Smart przecieka

Data: 2010-06-18 11:16:06
Autor: mgr inĹĽ.
Smart przecieka
Witam wszystkich.

Grupę śledzę od dłuższego czasu w trybie "tylko do odczytu". Dziś postanowiłem jednak zasięgnąć porady zacnych grupowiczów.

Od dwóch lat posiadam Smarta ForTwo z 2001 roku. Spadł kiedyś Niemcowi do rowu, ale złożyli go dość dobrze (jeździ prosto, nie trzęsie, klimatyzuje, od dwóch lat praktycznie tylko tankowanie).

Niedawno zauważyłem jednak, że pod prawym dywanikiem po każdym deszczu jest sporo wilgoci. Nie wiem ile to już trwa, ale chciałbym szybko zareagować, żeby podłoga mi przedwcześnie nie zgniła. Czy ktoś może wskazać potencjalne miejsca przecieku? Które uszczelki należy mieć na uwadze albo jak "namierzyć" nieszczelność?

PS. Wspomniałem o tym podczas niedawnego przeglądu i obejrzeliśmy z diagnostą całe toczydełko od spodu - nie zauważyliśmy jednak miejsca, które mogłoby wpuszczać wodę dołem.

Dzięki za wszelkie porady. Udanego weekendu życzę.

Data: 2010-06-18 11:23:06
Autor: krzysn
Smart przecieka
Może masz niedrożny odpływ skroplin z klimatyzacji ?

pozdr, krzysn

Data: 2010-06-18 02:57:26
Autor: GregorY
Smart przecieka
Może masz niedrożny odpływ skroplin z klimatyzacji ?

dokładnie, nie patrz na podwozie ale instalację klimy i odwodnienie
przyszybowe.
Wogóle musiałby¶ zobaczyć gródĽ z tej strony.

--
GregorY

Data: 2010-06-18 14:21:45
Autor: mgr inż.
Smart przecieka
On 2010-06-18 11:57, GregorY wrote:
Może masz niedrożny odpływ skroplin z klimatyzacji ?

dokładnie, nie patrz na podwozie ale instalację klimy i odwodnienie
przyszybowe.
Wogóle musiałby¶ zobaczyć gródĽ z tej strony.

Hmm... Dzięki za informacje. O tym kierunku nie pomy¶lałem. Pytanie, czy kto¶ pozbawiony talentów mechanika będzie w stanie samemu sprawdzić drożno¶ć odpływu? Czy też może lepiej szukać serwisu klimatyzacji?

--
Pozdrawiam,
mgr inż.

Smart przecieka