Smart HD vs TnK

Data: 2016-09-27 14:08:53
Autor: Trybun
Smart HD vs TnK

Która Z tych tytułowych ofert NC+ oferuje więcej kanałów? Tak pytam użytkowników ponieważ co do Smart HD nie ma żadnych wątpliwości. to już TNK co źródło to inaczej. W jednym źródle stoi że kanały praktycznie te same, a w innym że TnK  są również dostępne stacje np. Eurosportu czy MGM. Na oficjalnej stornie C+ tylko przestarzałe informacje w tym temacie..

Data: 2016-09-30 18:31:18
Autor: AL
Smart HD vs TnK
Trybun <cheilimx@jachu.ru> Wrote in message:

[...]

Od miesiąca mam Smart HD zamiast tnk (SD).  W moim odczuciu więcej
 kanałów jest w Smart HD.
Smart HD ma gorsze warunki opłat jak tnk. Nie ma opcji płacisz 1
 mc i masz cały rok podstawowe kanały.
--
AL

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-10-01 08:26:09
Autor: Trybun
Smart HD vs TnK
W dniu 2016-09-30 o 18:31, AL pisze:
[...]

Też przedłużyłem Smart HD na rok. W sumie najbardziej zależałby mi na stacjach Eurosportu, ale  jakoś nie znalazłem potwierdzenia że one są w ofercie TnK. Na grupie nikt się nie odezwał, w BOK C+ nikt nie odbiera telefonu. W necie co strona to inaczej.. Tak że pozostało mi przedłużyć Smart HD. A swoja drogą dlaczego C+ nie oferuje wszystkich kanałów w opcji "na kartę", boją się jakiegoś organizacyjnego galimatiasu, czy może piractwa?

Data: 2016-11-08 17:43:32
Autor: ąćęłńóśźż
Smart HD vs TnK
A co myślicie o ofercie Polsatu (naziemna i Hotbird) - najtańszy pakiet kanałów to 20 zł/mies. (25 zł/mies. z modułem CAM)?

-- -- -
W necie co strona to inaczej.

Smart HD vs TnK