Smart - czy jeszcze warto?

Data: 2015-04-04 19:42:52
Autor: marek
Smart - czy jeszcze warto?
w swietle ostatniej zawieruchy z eskalacja oplat w polskim systemie bankowy mam pytanko:
czy jeszcze warto zakladac konto w SMAR'cie ? (mowie o oszczednosciowym....)
- czy da sie je załozyc bez osobistego? i ewentualnie bez kart?
- jak obecnie wygląda oprocentowanie i czy są zapowiadane zmiany w najblizszych miesiacach (na gorsze oczywiście)?
- czy to bedzie bezpieczne? -> widze na grupie sporo negatywnym opinii o archaicznym systemie....
pozdrawiam, marek

Data: 2015-04-05 06:34:24
Autor: adamadammek
Smart - czy jeszcze warto?
W dniu sobota, 4 kwietnia 2015 19:42:55 UTC+2 użytkownik marek napisał:
[...]

Założyłem. Własciwie przesiadłem się z mBanku. Generalnie wszystko ok, choć jakies tam (ponoć) niedociągnięcia czy zacięcia są.. Skromny panel, brak wodotrysków, ale o to chyba chodzi.

Data: 2015-04-05 18:46:43
Autor: J.D.
Smart - czy jeszcze warto?
W dniu 2015-04-04 o 19:42, marek pisze:
[...]

To co teraz oferują to jakaś czasowa promocja i raczej % obniżą. Moim zdaniem jeśli chodzi o oszczędności, to lepiej skorzystać z należącego do tej samej "stajni" BIZBanku (lepsze oprocentowanie i póki co nic nie mówią o obniżaniu).
Co do samego SMARTA, zakładanie konta przebiegło bezproblemowo, karty nie brałem. Interfejs przez www bardzo uproszczony, ale uważam że to akurat plus w porównaniu z zas**nymi flashem i javą systemami w innych bankach. Minusy: czasem wolno aktualizuje stan konta po wykonaniu operacji.

pozdrawiam

Smart - czy jeszcze warto?