Smart- zmiana w wyciągach

Data: 2016-07-22 19:38:41
Autor: Dominik Ałaszewski
Smart- zmiana w wyciągach
Dzień dobry grupowiczom,

Takiego maila dziś dostałem z adresu newsletter@fmbankpbp.pl (mogliby z łaski napisać, że o smarta chodzi, bo dłuższą
chwilę się zastanawiałem, co zacz i czy to jakaś
nowa forma phishingu):

"Informujemy, iż z dniem 22.07.2016 r., wyciągi bankowe, dotychczas dystrybuowane przez FM Bank PBP S.A. za pośrednictwem poczty elektronicznej, będą przekazywane za pośrednictwem aplikacji Banku, dostępnej pod adresem https://wyciagi.bankpbp.pl.

Login do ww. aplikacji stanowią cyfry od 15 do 22, będące częścią numeru rachunku bankowego."

Przyznam, że szczęka mi opadła- nie spotkałem
się jeszcze z taką innowacyjnościa :-)

Ciekawe, kiedy uruchomią osobny serwis transakcyjny
dla kart kredytowych czy zleceń stałych :-)

No i zastanawiające, dlaczego akurat od Święta Wedla
zaczynają :-)

Data: 2016-07-22 12:55:52
Autor: Kris
Smart- zmiana w wyciągach
W dniu piątek, 22 lipca 2016 21:38:43 UTC+2 użytkownik Dominik Ałaszewski napisał:
[...]

Dawny polbank tak miał też bodajże

Data: 2016-07-22 21:58:52
Autor: W
Smart- zmiana w wyciągach
PP wystukał, co następuje:

pewnie kolejne śmieszne zalecenie KNFu żeby  nie wysyłać wyciągów na
maila. to i FM na szybko kupił systemik do wyciągów - było pewnie
taniej.

Citi zrezygnował z takowych jakoś chyba 1-2 lata temu... niestety.

Jeżeli to faktycznie wytyczne KNF, to wybitnie bez sensu. A można by zaszyfrować takim PGP i po problemie - masz klucz to sobie otworzysz...

Data: 2016-07-23 00:47:18
Autor: Animka
Smart- zmiana w wyciągach
W dniu 2016-07-22 o 23:00, PP pisze:
pewnie kolejne śmieszne zalecenie KNFu żeby  nie wysyłać wyciągów na maila.
to i FM na szybko kupił systemik do wyciągów - było pewnie taniej.
Dla mnie wygodniej i bezpieczniej jest nie otrzymywać wyciągów na e-mail.
Wolę sama pobrać.

--
animka

Data: 2016-07-23 06:40:54
Autor: Dominik Ałaszewski
Smart- zmiana w wyciągach
Dnia 22.07.2016 Animka <animka@tonieja.wp.pl> napisał/a:

Dla mnie wygodniej i bezpieczniej jest nie otrzymywać wyciągów na e-mail.
Wolę sama pobrać.
 Zgoda, ale po co _osobny_ system? Taki problem
zintegrować to z głównym?

Data: 2016-07-23 19:12:07
Autor: Animka
Smart- zmiana w wyciągach
W dniu 2016-07-23 o 08:40, Dominik Ałaszewski pisze:
[...]

Sama się zastanawiam po co to wymyślili. Człowiek z gorączką 38 st. raczej będzie mial problem z dostaniem się do swoich wyciągów.

--
animka

Data: 2016-07-23 07:06:49
Autor: Kris
Smart- zmiana w wyciągach
W dniu sobota, 23 lipca 2016 12:12:08 UTC+2 użytkownik PP napisał:
i pobierasz i zapisujesz co miesiąc takie wyciągi z kilkudziesięciu kont...
Kilkudziesięciu kont? Większość pewnie ma 1-2 konta a i nie każdemu archiwum wyciągów potrzebne.

Data: 2016-07-23 13:33:45
Autor: W
Smart- zmiana w wyciągach
PP wystukał, co następuje:

W dniu 2016-07-23 o 00:47, Animka pisze:
[...]

Jako że jest w kilefile bo tych MUNDROŚCI się czytać nie da to się podepnę:
ależ nikt Ci nie każe - po prostu mogłabyś wyłączyć i nie używać, ale nie - skoro ja nie lubię to nikt nie powinien tego używać... życzyłaś już, żeby sąsiadowi dwie krowy padły czy coś?

i pobierasz i zapisujesz co miesiąc takie wyciągi z kilkudziesięciu
kont...

Ona tak lubi ;)

Data: 2016-07-23 16:41:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Smart- zmiana w wyciągach

"W" XnsA64E9E4BA2FACwuathome@at.home

Animka> Dla mnie wygodniej i bezpieczniej jest nie
Animka> otrzymywać wyciągów na e-mail. Wolę sama pobrać.

[...]

Jako że najwyraźniej o mnie mowa tu -- nie życzę nikomu potłuczenia
półlitrówek, chociaż jestem abstynentem.

IMO jak komu wygodniej -- m@ilem, via bankowy interfejs WWW,
papierem via Poczta, papierem osobiście z banku...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-08-02 22:35:35
Autor: em
Smart- zmiana w wyciągach
A udało się Wam aktywować dostęp do tego serwisu z wyciągami?
U mnie cały czas Błąd inicjalizacji konta.
Zgłoszone do banku, ale na razie bez odpowiedzi.

Data: 2016-08-03 07:43:26
Autor: lolekanabolek
Smart- zmiana w wyciągach
W dniu 2016-08-03 o 07:35, em pisze:
A udało się Wam aktywować dostęp do tego serwisu z wyciągami?
U mnie cały czas Błąd inicjalizacji konta.
Zgłoszone do banku, ale na razie bez odpowiedzi.

za którymś tam razem się udało, ale nie obyło się bez problemów

Marcin "lolekanabolek"

Data: 2016-08-03 07:55:51
Autor: wiatrak
Smart- zmiana w wyciągach

za którymś tam razem się udało, ale nie obyło się bez problemów

A na cholerę tam jest ten kod captcha?

Data: 2016-07-23 19:14:35
Autor: Animka
Smart- zmiana w wyciągach
W dniu 2016-07-23 o 12:12, PP pisze:
[...]

A po co mi one 8-)

--
animka

Data: 2016-07-23 06:37:06
Autor: Kamil Jońca
Smart- zmiana w wyciągach
Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> writes:

[...]

Przyznam, że szczęka mi opadła- nie spotkałem
się jeszcze z taką innowacyjnościa :-)

W toyocie tak było.

KJ

<doogie> joy/elmo: why can't the same ip be used?  was this fire so
         great that it burned the ip address?

Data: 2016-07-23 10:33:57
Autor: ąćęłńóśźż
Smart- zmiana w wyciągach
A hasło?
Cyfry od 3 do 10 ?
;-)

-- -- -
Login do ww. aplikacji stanowią cyfry od 15 do 22, będące częścią numeru rachunku bankowego.

Data: 2016-07-23 11:21:07
Autor: wiatrak
Smart- zmiana w wyciągach
W dniu 2016-07-22 o 21:38, Dominik Ałaszewski pisze:

[...]

  Też dostałem maila.. Zastanawiam się po co jeszcze mam to konto? Leży odłogiem i po prostu jest.
Chyba dlatego jeszcze jest, że nic nie kosztuje.
Trzeba wypowiedzieć w ramach prządków bankowych.

Smart- zmiana w wyciągach