SmartTV w Samsungu

Data: 2012-03-21 11:02:46
Autor: 4CX250
SmartTV w Samsungu
Jestem na kupnie TV ale mam jeszcze sporo do wyjasnienia.
Czy SmartTV w Samsungu ma swój odpowiednik w TV Panasonica który to ma internet.

Marek

Data: 2012-03-21 11:10:39
Autor: pawell32
SmartTV w Samsungu
W dniu 2012-03-21 11:02, 4CX250 pisze:
Jestem na kupnie TV ale mam jeszcze sporo do wyjasnienia.
Czy SmartTV w Samsungu ma swój odpowiednik w TV Panasonica który to ma
internet.

tak.
każdy inaczej to nazywa. samsung - smart tv, sony - bravia internet video, w panasonicu nie pamiętam, choć nie wiem czy nie ma tam
więcej niż w smart tv.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2012-03-21 13:39:54
Autor: z
SmartTV w Samsungu
W dniu 2012-03-21 11:10, pawell32 pisze:

każdy inaczej to nazywa. samsung - smart tv,

"
a także przeglądarkę stron WWW. W tej ostatniej działa zarówno ActiveX, jak i Flash, zatem w zasadzie mamy możliwość wyświetlenia dowolnej strony WWW na ekranie naszego telewizora, używając pilota w charakterze tabulatora lub kursora myszy.
"
Martwi mnie słowo w "zasadzie" Nie chciałbym się później rozczarować zwłaszcza w kontekście coraz większej ilości dostępnych kanałów w necie.
Tak jak w linuxie np. tvn używa Silverlight od MS :-) i nie pooglądasz
a tvtrwam znowu wtyczki WMP.
Jak jest w praktyce?

Data: 2012-03-21 13:42:51
Autor: pawell32
SmartTV w Samsungu
W dniu 2012-03-21 13:39, z pisze:
[...]

nie korzystam z przeglądarki www, jakoś mnie to nie kręci by na tv
oglądać strony, ani nie miałem potrzeby.
jak chodzi o tvn, to działa na każdym tv netem.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2012-03-21 21:43:23
Autor: Pszemol
SmartTV w Samsungu
"z" <zch280672@gazeta.pl> wrote in message news:jkci6t$gau$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja mam samsunga 46" LED z maja 2011 i powiem Ci że jego
www browser jest bardzo minimalistyczny. Z głównych wad:
- brak obsługi Adobe Flash
- brak obsługi MS ActiveX
- brak obsługi klawiatury USB/BT (tylko pilot Samsunga)
- brak obsługi myszki USB/BT (tylko pilot Samsunga)
Taka w zasadzie atrapa przeglądarki www... ale czysty HTML czyta :-)

Data: 2012-03-22 08:46:52
Autor: z
SmartTV w Samsungu
W dniu 2012-03-22 03:43, Pszemol pisze:

[...]

Jeśli tak to wygląda to "w zasadzie" DYSKWALIFIKACJA :-(

Data: 2012-03-22 09:04:04
Autor: pawell32
SmartTV w Samsungu
W dniu 2012-03-22 08:46, z pisze:

Taka w zasadzie atrapa przeglądarki www... ale czysty HTML czyta :-)

Jeśli tak to wygląda to "w zasadzie" DYSKWALIFIKACJA :-(

to Ty chcesz kupić tv po to by oglądać strony www?
jak chcesz z tv zrobić duży monitor, złóż sobie media center.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2012-03-22 09:29:15
Autor: z
SmartTV w Samsungu
W dniu 2012-03-22 09:04, pawell32 pisze:

to Ty chcesz kupić tv po to by oglądać strony www?
jak chcesz z tv zrobić duży monitor, złóż sobie media center.

Chcę nadal na nim oglądać TV które jest w necie (i wszystko inne) i chcę mieć to w jednym urządzeniu idiotoodpornym. Tak jestem skąpy, wygodny... ale myślę że lada chwila da się to zrobić. No chyba że lobby operatorów będzie bruździć :-)

Data: 2012-03-22 10:23:59
Autor: Chris
SmartTV w Samsungu
z nabazgrał(a):

[...]

Kup tańszy TV + np. FOXCONN Nettop nT-535 Intel Atom D525 CZARNY wyjdzie to samo a będziesz mógł robić na tym co chcesz :)

Data: 2012-03-24 00:13:50
Autor: K
SmartTV w Samsungu
[...]

Mam 40'' samsunga i moj radzi sobie bez problemu z klawiatura i mysza USB/BT moze problem lezy raczej po twojej stronie. Element ludzki najczesciej szwankuje w takich rozwiazaniach.

polecam samygo
http://www.samygo.tv/

Data: 2012-03-23 22:17:25
Autor: Pszemol
SmartTV w Samsungu
"K" <a@b.c> wrote in message news:jkj034$77j$1news.dialog.net.pl...
[...]

Jaki jest model Twojego telewizora? Mój to UN46D7000.

polecam samygo
http://www.samygo.tv/

Byłem, widziałem...

Data: 2012-03-21 21:40:41
Autor: Pszemol
SmartTV w Samsungu
"4CX250" <taunusmtv@posta.ornet.pl> wrote in message news:4f69a747$0$26685$65785112news.neostrada.pl...
Jestem na kupnie TV ale mam jeszcze sporo do wyjasnienia.
Czy SmartTV w Samsungu ma swój odpowiednik w TV Panasonica
który to ma internet.

A ten SmartTV w Samsungu jest już wreszcie "smart" czy dalej nie
potrafi wyświetlać stron www z adobe flashem jak modele 2011?

Data: 2012-03-23 10:50:26
Autor: 4CX250
SmartTV w Samsungu
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:jkdhsp.7c8.0poczta.onet.pl...
[...]

A bo ja wiem? Byłem u znajomego i pokazywał mi dopiero co kupionego samsunga i zachęcał abym też taki kupił.
W sumie TV wygląd ma bardzo ładny wygląd ale poza tym szału nie robi. Tylko 720 a nie full, ponoć złe opinie o matrycy. Ty jeszcze piszesz o problemem z adobe flashem więc jakaś następna wada. Ja jak narazie jestem zorientowany na panasonica.

Marek

Data: 2012-03-23 10:59:07
Autor: Chris
SmartTV w Samsungu
4CX250 nabazgrał(a):

[...]

Do tej pory najbardziej podobał mi się obraz z TV Sharpa tylko że oni nie mają tysiąca wodotrysków bo w końcu to tylko telewizor :)

Data: 2012-03-23 12:30:36
Autor: 4CX250
SmartTV w Samsungu
Użytkownik "Chris" <spam@spam.net> napisał w wiadomości news:jkhhhd$8s1$1inews.gazeta.pl...
Do tej pory najbardziej podobał mi się obraz z TV Sharpa tylko że oni nie mają tysiąca wodotrysków bo w końcu to tylko telewizor :)

USB z możliwością nagrywania i odtwarzania filmów, muzyki zdjęć, wiadomo, zastępuje nam wysłużony magnetowid.
Internet to nie tylko możliwość oglądnięcia jakiegoś filmu ale np. w czasie trwania reklamy można coś tam poszperać w sieci.

Marek

Data: 2012-03-23 15:25:49
Autor: Chris
SmartTV w Samsungu
4CX250 nabazgrał(a):

[...]

Od tego mam dekoder cyfrowy z nagrywarką oraz napęd BD który czyta wszystko zarówno z USB jak i po sieci ... odpalam sobie filmy po WiFi (MKV) i nie muszę biegać z flashem. Do tego USB w TV zazwyczaj jest ograniczony do FAT32 więc filmów w HD już nie pooglądam sibie tak łartwo.

Internet to nie tylko możliwość oglądnięcia jakiegoś filmu ale np. w
czasie  trwania reklamy można coś tam poszperać w sieci.

Od tego mam laptopa :)

Data: 2012-03-23 23:42:43
Autor: boxfish
SmartTV w Samsungu
W dniu 2012-03-23 15:25, Chris pisze:

[...]

Wątpię abyś potrafił dobrej jakości plik mkv odtworzyć po wifi a mój tv o ograniczeniach do FAT32 nie słyszał i taki pliczek na poziomie 15-20 GB i odpowiednim bitratem odtwarza bez problemu. (Z usb oczywiście)

Data: 2012-03-26 11:41:41
Autor: Chris
SmartTV w Samsungu
boxfish nabazgrał(a):

[...]

Ty wątpisz a ja oglądam i jakoś nie mam z tym problemów :)

Data: 2012-03-27 12:38:56
Autor: boxfish
SmartTV w Samsungu
W dniu 2012-03-26 11:41, Chris pisze:
boxfish nabazgrał(a):

[...]

No to widzisz, obaj się czegoś nauczyliśmy, pochwal się routerem, co tak świetne parametry ma prosze.

Data: 2012-03-27 13:55:53
Autor: Chris
SmartTV w Samsungu
boxfish nabazgrał(a):

[...]

Laptop SONY seria F + Router Dlink DIR-655 (było) + obecnie ModemRouter Thomson od UPC (też daje radę ale mam go od tygodnia więc nie powiem na 100%) + podpięte to do napędu LG BD650 gdzie potem trafia to na TV Samsunga.

Data: 2012-03-29 12:12:47
Autor: I.Tichy
SmartTV w Samsungu
"Chris" <spam@spam.net> napisał(a):

[...]

Telewizory Samsunga (te na pewno, bo mam i jestem na 100% pewny)
odtwarzaja rowniez z NTFS i pliki powyzej 4GB, wiec nie ma w tym temacie
zadnego ograniczenia. Co wiecej, nie ma tez sensu podpinac
zewnetrznego klocka, ktore zajmuje miejsce i dodatkowo ciagnie prad,
skoro sam TV ma w sobie tyle kodekow, ze odtwarza praktycznie prawie
kazdy film.

Data: 2012-03-29 12:35:35
Autor: Chris
SmartTV w Samsungu
I.Tichy nabazgrał(a):

[...]

To teraz wsadź do tego TV płytę BD albo DVD ...  nie wszystkie filmy trzeba kraść :)

Data: 2012-03-29 12:49:04
Autor: I.Tichy
SmartTV w Samsungu
"Chris" <spam@spam.net> napisał(a):

To teraz wsadź do tego TV płytę BD albo DVD ...  nie wszystkie filmy trzeba kraść :)

Nie sugeruj nikomu, ze jest zlodziejem, jak nic o nim nie wiesz.
Poza tym w Polsce nie jest nielegalne sciaganie filmow, jak juz o tym wspomniales.

Przy okazji odpal film MKV z napisami w TXT i dźwiękiem w DTS ... powodzenia ... chyba że coś zmienili bo stare nie widzą.

Odpalam. I na nowym i na starym.

Data: 2012-03-29 13:06:32
Autor: Chris
SmartTV w Samsungu
I.Tichy nabazgrał(a):

"Chris" <spam@spam.net> napisał(a):
To teraz wsadź do tego TV płytę BD albo DVD ...  nie wszystkie filmy
trzeba  kraść :)
Nie sugeruj nikomu, ze jest zlodziejem, jak nic o nim nie wiesz.

Nic nie sugeruję to ty się oburzasz :)

Poza tym w Polsce nie jest nielegalne sciaganie filmow, jak juz o tym
wspomniales.

Ale posiadanie już tak :)

Przy okazji odpal film MKV z napisami w TXT i dźwiękiem w DTS ...
powodzenia  ... chyba że coś zmienili bo stare nie widzą.
Odpalam. I na nowym i na starym.

Na 55A650  nie działa ....

ps. Ciągle nie mam odpowiedzi czy opalisz na samym TV płytę BD albo DVD ...

Data: 2012-03-29 13:08:33
Autor: K
SmartTV w Samsungu
W dniu 2012-03-29 13:06, Chris pisze:
I.Tichy nabazgrał(a):

[...]

Ty a kto normalny uzywa dzisiaj takich zabytkow ? Ja plyty io odtwarzacze wywalilem razem z magnetowidem VHS na smietnik.

Data: 2012-03-29 13:27:17
Autor: Chris
SmartTV w Samsungu
K nabazgrał(a):

[...]

Wydaje mi się że obecnie BD zaczyna być standardem jeśli chodzi o odbiór meteriałów HD.

Data: 2012-03-29 13:32:29
Autor: K
SmartTV w Samsungu
W dniu 2012-03-29 13:27, Chris pisze:
K nabazgrał(a):

[...]

Chyba w twojej wiosce bo w moim swiecie standardem jest karta SD jesli nie moge czegos obejrzec z internetu lub satelity.

Data: 2012-03-29 13:44:07
Autor: Chris
SmartTV w Samsungu
K nabazgrał(a):

[...]

W cywilizacji kart pamięci używa się do aparatów i telefonów  ...
Siedzą potem takie ciołki i ściągają CAM albo TS  i cieszą się że oglądali nowy film bo do kina to już im szkoda się wybrać bo do najbiśzego miasta to ze 2h drogi ma ...

Data: 2012-03-29 14:12:02
Autor: K
SmartTV w Samsungu
W dniu 2012-03-29 13:44, Chris pisze:
K nabazgrał(a):

[...]

Tak oczywiscie przypominasz mi debila z mediamarkt ktory powiedzial mi ze karta miniSD jest do aparatow GSM i nie mozna jej uzywac w komputerze ale tak to bywa jak wczoraj sralo sie za stodola a dzisiaj jest sie wielkim swiatowcem z farszawy.

Data: 2012-03-29 14:34:39
Autor: Chris
SmartTV w Samsungu
K nabazgrał(a):

[...]

Odezwał się wieśmak ... wracaj na pole ...

Data: 2012-03-29 14:12:09
Autor: pawell32
SmartTV w Samsungu
W dniu 2012-03-29 13:08, K pisze:

Ty a kto normalny uzywa dzisiaj takich zabytkow ? Ja plyty io
odtwarzacze wywalilem razem z magnetowidem VHS na smietnik.

ja mam kilkadziesiąt filmów na dvd.
i co mam je wyrzucić czy lepiej kupić odtwarzacz
BR?

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2012-03-29 14:11:48
Autor: Cavallino
SmartTV w Samsungu

Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f745125$1@news.home.net.pl...
W dniu 2012-03-29 13:08, K pisze:

[...]

Sensowniej byłoby napęd do kompa.....

Data: 2012-03-29 14:20:35
Autor: pawell32
SmartTV w Samsungu
W dniu 2012-03-29 14:11, Cavallino pisze:

Sensowniej byłoby napęd do kompa.....

w komputerze nie widzę takiej potrzeby,
krążki używam tylko do instalacji.
jak zbuduje htpc to może wówczas, ale na razie mam czas.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2012-03-29 14:25:25
Autor: Cavallino
SmartTV w Samsungu

Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f74531e$1@news.home.net.pl...
W dniu 2012-03-29 14:11, Cavallino pisze:

Sensowniej byłoby napęd do kompa.....

w komputerze nie widzę takiej potrzeby,

A na kupowanie odtwarzacza dvd widzisz?
Bo sugerowałem użycie tego napędu do kompa w celu zmiany nośnika na wygodniejszy niż płyta......

Data: 2012-03-29 14:32:01
Autor: pawell32
SmartTV w Samsungu
W dniu 2012-03-29 14:25, Cavallino pisze:
A na kupowanie odtwarzacza dvd widzisz?
Bo sugerowałem użycie tego napędu do kompa w celu zmiany nośnika na
wygodniejszy niż płyta......

a o tym mówisz?...
hmm. czy ja wiem. kupuje film na BD, płyta leży na półce,
chce to oglądam.
a tak muszę szukać softu do zgrywania na mkv, nie wiem czy
są darmowe, czas... i po co mi to?

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-03-29 14:32:34
Autor: Chris
SmartTV w Samsungu
pawell32 nabazgrał(a):

[...]

Ja tam jak mi się coś podoba to idę i kupuję na BD dużo fajniejsza opcja niż trzymanie na HDD

a tak muszę szukać softu do zgrywania na mkv, nie wiem czy
są darmowe, czas... i po co mi to?

Dodaj do tego miejsce na magazyowanie tego ...

Data: 2012-03-29 14:57:40
Autor: K
SmartTV w Samsungu
W dniu 2012-03-29 14:32, Chris pisze:
pawell32 nabazgrał(a):

[...]

Na karcie SD zmiescisz kilka takich filmow z BD a roznica w wielkosci zajebista. Juz nie wspomne o tym ze plyte latwo porysowac . Inwestopwanie w cos co jest zabytkiem historii mija sie z celem.

Data: 2012-03-29 15:03:04
Autor: Chris
SmartTV w Samsungu
K nabazgrał(a):

[...]

A karty SD padają więc też łatwo stracić dane.
Druga sprawa to ile masz tych kart ?? co film to jedna karta ??

Data: 2012-03-29 15:06:47
Autor: Cavallino
SmartTV w Samsungu

Użytkownik "Chris" <spam@spam.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Druga sprawa to ile masz tych kart ?? co film to jedna karta ??

Czyli jedna wystarczy.
Obejrzeć, skasować, nagrać następny.

Data: 2012-03-29 15:08:56
Autor: Chris
SmartTV w Samsungu
Cavallino nabazgrał(a):

Użytkownik "Chris" <spam@spam.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Druga sprawa to ile masz tych kart ?? co film to jedna karta ??
Czyli jedna wystarczy.
Obejrzeć, skasować, nagrać następny.

I co to za frajda :) ja tam lubie wrócić do starych filmów albo seriali np. Friends :)

Data: 2012-03-29 15:12:15
Autor: Cavallino
SmartTV w Samsungu

Użytkownik "Chris" <spam@spam.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jl1mta$so$1@inews.gazeta.pl...
Cavallino nabazgrał(a):

Użytkownik "Chris" <spam@spam.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Druga sprawa to ile masz tych kart ?? co film to jedna karta ??
Czyli jedna wystarczy.
Obejrzeć, skasować, nagrać następny.

I co to za frajda :)

Zasadnicza, brak śmietnika.

ja tam lubie wrócić do starych filmów albo seriali np. Friends :)

A ja nie lubię.
Dlaczego zakładasz, że każdy musi lubić to co Ty?
I musi oglądać jeden film parę razy, żeby skumać o co w nim chodzi? ;-)

Data: 2012-03-29 15:14:41
Autor: Chris
SmartTV w Samsungu
Cavallino nabazgrał(a):

[...]

Bo nowy dobry film wchodzi raz na 2 lata :)

Data: 2012-03-29 15:21:18
Autor: Cavallino
SmartTV w Samsungu

[...]

No i jeśli nawet, czy za karę mam oglądać stare filmy z płyty, które już kiedyś oglądałem?
Osobiście mam ciekawsze zajęcia w życiu.

Data: 2012-03-29 15:27:33
Autor: I.Tichy
SmartTV w Samsungu
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

No i jeśli nawet, czy za karę mam oglądać stare filmy z płyty, które już kiedyś oglądałem?
Osobiście mam ciekawsze zajęcia w życiu.

Z tym to roznie jest. Generalnie  nie lubie ogladac 2 razy tych samych filmow,
ale sa pewne wyjatki -- np stare filmy Barei moge sobie bez problemu odswiezac
co jakis czas -- i za kazdym razem wylapuje jakis smaczek, ktorego wczesniej nie
zauwazylem w filmie. I rzeczywiscie wole obejrzec taki film po raz n-ty niz
jakas kolejna produkcje w stylu ukradnij-strzel-zastrzel z szarej braci filmowej,
gdzie juz na poczatku wiem, jak sie skonczy.
A niestety zauwazam bardzo duzo takich gniotow albo mam pecha do wybierania.

Data: 2012-03-29 15:34:05
Autor: Cavallino
SmartTV w Samsungu

Użytkownik "I.Tichy" <i.tichy@i.tichy.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:bio8n7di7ggpnmjaks7euj8q9eg68v39gv@4ax.com...
[...]

Wiadomo, kultowe filmy to inna bajka, ale ile takich jest?
Bo na pewno nie tyle, żeby pojemność/ilość kart czy miejsca na dysku stanowiła jakikolwiek problem.

Data: 2012-03-29 15:35:13
Autor: Chris
SmartTV w Samsungu
Cavallino nabazgrał(a):

[...]

LOTR EE ,  25GB na każdą część w MKV :)

Data: 2012-03-29 15:37:56
Autor: Cavallino
SmartTV w Samsungu

Użytkownik "Chris" <spam@spam.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jl1oej$cgc$1@inews.gazeta.pl...
Cavallino nabazgrał(a):

[...]

Co rok leci w jakiejś tv, więc archiwizowanie nie ma sensu.
Już nie mówiąc o totalnym braku kultowości tego typu produkcji.
To już wolałbym sobie Vabank zarchiwizować. ;-)

Data: 2012-03-29 15:40:08
Autor: Chris
SmartTV w Samsungu
Cavallino nabazgrał(a):

[...]

Leci ale nie EE :) kultowośc polega na indywidualnym podejściu do filmu, jednemu się podoba a drugiemu nie :)
Co do Vabank to też będę musiał zrobić archiwum nowej odświerzonej wersji :) starą mam gdzieś na DVD.

Data: 2012-03-29 15:32:29
Autor: Chris
SmartTV w Samsungu
Cavallino nabazgrał(a):

[...]

Ja też ale każdy ma wolny wybór .. znam takich co nie mają TV i nie chcą mieć ...

Data: 2012-03-29 15:24:08
Autor: K
SmartTV w Samsungu
W dniu 2012-03-29 15:14, Chris pisze:
Cavallino nabazgrał(a):

[...]

Taa z tym ze tak ja te dobre filmy juz ogladalem po kilka razy w roznej masci TV to po co mam jeszcze je kupowac na BD ?

Dobre filmy mozna na palcach policzyc a reszta nie jest warta czasu na nie poswieconego.

W pewnym wieku dochodzisz do wniosku ze juz wszystko widziales i zaczynasz na dobre filmy chodzic do kina .

Data: 2012-03-29 15:34:30
Autor: Chris
SmartTV w Samsungu
K nabazgrał(a):

[...]

Ja zaczynam kolekcjonować w domu :) na kino mam średnio czas niestety choć ma dość blisko (2km)

Data: 2012-03-29 15:00:03
Autor: Cavallino
SmartTV w Samsungu

Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f7455cd$1@news.home.net.pl...
[...]

Mówię o tym o czym sam pisałeś, że masz stare płyty dvd i nie masz na czym ich obejrzeć bez odtwarzacza.

Data: 2012-03-29 16:46:56
Autor: pawell32
SmartTV w Samsungu
On 29.03.2012 15:00, Cavallino wrote:

[...]

długo myślałem i nie wiem o co Ci chodzi w tej wypowiedzi

Data: 2012-03-29 17:21:46
Autor: Cavallino
SmartTV w Samsungu

[...]

O to:

"ja mam kilkadziesiąt filmów na dvd.
i co mam je wyrzucić czy lepiej kupić odtwarzacz BR?"

Moja odpowiedź znaczyła mniej więcej :
nie kupować BR, przegrać na nośnik z którego da się oglądać filmy bez odtwarzacza, albo wprost używać napędu z kompa.

Data: 2012-03-29 17:39:05
Autor: pawell32
SmartTV w Samsungu
On 29.03.2012 17:21, Cavallino wrote:

"ja mam kilkadziesiąt filmów na dvd.
i co mam je wyrzucić czy lepiej kupić odtwarzacz BR?"

Moja odpowiedź znaczyła mniej więcej :
nie kupować BR, przegrać na nośnik z którego da się oglądać filmy bez

to wiem, ale dopiero się przymierzam. jak pisałem poptrzeba czasu na przegranie na hdd no i pozostaje sposób.
dlatego się jeszcze zastanawiam czy nie lepiej kupic DB.

odtwarzacza, albo wprost używać napędu z kompa.

z kompa to bezsensu, chyba że z htpc do czego jestem najbliższy.
na razie myślę nad rozwiązaniem kwestii pilota,
dlatego nie kupiłem odtwarzacza po tv jeszcze.

Data: 2012-03-29 17:56:15
Autor: Cavallino
SmartTV w Samsungu

Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f748219$1@news.home.net.pl...
[...]

Po co, żeby dublować to co już masz w kompach?

odtwarzacza, albo wprost używać napędu z kompa.

z kompa to bezsensu,

No jak, przecież właśnie pisałeś o dlna.
Toto nie umożliwia odtwarzania z wybranego nośnika?

Data: 2012-03-29 18:13:40
Autor: pawell32
SmartTV w Samsungu
On 29.03.2012 17:56, Cavallino wrote:

dlatego się jeszcze zastanawiam czy nie lepiej kupic DB.

Po co, żeby dublować to co już masz w kompach?

nie mam BD.

odtwarzacza, albo wprost używać napędu z kompa.

z kompa to bezsensu,

No jak, przecież właśnie pisałeś o dlna.
Toto nie umożliwia odtwarzania z wybranego nośnika?

myślę i kilku rozwiązaniach.
dziś modernizuje serwer i zamierzam odpalić na nim dlna.
jak znajde szybki sposób na przeniesienie z plastiku na hdd
to będę odlądał na tv bez dodatkowych pudeł i może faktycznie
z tym BD to bezsens...

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-03-29 19:13:29
Autor: I.Tichy
SmartTV w Samsungu
pawell32 <pawell@net-sat.pl> napisał(a):

[...]

Z DLNA meczylem sie strasznie, w koncu zarzucilem to -- sporadycznie tylko uzywam
jak TV nie ma kodeka to jakiegos dziwnego formatu. Ale to bylo ze 2 lata temu, moze cos
sie zmienilo w temacie.

Data: 2012-03-29 19:30:44
Autor: Cavallino
SmartTV w Samsungu

Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f748a34$1@news.home.net.pl...
[...]

Dokładnie to chciałem zasugerować.

Data: 2012-03-29 21:31:57
Autor: Mirek Ptak
SmartTV w Samsungu
Dnia 2012-03-29 17:39, *pawell32* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
dlatego się jeszcze zastanawiam czy nie lepiej kupic DB.

Tylko tak lub HTPC. Bujanie się z lapkiem, czy o zgrozo z kompem do TV to rzeźba ponad siły normalnego człowieka - próbowałem to wiem :)
Kupiłem LG BD 560 i skończyły się problemy z konwersją na PS3 bo o DLNA nawet wspominać nie ma co - od biedy SD idzie po WiFi, o HD można zapomnieć podobnie jak o napisach (znaczy mi się nie udało tego odpalić w TVersity).

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-03-29 23:59:16
Autor: Cavallino
SmartTV w Samsungu

Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jl2dj0$bek$1@inews.gazeta.pl...
[...]

A htpc to nie komp?

Data: 2012-03-30 08:36:14
Autor: Mirek Ptak
SmartTV w Samsungu
Dnia 2012-03-29 23:59, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Oczywiście, że tak, dlatego zaznaczyłem to w pierwszym zdaniu. Przez "kompa" rozumiem wszystko co HTPC nie jest, czyli zwykle nie ma pilota i innych udogodnień, stoi z dala od TV - w moim przypadku też w innym pokoju.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-03-30 08:50:27
Autor: Chris
SmartTV w Samsungu
Mirek Ptak nabazgrał(a):

[...]

Ja bratu do sypialni doradziłem coś takiego, działa i spisuje się bardzo dobrze :)

ASROCK ION 3D 152B (ATOM/ICH8M/2GB RAM DDR2/320GB HDD/BD-COMBO/HD 7.1/WIFI/CZARNY)

Data: 2012-03-30 09:12:38
Autor: Cavallino
SmartTV w Samsungu

[...]

Toto w ogóle uciągnie porządne HD?
Bo cenowo nie wygląda najlepiej.

Data: 2012-03-30 09:26:12
Autor: Chris
SmartTV w Samsungu
Cavallino nabazgrał(a):

[...]

Daje radę :)

IntelR AtomT D525 Dual Core Processor
NVIDIAR GT218-ION

Data: 2012-03-30 10:43:01
Autor: Cavallino
SmartTV w Samsungu

Użytkownik "Chris" <spam@spam.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jl3n6n$nb9$1@inews.gazeta.pl...
Cavallino nabazgrał(a):

[...]

Znaczy jakie jest obciążenie procka przy meczu w Canal+SportHD albo czymś podobnym?

IntelR AtomT D525 Dual Core Processor
NVIDIAR GT218-ION

To jest karta wspomagająca sprzętowo HD?

Data: 2012-03-30 10:57:08
Autor: Chris
SmartTV w Samsungu
Cavallino nabazgrał(a):

[...]

http://www.tomshardware.com/reviews/slim-n20-mini-top-zbox,2789-9.html

Poczytaj sobie.

Data: 2012-03-30 10:58:12
Autor: pawell32
SmartTV w Samsungu
W dniu 2012-03-30 10:43, Cavallino pisze:

IntelR AtomT D525 Dual Core Processor
NVIDIAR GT218-ION

To jest karta wspomagająca sprzętowo HD?

tak.
Experience 1080p HD video on sites like YouTube HD or from Blu-Ray discs

sam procek nie miałby szans

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-03-30 11:28:37
Autor: Cavallino
SmartTV w Samsungu

Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f757530$1@news.home.net.pl...
[...]

No raczej nie. mój bez wspomagania ledwo wyrabiał się na TVP HD z dvb-t, a tam bitrate był o połowę niższy niż na C+SportHD.
A sam procek też daleko mocniejszy od Atoma, dwurdzeniowy Athlon.

Data: 2012-03-30 11:39:49
Autor: Chris
SmartTV w Samsungu
Cavallino nabazgrał(a):

[...]

U brata jest UPC a mediacenter służy do neta + gierek (RPG głównie) + jakieś filmiki. Choć ostatnio kupił dodatkowo BD stacjonarny więc i nawet płyty lecą z napędu BD (ciszej :)

Data: 2012-03-30 09:10:11
Autor: Cavallino
SmartTV w Samsungu

Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jl3kgi$jv1$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Czyli przez "bujanie" rozumiałeś próbę codziennego oglądania tv z kompa nieprzeznaczonego do tego celu?
No fakt, to za wygodne to nie będzie, choć bezprzewodowe klawiatury i myszy mogą zdziałać cuda.
No i do każdej karty tv dostajesz jednak jakiegoś pilota, więc można tego użyć i w ten sposób.

Data: 2012-03-30 21:40:24
Autor: Mirek Ptak
SmartTV w Samsungu
Dnia 2012-03-30 09:10, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Nigdy TV z komputera poza monitorem nie oglądałem - chodziło o filmy od czasu do czasu. Nawet tak rzadkie okazje do podpięcia lapka do TV (wtedy jeszcze za pośrednictwem stacji dokującej) wyprowadzały mnie z równowagi dlatego najpierw kupiłem WD HD TV Player (teraz w sypialni) a potem tego BR z LG, który mi robi za "media center" :).

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-03-30 23:01:03
Autor: Cavallino
SmartTV w Samsungu

[...]

A z jakiego powodu?
Bo mnie się zdarzyło już oglądać mecz za pośrednictwem C+ Online z netbooka z jednordzeniowym Atomem, podłączonego do telewizora i jakoś większych stresów z tego tytułu nie miałem.

Więc nie bardzo rozumiem co wyprowadzającego z równowagi jest w podpięciu jednego, no góra dwóch kabelków.....

Data: 2012-03-31 16:28:51
Autor: Mirek Ptak
SmartTV w Samsungu
Dnia 2012-03-30 23:01, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Więc nie bardzo rozumiem co wyprowadzającego z równowagi jest w
podpięciu jednego, no góra dwóch kabelków.....

Właśnie to.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-03-31 20:27:24
Autor: Cavallino
SmartTV w Samsungu

Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jl74in$b29$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Aha.
Łatwo Cię wyprowadzić z równowagi.

P.S.
Mnie bardziej wyprowadza z równowagi konieczność bezsensownego klikania np. w celu zmiany trasy w TT. ;-)

Data: 2012-04-02 08:09:29
Autor: Mirek Ptak
[OT] Re: SmartTV w Samsungu
Dnia 2012-03-31 20:27,  *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

P.S.
Mnie bardziej wyprowadza z równowagi konieczność bezsensownego klikania
np. w celu zmiany trasy w TT. ;-)

Tam nie ma ani jednego bezsensownego kliknięcia - a tych sensownych jest bardzo mało w stosunku do osiągniętego efektu :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-04-02 08:39:56
Autor: Cavallino
[OT] Re: SmartTV w Samsungu

Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jlbft2$g5o$2@mx1.internetia.pl...
[...]

Znaczy 1 kliknięcie w mapę w trybie nawigowania ustala interesujący nas punkt?

Data: 2012-04-02 19:03:14
Autor: Mirek Ptak
[OT] Re: SmartTV w Samsungu
Dnia 2012-04-02 08:39, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

A gdzie tak można?

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-04-02 22:24:43
Autor: Cavallino
[OT] Re: SmartTV w Samsungu

Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jlcmc9$jp1$1@inews.gazeta.pl...
[...]

W każdym programie w którym mapa jest żywa, a nie jest martwym obrazkiem, który przesuwa tylko program nawigacyjny.
Od google maps poczynając.

Data: 2012-04-03 07:50:44
Autor: Mirek Ptak
[OT] Re: SmartTV w Samsungu
Dnia 2012-04-02 22:24,  *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Znaczy 1 kliknięcie w mapę w trybie nawigowania ustala interesujący nas
            ^^^^^^^^^^^^
[...]

Na pewno?

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-04-03 09:07:57
Autor: Cavallino
[OT] Re: SmartTV w Samsungu

Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jle35v$2jq$1@mx1.internetia.pl...
[...]

Tak.
Wejdź sobie na maps.google.pl
Klikasz prawym klawiszem myszki w mapę, zaznacza się wybrany punkt, z menu kontekstowego które się z automatu rozwija możesz wybrać co chcesz z nim zrobić.
Może być np. punktem docelowym.

Identycznie działa to w porządnych nawigacjach.

Data: 2012-04-03 13:00:43
Autor: Mirek Ptak
[OT] Re: SmartTV w Samsungu
Dnia 2012-04-03 09:07,  *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Czyli dwa kliknięcia (pomijając, że wycinek mapy zwykle jest mały (a praktycznie zawsze na mobilnych navi) i trzeba najpierw mapę zoomować i przesuwać) - w TT znalezienie objazdu to 3 kliknięcia :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-04-03 13:21:43
Autor: Cavallino
[OT] Re: SmartTV w Samsungu

[...]

Ale ja nic nie pisałem o znalezieniu objazdu, bo do tego służy inna funkcja, tylko o wytyczeniu trasy w formie wizualnej.
Ja na ślepo żadnej nawigacji nie ufam i chcę widzieć co mi wytyczyło, często wprowadzam swoje poprawki w taki sposób.

Data: 2012-04-03 13:38:13
Autor: Mirek Ptak
[OT] Re: SmartTV w Samsungu
Dnia 2012-04-03 13:21,  *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Ja na ślepo żadnej nawigacji nie ufam i chcę widzieć co mi wytyczyło,
często wprowadzam swoje poprawki w taki sposób.

Wcale się nie dziwię - nie używasz TomToma ;-P

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-04-03 13:47:33
Autor: pawell32
[OT] Re: SmartTV w Samsungu
W dniu 2012-04-03 13:38, Mirek Ptak pisze:

Ja na ślepo żadnej nawigacji nie ufam i chcę widzieć co mi wytyczyło,
często wprowadzam swoje poprawki w taki sposób.

Wcale się nie dziwię - nie używasz TomToma ;-P

Pozdrawiam - Mirek

Panowie zakończcie to. dawno zboczyliście z tematu.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-04-03 14:04:12
Autor: Cavallino
[OT] Re: SmartTV w Samsungu

Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jlenhf$4b8$1@mx1.internetia.pl...
[...]

Właśnie dlatego m.in. nie używam, że mi to uniemożliwia.

Data: 2012-03-29 14:22:38
Autor: Chris
SmartTV w Samsungu
Cavallino nabazgrał(a):

W dniu 2012-03-29 13:08, K pisze:
[...]

W laptopie też mam BD ale wygodniejsza jest stacjonarka :)

Data: 2012-03-29 14:27:23
Autor: Cavallino
SmartTV w Samsungu

Cavallino nabazgrał(a):

W dniu 2012-03-29 13:08, K pisze:
[...]

Mam dokładnie odwrotne wrażenia, z miłą chęcią wytrzasnąłem dvd spod telewizora, jak tylko ktoś chciał je sobie zabrać, a całe home-video odtwarzam z jednego klocka.
Gdyby mój tv miał podobne możliwości, to nawet ten jeden dodatkowy klocek byłby zbędny, ale na razie jakoś nie czuję potrzeby wymiany, może wyłączenie analoga nieco mnie zmotywuje....

Data: 2012-03-29 14:31:13
Autor: Chris
SmartTV w Samsungu
Cavallino nabazgrał(a):

W dniu 2012-03-29 13:08, K pisze:
[...]

Problem się zacznie jak będziesz miał dziecko które chce zobaczyć bajkę, kupujesz bajki na DVD za grosze a dziecko już samo wie jak to wsadzić do napędu :) do tego 90% bajek nie ma na sieci albo są bardzo ciężko dostępne a tu nawet jak zarysuje to nie szkoda mi 10-15zł na płytkę.

Data: 2012-03-29 14:59:10
Autor: Cavallino
SmartTV w Samsungu

Cavallino nabazgrał(a):

W dniu 2012-03-29 13:08, K pisze:
[...]

Te same bajki dziecko ma w tv, więc nie muszę ich kupować, zresztą te za grosze to zazwyczaj zwykły badziew.

Data: 2012-03-29 15:01:20
Autor: Chris
SmartTV w Samsungu
Cavallino nabazgrał(a):

Problem się zacznie jak będziesz miał dziecko które chce zobaczyć bajkę, kupujesz bajki na DVD za grosze
Te same bajki dziecko ma w tv, więc nie muszę ich kupować, zresztą te za grosze to zazwyczaj zwykły badziew.

Widać nie masz dziecka bo nie masz pojęcia w tym temacie :) nie każda bajka to auta albo król lew :)

Data: 2012-03-29 15:06:00
Autor: Cavallino
SmartTV w Samsungu

Użytkownik "Chris" <spam@spam.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jl1mf1$9gf$1@inews.gazeta.pl...
Cavallino nabazgrał(a):

[...]

Właśnie mam, tylko nie mam potrzeby archiwizowania każdej bajki którą ogląda, więc i kupować płyt w tym celu tego nie muszę.
A to że Ty lubisz płytkowy śmietnik w domu i tak nauczyłeś dziecko, jeszcze wcale nie oznacza, że każdy tak musi i że każde dziecko umrze bez płyt dvd z bajkami.

nie każda bajka to auta albo król lew :)

Niewątpliwie, ale nawet tych nie kupisz za grosze.
Za grosze to raczej Wilka i Zająca nabędziesz. ;-)

Data: 2012-03-29 14:13:36
Autor: K
SmartTV w Samsungu
W dniu 2012-03-29 14:12, pawell32 pisze:
W dniu 2012-03-29 13:08, K pisze:

[...]

Wiesz mi zostalo kilkanascie kaset VHS i robia za zapchajdziury na polkach .

Data: 2012-03-29 14:38:59
Autor: pawell32
SmartTV w Samsungu
W dniu 2012-03-29 14:13, K pisze:
Wiesz mi zostalo kilkanascie kaset VHS i robia za zapchajdziury na
polkach .

to zrób porządek.
ja cenne materiały z vhs, a były to tylko z kamery zgrałem
na dvd i trzymam na półce.
kasety spakowałem w pudełka i wyniosłem do piwnicy.
co do trzymania wyłącznie na dyskach - już miałem parę razy
pady któregoś dysku, więc nie mam zamiaru im ufać.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-03-29 14:46:14
Autor: Chris
SmartTV w Samsungu
pawell32 nabazgrał(a):

W dniu 2012-03-29 14:13, K pisze:
[...]

Płyty CD też po czasie padają ... oczywiście te nagrywane

Data: 2012-03-29 14:51:17
Autor: pawell32
SmartTV w Samsungu
W dniu 2012-03-29 14:46, Chris pisze:

Płyty CD też po czasie padają ... oczywiście te nagrywane

nie zanotowałem jak na razie. z płytami cd owszem miałem
jaja. po dwóch latach wyciągnąłem i zonk.
ale to dawno było

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-03-29 14:54:44
Autor: Chris
SmartTV w Samsungu
pawell32 nabazgrał(a):

[...]

Teoretycznie płyty DVD/CD mają żywotność ok 10lat potem same z siebie tracą właściwości i nawet nie używając ich można stracić dane.

Data: 2012-03-29 14:55:44
Autor: I.Tichy
SmartTV w Samsungu
"Chris" <spam@spam.net> napisał(a):

Teoretycznie płyty DVD/CD mają żywotność ok 10lat potem same z siebie tracą właściwości i nawet nie używając ich można stracić dane.

A nie 100, kiedy je testowano w warunkach przyspieszonego starzenia?
Tak czy siak moje najstarsze plytki to okolo 15 lata i maja sie poki co bardzo
dobrze. Verbatimki i TDKi.

Data: 2012-03-29 15:04:37
Autor: Chris
SmartTV w Samsungu
I.Tichy nabazgrał(a):

[...]

Zależy od klasy a dokładnie od tłoczni, takich tłoczni było tylko parę sztuk na świecie a tylko nadruki marki zmieniały :)
Ale fakt że najbezpieczniejsza forma to obecnie płytka jeśli chodzi o archiwum... moze się skuszę na kolejny backup głównie fotek :)

Data: 2012-03-29 15:18:29
Autor: I.Tichy
SmartTV w Samsungu
[...]

No ja mam bardzo pozytywne doswiadczenia z plytkami, dlatego
tez dokupilem sobie nagrywarje BR do kompa i dodatkowo archwizuje
z serwera co wartosciowsze rzeczy. Potem lakowa pieczec i do ciemnego
pudla... :)

Data: 2012-03-29 15:24:38
Autor: Chris
SmartTV w Samsungu
I.Tichy nabazgrał(a):

[...]

Teraz jest chora cena dysków ale i tak nie opłaca się kupować BD-R
12 zł na  25GB   czyli 120 zł na 250GB  przy 1TB wychodzi już 480zł
HDD 1TB WD (HDD WD CAVIAR 1TB WD10EZRX SATA III 64MB CACHE ) 360zł

Gdzie logika trzymania na płytkach :)

Data: 2012-03-29 15:36:50
Autor: I.Tichy
SmartTV w Samsungu
"Chris" <spam@spam.net> napisał(a):

Teraz jest chora cena dysków ale i tak nie opłaca się kupować BD-R
12 zł na  25GB

Ile? za 15zl kupuje od jednego goscia DL 50GB sprowadzane bezposrednio z Japonii,
za 5-6 zl zwykle 25GB do koloru do wyboru. Za 5 zlociszy moge zarchiwizowac
tyle zdjec, ze koszt przestaje sie liczyc.
A co do trzymania danych na HDD -- wszystko fajnie, jak wszystko jest ok.
Kiedys mialem jednak taka nieciekawa sytuacje, ze stracilem prawie wszystko.
Otoz kopie z serwera przegrywalem na osobny dysk podpinany po USB.
Kopia robila sie automatycznie jako roznicowka. Nie wiem do dzis dlaczego, ale
w pewnym momencie na serwerze pozmienialy sie sumy kontrolne danych
i uszkodzone pliki zostaly przegrane na podpiety dysk... no i mialem 2 wersje
uwalonych plikow i zadnej wersji dobrej.
A na plytke nagrywam i mam spokoj.

Data: 2012-03-29 15:42:08
Autor: Chris
SmartTV w Samsungu
I.Tichy nabazgrał(a):

[...]

Liczyłem oficjalne ceny z FA a same płytki dobrej marki a nie no-name.

[...]

Do póki płyta nie starci właściwości ... :)

Data: 2012-03-29 16:18:08
Autor: I.Tichy
SmartTV w Samsungu
"Chris" <spam@spam.net> napisał(a):

Liczyłem oficjalne ceny z FA a same płytki dobrej marki a nie no-name.

Na noname nie wypalam waznych rzeczy i kupuje verbatimy lub TDK.

Do póki płyta nie starci właściwości ... :)

Plyta nie straci wlasciwosci, a dysk nie padnie itp itd.  Wiesz, zawsze jest pewnie niezerowe ryzyko straty, bo mozna tez miec pozar i wszystko sie
wtedy usmazy. Poki co nie zawiodlem sie na plytkach, nawet tych najstarszych.
Mysle, ze jak leza nieuzywane bez swiatla i nie wystawiane na skrajne temperatury,
do tego dobrze nagrane, to beda do odczytania za dlugie dlugie lata.

Data: 2012-03-29 15:01:45
Autor: Cavallino
SmartTV w Samsungu

Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f745a51$1@news.home.net.pl...
W dniu 2012-03-29 14:46, Chris pisze:

Płyty CD też po czasie padają ... oczywiście te nagrywane

nie zanotowałem jak na razie. z płytami cd owszem miałem
jaja. po dwóch latach wyciągnąłem i zonk.

No to zanotowałeś czy nie zanotowałeś?

Data: 2012-03-29 16:48:47
Autor: pawell32
SmartTV w Samsungu
On 29.03.2012 15:01, Cavallino wrote:

[...]

a czytasz uważnie, czy nie rozróżniasz cd i dvd?

Data: 2012-03-29 17:23:47
Autor: Cavallino
SmartTV w Samsungu

Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f74764f$1@news.home.net.pl...
[...]

Ja czytam uważnie, ale Ty masz z tym problem, nawet gdy widzisz cytat czarno na białym.
Bo obaj mówiliście o płytach cd, przy czym tym oznajmiasz że:
nie zanotowałeś padania płyt cd, ale z płytami cd miałeś jaja.

Trochę więcej uwagi, a mniej zaciekłości polecam.

Data: 2012-03-29 17:34:19
Autor: pawell32
SmartTV w Samsungu
On 29.03.2012 17:23, Cavallino wrote:

Bo obaj mówiliście o płytach cd, przy czym tym oznajmiasz że:
nie zanotowałeś padania płyt cd, ale z płytami cd miałeś jaja.

z cd, ale nie dvd.
filmy mam na dvd i tego zacząłem

Data: 2012-03-29 17:55:01
Autor: Cavallino
SmartTV w Samsungu

Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f7480fb@news.home.net.pl...
On 29.03.2012 17:23, Cavallino wrote:

Bo obaj mówiliście o płytach cd, przy czym tym oznajmiasz że:
nie zanotowałeś padania płyt cd, ale z płytami cd miałeś jaja.

z cd, ale nie dvd.

Ale Twój przedpiszca pisał właśnie o cd, a Ty nie skorygowałeś że zaczynasz pisać o czymś innym.
Tak to jest jak się nie czyta na co się odpowiada.

Data: 2012-03-29 14:16:10
Autor: I.Tichy
SmartTV w Samsungu

W dniu 2012-03-29 13:08, K pisze:

[...]

Ale dlaczego albo albo? A wyjscie przerobic na poreczniejsze
pliki? A jakbys mial dane na dyskietkach 5.25 czy powiedzmy kasety magnetofonowe, to tez bys kupowal do nich hardware? Nie twierdze, ze
DVD jest juz totalnym przezytkiem, ale sugeruje, za czasami warto pomyslec o
przenosinach.

Data: 2012-03-29 14:25:23
Autor: pawell32
SmartTV w Samsungu
W dniu 2012-03-29 14:16, I.Tichy pisze:
[...]

zgoda, ale jak mam ochotę się napić piwa to nie jadę do browaru
tylko do najbliższego sklepu.
mam ochotę obejrzeć film w domu to biorę płytę i ją odtwarzam,
a nie siadam do komputera i przerabiam.
owszem i tak mnie to czeka, bo padła mi płyta w serwerze i dziś
wymieniam ją na inna, więc mam okazję postawić nowy system,
większy dysk i odpalić na nim dlna.
zastanawiam się tylko do jakiego formatu zrzucić.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2012-03-29 14:38:27
Autor: I.Tichy
SmartTV w Samsungu
[...]

Owszem, jak juz masz odtwarzacz to mozna wykorzystac, ale specjalnie kupowac juz IMHO nie ma sensu.

x.264 w kontenerze matroshki

Data: 2012-03-29 14:44:54
Autor: pawell32
SmartTV w Samsungu
W dniu 2012-03-29 14:38, I.Tichy pisze:

zastanawiam się tylko do jakiego formatu zrzucić.

x.264 w kontenerze matroshki

dvd też?

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-03-29 14:50:59
Autor: I.Tichy
SmartTV w Samsungu
pawell32 <pawell@net-sat.pl> napisał(a):

dvd też?

Pewnie. Ja np. zgrywam codziennie z TVP Historia stara "Sonde", ktora nadaja takim dziwnym formacie 786x566 (w sumie obraz jest zapisany amorficznie,
ale taka rozdzielczosc jest wyswietlana).  Leci toto w kontenerze TS, a przekodowuje x.264 do MKV i efekt jest nie rozroznienia praktycznie od tego, co nadaja.
Wielkosc pliku wychodzi okolo 2x mniejsza niz na oryginalnym streamie, ale oczywiscie
to sobie mozna odpowiednio dokonfigurowac.

Data: 2012-03-29 14:55:16
Autor: Chris
SmartTV w Samsungu
I.Tichy nabazgrał(a):

pawell32 <pawell@net-sat.pl> napisał(a):
dvd też?
Pewnie. Ja np. zgrywam codziennie z TVP Historia stara "Sonde", ktora

O której leci to ustawię sobie nagrywanie :)

Data: 2012-03-29 14:57:12
Autor: I.Tichy
SmartTV w Samsungu
"Chris" <spam@spam.net> napisał(a):

O której leci to ustawię sobie nagrywanie :)

O 18.30 w dni robocze.
Radze jednak ustawiac z pewnymi zapasami dol-gora, bo
parominutowe niezgodnosci z programem to u nich dosc
czesta praktyka :)

Data: 2012-03-29 15:00:02
Autor: Chris
SmartTV w Samsungu
I.Tichy nabazgrał(a):

[...]

MAm chyba 5 albo 10 min zapasu zawsze w obie strony. Znam z doświadczenia jak dziecku bajki nagrywam :)

Data: 2012-03-29 13:27:10
Autor: I.Tichy
SmartTV w Samsungu
"Chris" <spam@spam.net> napisał(a):

Ale posiadanie już tak :)

To jest nielogicznosc na szczescie i posiadac tez mozesz.
Na wlasny uzytek.

Na 55A650  nie działa ....

ale na le32b651 (z samygo) i na ue46d6500 dziala

ps. Ciągle nie mam odpowiedzi czy opalisz na samym TV płytę BD albo DVD ...

To nie ma znaczenia, jak masz plytke odpalasz dodatkowy klocek.
Jak ogldasz np. mkv to klocka juz wlaczac nie musisz. I to jest in plus.
Poza tym jesli chodzi o mnie procentowy udzial plytek jest tak znikomy,
ze to tv jest glownym odtwarzaczem.

Data: 2012-03-29 13:33:13
Autor: Chris
SmartTV w Samsungu
I.Tichy nabazgrał(a):

"Chris" <spam@spam.net> napisał(a):
Ale posiadanie już tak :)
To jest nielogicznosc na szczescie i posiadac tez mozesz.
Na wlasny uzytek.

To podaj adres .. wyślę tam policję i ciekawe czy im też tak powiesz :)

Na 55A650  nie działa ....
ale na le32b651 (z samygo) i na ue46d6500 dziala

Na 6500 wiem że działa bo doczytałem ... co do A650 to może coś alternatywnego wydali, trzeba poczytać.

[...]

Plus i minus ... mi by się nie chciało co chwila zgrywać jakiś film czy serial na flasha i biegać z tym do TV .. głos też masz tylko na TV czy jednak masz jakiś system min. 5.1 żeby usłyszeć normalny dźwięk a nie zwykłe 2.0 z pierdziawek Samsunga ?

Data: 2012-03-29 13:40:09
Autor: K
SmartTV w Samsungu
W dniu 2012-03-29 13:33, Chris pisze:
I.Tichy nabazgrał(a):

[...]

Ale kto ci kaze cos zgrywac ja mam np TV podlaczony do sieci lokalnej i moge bezposrednio ogladac z dekodera TV albo z dekodera sat DM800 ktory tez moze odtwarzac materialy z sieci. Plyty BD nawet na oczy nie widzialem bo po co mi to ?

Data: 2012-03-29 14:24:27
Autor: Chris
SmartTV w Samsungu
K nabazgrał(a):

[...]

A teraz powiedz skąd masz te pliki MKV ??? właśnie z takich płytek BD a nie z chodnikowych.

Data: 2012-03-29 14:59:26
Autor: K
SmartTV w Samsungu
W dniu 2012-03-29 14:24, Chris pisze:
K nabazgrał(a):

[...]

Z wypozyczalni w internecie. I nie mkv a calkiem inny format. Do tego z satelity mam to co w wypozyczalni po kilka razy dziennie moge sobie nagrac i ogladac do bolu.
  .

Data: 2012-03-29 15:06:13
Autor: Chris
SmartTV w Samsungu
K nabazgrał(a):

[...]

Do tego masz 720p więc sporo tracisz na jakość w porównaniu do 1080p :)  nie mówiąc już o jakości dzwięku bo nie każdego zadowlają pierdziawki 2.0 wbudowane w TV .

Data: 2012-03-29 15:14:37
Autor: K
SmartTV w Samsungu
W dniu 2012-03-29 15:06, Chris pisze:
K nabazgrał(a):

[...]

Od ponad 10 lat uzywam dreamboxow jako dekoder sat i do tego zawsze mialem jakis amplituner i kolumny wiec prosze nie mow mi co ma jak wygladac.

Data: 2012-03-29 14:28:41
Autor: Chris
SmartTV w Samsungu
K nabazgrał(a):

[...]

Z ciekawości ile masz dysków HD bo jeden film to ok 5-8GB  więc musisz mieć niezłą farmę żeby pomieścić całość na dyskach :) Czyste płyty BD nie są na razie opłacalne jako archiwum więc nie miorę tego po uwagę.

Data: 2012-03-29 15:15:58
Autor: K
SmartTV w Samsungu
W dniu 2012-03-29 14:28, Chris pisze:
K nabazgrał(a):

[...]

Mam jeden 320GB i wystarczy .

Data: 2012-03-29 13:57:17
Autor: I.Tichy
SmartTV w Samsungu
"Chris" <spam@spam.net> napisał(a):

To podaj adres .. wyślę tam policję i ciekawe czy im też tak powiesz :)

Juz to przerabialem i nic mi nie zrobili, wiec mowie z empirii.
Juz na poczatku byla mala konsternacja, ze nie ma w domu windowsa ;)

Na 6500 wiem że działa bo doczytałem ... co do A650 to może coś alternatywnego wydali, trzeba poczytać.

Zobacz na symygo co oferuja pod Twoj model tv

Plus i minus ... mi by się nie chciało co chwila zgrywać jakiś film czy serial na flasha i biegać z tym do TV ..

A mi chodzic do wypozyczalni.

głos też masz tylko na TV czy jednak masz jakiś system min. 5.1 żeby usłyszeć normalny dźwięk a nie zwykłe 2.0 z pierdziawek Samsunga ?

I tak i nie, bo np. w le32b651 dzwiek dts jest knwerterowany w locie do
zwyklego stereo i nic ponadto na wyjsciu s/pdif nie uzyskam (zbyt mala moc
procesora odbiornika do czegos wiecej). Ale ja dzwiek puszczam bezposrednio
do ampli, wiec mi to zbytnio nie przeszkadza.

Data: 2012-03-29 14:27:12
Autor: Chris
SmartTV w Samsungu
I.Tichy nabazgrał(a):

[...]

Sprawdzę.

Plus i minus ... mi by się nie chciało co chwila zgrywać jakiś film czy
serial na flasha i biegać z tym do TV ..
A mi chodzic do wypozyczalni.

Kupuje w sklepie BD albo ściągam z sieci :) nie wypożyczam bo mi by się nie chciało, poza tym wolę kupić i  mieć.

[...]

Czyli jednak masz extra proądożerny klocek :)  joke :)

Ale szkoda że robi konwersję do 2.0  dla tego wolałem dokupić BD LG650 za 380zł i mieć święty spokój.

Data: 2012-03-29 14:44:21
Autor: I.Tichy
SmartTV w Samsungu
"Chris" <spam@spam.net> napisał(a):

Czyli jednak masz extra proądożerny klocek :)  joke :)

Nie do konca, bo rzeczywiscie mam, 45 wat poboru.
Domowy, linuksowy serwer z Samba i NFSem. Ale wlasnie dlatego
nie chce dodatkowego urzadzenia, bo po to go stawialem, zeby
wszystko miec w jednym.
Ale szkoda że robi konwersję do 2.0  dla tego wolałem dokupić BD LG650 za 380zł i mieć święty spokój.

Oficjalnie LE32B651 nie osbluguje w ogole dzwieku DTS, wiec to ze odtworzy
takie filmy to i tak sukces. Chwala za to ekipie SamoGo.

Data: 2012-03-29 14:48:55
Autor: Chris
SmartTV w Samsungu
I.Tichy nabazgrał(a):

[...]

Ja właśnie przeszedłem na laptopa + BD650 i wszystko śmiga po WiFi a na TV nie potrzebuję neta.

[...]

To fakt ale słyszałem/czytałem że Samsung coś tam blokuje w coraz nowszych wersjach FW nie mówiąc już o problemie z gwarancją w razie czego.

Data: 2012-03-29 14:52:49
Autor: pawell32
SmartTV w Samsungu
W dniu 2012-03-29 14:44, I.Tichy pisze:

Nie do konca, bo rzeczywiscie mam, 45 wat poboru.

to coś dużo

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-03-29 14:54:18
Autor: I.Tichy
SmartTV w Samsungu
pawell32 <pawell@net-sat.pl> napisał(a):

to coś dużo

Realna wartosc mierzona miernikiem. To zwykly PC skladak
na starych podzespolach, bez wiatrakow i ze zlozona macierza
na skladowisko roznych multimediow.

Data: 2012-03-29 14:41:55
Autor: pawell32
SmartTV w Samsungu
W dniu 2012-03-29 13:57, I.Tichy pisze:
[...]

to fakt, są czasem zdziwieni, że tak można.

co filmów, sprawdzili i nic? w mojej miejscowości już trzem osobom
wręczyli kary finansowe.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-03-29 15:22:41
Autor: I.Tichy
SmartTV w Samsungu
pawell32 <pawell@net-sat.pl> napisał(a):

co filmów, sprawdzili i nic? w mojej miejscowości już trzem osobom
wręczyli kary finansowe.

Duzo zalezy od tego, co powiesz. Wiekszosc ulega naciskom
i sie przyznaje, a potem takie nie do konca ujete
w polskim prawie i nadajace sie do roznego interpretowania systuacje sa wykorzystywane  na ich niekorzysc. Ja stracilem tylko kompa,
bo zabrali na pare lat a potem to juz byl zabytek, poza tym zostalem oczyszczony :)

Data: 2012-04-01 11:01:57
Autor: Michal Lukasik
SmartTV w Samsungu
Dnia 29.3.2012, I.Tichy napisał(a):

[...]

Teraz to się robi tak.
http://wyborcza.pl/1,75480,11440328,Kancelarie_przeszukuja_siec__by_znalezc_piratow.html?as=1&startsz=x
--
    Michu <michu_l(at)tlen(dot)pl>

"Yes, that’s what I think, and I’m super smart so it’s probably true."
  Sheldon Cooper

Data: 2012-03-29 16:33:33
Autor: Robert_J
SmartTV w Samsungu
Poza tym w Polsce nie jest nielegalne sciaganie filmow, jak juz o tym
wspomniales.

Ale posiadanie już tak :)

Posiadanie filmów jest nielegalne? Coś nowego ;-). Muszę wyrzucić swoje płyty chyba...

Data: 2012-03-29 17:15:33
Autor: pawell32
SmartTV w Samsungu
On 29.03.2012 16:33, Robert_J wrote:
Posiadanie filmów jest nielegalne? Coś nowego ;-). Muszę wyrzucić swoje
płyty chyba...

nie, jak masz do nich paragony ;-)

Data: 2012-03-29 18:22:27
Autor: z
SmartTV w Samsungu
W dniu 2012-03-29 17:15, pawell32 pisze:
On 29.03.2012 16:33, Robert_J wrote:
Posiadanie filmów jest nielegalne? Coś nowego ;-). Muszę wyrzucić swoje
płyty chyba...

nie, jak masz do nich paragony ;-)

Nie róbcie ludziom wody z mózgu.
Utwór można posiadać (dozwolony użytek osobisty)
Nie wolno posiadać nielegalnego PROGRAMU

Takie jest prawo i tego się trzymamy choćby różne zaiksy próbowały naginać rzeczywistość i interpretować POSIADANIE jako czerpanie korzyści bo się zaoszczędziło.

PS. musiałbym skasować kilka tysięcy utworów nagranych z radia internetowego czy odcinki ulubionego serialu których nie mogę oglądać na żywo z TV.
Paranoja!!!

Data: 2012-03-29 12:37:09
Autor: Chris
SmartTV w Samsungu
I.Tichy nabazgrał(a):

Data: 2012-03-23 22:19:10
Autor: Pszemol
SmartTV w Samsungu
"4CX250" <taunusmtv@posta.ornet.pl> wrote in message news:4f6c5ee1$0$26689$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Chyba nie używałeś nigdy internetu w telewizorze...
Zanim Ci się telewizor na internet przestawi, uruchomi webbrowser,
zanim wstukasz coś tam z pilota telewizyjnego to Ci się reklamy skończą... :-)

Data: 2012-03-29 12:08:50
Autor: I.Tichy
SmartTV w Samsungu
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

Chyba nie używałeś nigdy internetu w telewizorze...
Zanim Ci się telewizor na internet przestawi, uruchomi webbrowser,
zanim wstukasz coś tam z pilota telewizyjnego to Ci się reklamy skończą... :-)

Nie w Polsce... :)

Data: 2012-03-24 22:11:26
Autor: zho
SmartTV w Samsungu

Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@posta.ornet.pl> napisał w wiadomości news:4f69a747$0$26685$65785112news.neostrada.pl...
Jestem na kupnie TV ale mam jeszcze sporo do wyjasnienia.
Czy SmartTV w Samsungu ma swój odpowiednik w TV Panasonica który to ma internet.
Nie wiem co ma Panasonic, ale w moim Smart TV marki Samsung UE32D6500 wszystko smiga az milo, strony rowniez te z flashem dzialaja az milo w tym youtube.com i dla testu sprawdzilem rowniez ta druga czerwna czy jakos tak. Filmy z obu dalo sie bezproblemowo ogladac. Inna sprawa ze do ogladania youtube jest osobna aplikacja.
Aplikacje do ogladania Ipla, Iplexu i wielu innych fajnych serwisow z filami i nie tylko smigaja, jedyne co mi nie chce zaskoczyc to nagrywanie programow cyfrowych na nosniku podlaczonym do USB. Podczas testowania pendrive stwierdza ze jest za wolny i po ptakach, odtwarza bez zarzutu :)
Pozdrawiam ZHO
www.akwa.aip.pl

Data: 2012-03-25 21:13:34
Autor: z
SmartTV w Samsungu
W dniu 2012-03-24 22:11, zho pisze:

Nie wiem co ma Panasonic, ale w moim Smart TV marki Samsung UE32D6500
wszystko smiga az milo, strony rowniez te z flashem dzialaja az milo

Możesz przetestować:
weeb.tv,
http://www.orange.pl/webtv.phtml (niestety trzeba się zalogować),
http://pl.justin.tv,
http://oognet.pl/content/search/2

Data: 2012-03-26 00:01:39
Autor: zho
SmartTV w Samsungu

Możesz przetestować:
weeb.tv,
http://www.orange.pl/webtv.phtml (niestety trzeba się zalogować),
Nie mam konta nie wiem
http://pl.justin.tv, - pokazuje wszystko oprocz filmow, nawet mruga sobie napis live :)

http://oognet.pl/content/search/2  - sprawdze jutro

Moim zdaniem przesadzili z reklamami we flashu i po prostu juz brakuje zasobow w tv do wyswietlenai obrazu filmu :/)

Pozdrawiam ZHO
www.akwa.aip.pl

Data: 2012-03-26 06:57:10
Autor: z
SmartTV w Samsungu
W dniu 2012-03-26 00:01, zho pisze:
Moim zdaniem przesadzili z reklamami we flashu i po prostu juz brakuje
zasobow w tv do wyswietlenai obrazu filmu :/)

Mam rozumieć że reklamy działają?
Taka np. wp.pl wyświetla masę reklam.
I oczywiście żaden AdBlock nieosągalny?

Data: 2012-03-26 08:23:09
Autor: zho
SmartTV w Samsungu

Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jkosv5$36d$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jest opcja zablokuj reklamy, ktora wlaczylem i jak znajde troche czasu wylacze bo moze to ona uznaje film za reklame :)
Pozdraiwam ZHO
www.akwa.aip.pl

Data: 2012-03-27 00:05:48
Autor: Pszemol
SmartTV w Samsungu
"zho" <office@playboy.com> wrote in message news:4f6e3886$0$26701$65785112news.neostrada.pl...
Nie wiem co ma Panasonic, ale w moim Smart TV marki Samsung UE32D6500 wszystko smiga az milo, strony rowniez te z flashem dzialaja az milo w tym

A to ciekawe, to znaczyłoby że amerykańskie wersje celowo okaleczyli z flasha.

SmartTV w Samsungu