Smart Fortwo vs inne maluchy

Data: 2011-05-20 20:03:03
Autor: Kuba \(aka cita\)
Smart Fortwo vs inne maluchy

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:1ks6838xgxa0t$.dlgpedaluje.ile.moze...
Cześć!
Szybko, krótko i na temat: trzeba w domu drugiego auta. Małego. Wybór padł
na używanego Smarta Fortwo z manualną skrzynią biegów i silnikiem diesla

dużo złego słyszałem o tych dieslach. Zdecydowanie korzystniej wypadają benzyny.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-05-24 22:08:44
Autor: Tomasz Stiller
On Fri, 20 May 2011 20:03:03 +0200, Kuba \(aka cita\) wrote:

dużo złego słyszałem o tych dieslach. Zdecydowanie korzystniej wypadają
benzyny.

Mozesz nieco konkretniej? Co zlego slyszales o tych CDI i dlaczego benzyna wypada korzystniej?

Tomek

Smart Fortwo vs inne maluchy