Smart- zmiana w wyciągach

Data: 2016-07-23 11:21:07
Autor: wiatrak
Smart- zmiana w wyciągach
W dniu 2016-07-22 o 21:38, Dominik Ałaszewski pisze:

"Informujemy, iż z dniem 22.07.2016 r., wyciągi bankowe,
dotychczas dystrybuowane przez FM Bank PBP S.A.
za pośrednictwem poczty elektronicznej, będą przekazywane
za pośrednictwem aplikacji Banku, dostępnej pod adresem
https://wyciagi.bankpbp.pl.

  Też dostałem maila.. Zastanawiam się po co jeszcze mam to konto? Leży odłogiem i po prostu jest.
Chyba dlatego jeszcze jest, że nic nie kosztuje.
Trzeba wypowiedzieć w ramach prządków bankowych.

Smart- zmiana w wyciągach