, �� strona naszego logowania si� nie od�wie�a. "Bank zamkni�ty
na k��dk� do nast�pnego ranka".
A mo�e jest inaczej. W ka�dym razie system tego banku jaki� archaiczny.
Mo�na si� troch� wystraszy� jak przelew jest wysoki.
Poza ty jest OK.

Rzeczywiście zobaczyłem ta kasę na drugi dzień, w sobotę.

Data: 2015-03-31 10:30:23
Autor: jedrek
Smart Bank , FM Bank to porażka.
"wiatrak"

 Definitywnie dzi¶ mnie wk..wili. Konto idzie do odpalenia.

Jaki więc bank Wodzu polecasz zamiast Smarta?
Szukam nadal dobrej przesiadki z dzi¶ już kulewego do bólu, pejsbukopodobnego mbanku na co¶ prostego, bezgwiazdkowego gdzie nikt mi nie każe generować co miesięcznych wpływów i wykręcać kart± debetow± limitów miesięcznych.
Czyli wymagam tylko ROR-u z kart± bez cudowania i dojenia za nic.

Data: 2015-03-31 02:29:14
Autor: bi123
W dniu wtorek, 31 marca 2015 10:32:04 UTC+2 użytkownik jedrek napisał:
[...]

Z bezwarunkowych, do wyboru pozostało już chyba tylko konto T-Mobile UB..
(nie wiadomo na jak długo)

Data: 2015-04-01 22:10:20
Autor: Chris94
Dnia Tue, 31 Mar 2015 02:29:14 -0700 (PDT), bi123@o2.pl napisał(a):

Z bezwarunkowych, do wyboru pozostało już chyba tylko konto T-Mobile UB.
(nie wiadomo na jak długo)

Już wiadomo jak długo: do 31 maja br.

--
Pozdrowienia,