Smart TV

Data: 2013-11-14 14:23:44
Autor: pawell32
Smart TV
W dniu 2013-11-14 11:26, Trybun pisze:
Czy u偶ywa ktos z Was adaptera Smart TV podpi臋teego pod wej艣cie hdmi? Czy
da si臋 gra膰 w gry z Google Play na ekranie 46", no i jak wygl膮da sprawa
sterowania takim urz膮dzeniem - wystarczy bezprzewodowa mysz, czy trzeba
kupowa膰 co艣 extra?

ja mam dwa urz膮dzenia. wpierw kupi艂em dongla z andoidem i do tego
pilot
http://allegro.pl/pilot-air-mouse-klawiatura-smart-tv-dongle-android-i3642661109.html
same urz膮dzenie to dla mnie jedna wielka pora偶ka (system), ale jak
lubisz gra膰 to pewnie si臋 nada.
ja potrzebowa艂em urz膮dzenie dla starszych os贸b by na tv, kt贸ry
nie ma us艂ug sieciowych mo偶na by艂o korzysta膰 z serwis贸w tvp itp.
sam pilot nie najgorszy, cho膰 szuka艂em czego艣 znacznie prostszego.
obecnie u偶ywam raspberry + xbian + prosty pilot ir i dzia艂a
tak jak trzeba tzn. filmy, zdj臋cia, a wszystko idzie po nfs
z serwera i netu. gier tam nie ma.

Data: 2013-11-14 18:29:52
Autor: Trybun
Smart TV
W dniu 2013-11-14 14:23, pawell32 pisze:
[...]

Prawd臋 m贸wi膮c to interesowa艂yby mnie zar贸wno gireki, jak i przegladarka netu. Mam co prawda telewizor Toshiba z "Toshiba Place" , jaki i tuner DVB/S Fergusona z dost臋pem do r贸偶nych serwis贸w z serialami czy filmami, ale w 偶adnym nie ma gier czy przegl膮darki netu.
I w sumie jak takie gry z serwisu Androida si臋 wy艣wietlaj膮 na du偶ym ekranie skoro ju偶 zmiana z telefonu a`la 4" na tablet 7" powoduje wyra藕ne zmiany na niekorzy艣膰? A偶 strach pomy艣le膰 jak taka gierka b臋dzie wygl膮da艂a na 46"owym ekranie..

Smart TV