Smartdom, czyli zrobili mnie w konia.

Data: 2015-11-13 09:19:27
Autor: kukakabana
Smartdom, czyli zrobili mnie w konia.
Witam. Nie wiem czy to dobra grupa, ale napiszę. 29 lipca nabyłem za namow± telefoniczn± internet 30GB LTE z Plusa za cenę po wszystkich rabatach 35zł, na 24 miesi±ce jako DRUGˇ usługę w Smartdom - pierwsza to telewizja za 49,90, któr± mam od ponad 2 lat, w momencie podpisania umowy na net była na czas nieokre¶lony. 1 wrze¶nia dokupiłem jako TRZECIˇ maksymalnie usługę, abonament z telefonem - po rabatach 39,99zł, na 2 lata. Wszystko pięknie było, internet działa zadowalaj±co, rozmawiać też się dobrze rozmawia, ale... Jak się okazało, faktura za internet po 3 miesięcznym gratisowym okresie przyszła na 79,99zł. Okazało się po rozmowie z konsultantem, że Internet mam teraz jako PIERWSZˇ usługę w smartdom, czyli płacę standardowo, telefon jako DRUGˇ - faktura taka, jak na umowie. Czy kto¶ spotkał się z tak± sytuacj±? Poszła reklamacja via e-mail z punktu Plusa. Wygl±da mi to na zmianę warunków umowy bez mojej wiedzy. Ciekawe, czy jest to podstawa do rozwi±zania umowy na internet - miła pani w punkcie plusa powiedziała, że w±tpi, żeby mi to odkręcili. Pytam się - jakim cudem internet mam jako PIERWSZY produkt, skoro pod koniec lipca był jako DRUGI, a we wrze¶niu abo na telefon jako TRZECIA usługa? Na 100% była to już TRZECIA usługa, bo chciałem wzi±ć dla mamy abo na takich samych warunkach - nie dało się, bo wykorzystałem wszystko, a -10zł na abonamencie mnie nie interesowało. Odpowiedziała, że niestety nie wie. Teraz sobie poczekam na odpowiedĽ, ciekawe ile czasu...

Data: 2015-11-13 18:38:01
Autor: upfixumlaxumpixumvoxumdrexummorexum
SrakaDom, czyli zrobili mnie w konia.

i co?! wszyscy maja gruche trzepac?!

kukakabana@gmail.com Wrote in message:
Witam. Nie wiem czy to dobra grupa, ale napiszę. 29 lipca nabyłem za namową telefoniczną internet 30GB LTE z Plusa za cenę po wszystkich rabatach 35zł, na 24 miesiące jako DRUGĄ usługę w Smartdom - pierwsza to telewizja za 49,90, którą mam od ponad 2 lat, w momencie podpisania umowy na net była na czas nieokreślony. 1 września dokupiłem jako TRZECIĄ maksymalnie usługę, abonament z telefonem - po rabatach 39,99zł, na 2 lata. Wszystko pięknie było, internet działa zadowalająco, rozmawiać też się dobrze rozmawia, ale... Jak się okazało, faktura za internet po 3 miesięcznym gratisowym okresie przyszła na 79,99zł. Okazało się po rozmowie z konsultantem, że Internet mam teraz jako PIERWSZĄ usługę w smartdom, czyli płacę standardowo, telefon jako DRUGĄ - faktura taka, jak na umowie. Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją? Poszła reklamacja via e-mail z punktu Plusa. Wygląda mi to na zmianę warunków umowy bez mojej wiedzy. Ciekawe, czy jest to podstawa do rozwiązania umowy na internet - miła pani w punkcie plusa powiedziała, że wątpi, żeby mi to odkręcili. Pytam się - jakim cudem internet mam jako PIERWSZY produkt, skoro pod koniec
 lipca byĹ‚ jako DRUGI, a we wrzeĹ›niu abo na telefon jako TRZECIA usĹ‚uga? Na 100% byĹ‚a to juĹĽ TRZECIA usĹ‚uga, bo chciaĹ‚em wziąć dla mamy abo na takich samych warunkach - nie daĹ‚o siÄ™, bo wykorzystaĹ‚em wszystko, a -10zĹ‚ na abonamencie mnie nie interesowaĹ‚o. OdpowiedziaĹ‚a, ĹĽe niestety nie wie. Teraz sobie poczekam na odpowiedĹş, ciekawe ile czasu...

--
"kto w demokracji nie jest czujny,  obudzi sie w dyktaturze" goethe

"gdy bezprawie staje sie prawem,
 opor staje sie obowiazkiem" brecht

Data: 2015-11-13 16:17:59
Autor: kukakabana
W dniu pi±tek, 13 listopada 2015 23:33:53 UTC+1 użytkownik Cipi Karwan napisał:
W dniu 2015-11-13 o 18:38, upfixumlaxumpixumvoxumdrexummorexum pisze:

> i co?! wszyscy maja gruche trzepac?!

Wykurwiaj pedale (:

Bardzo Cię boli Twoje "ała" i mogę to pewnie zrozumieć ;)

Data: 2015-11-14 13:33:47
Autor: z
W dniu 2015-11-13 o 18:19, kukakabana@gmail.com pisze:
[...]

Na pocieszenie napiszę że u innych operatorów takie grupowe, skomplikowane umowy też prowadz± do płacenia więcej niż się wydawało.
System zawsze co¶ spie... zgodnie z zamierzeniem programisty na niekorzy¶ć klienta. Reklamować, skarżyć, nękać...
Operatorzy chc± żeby ich traktować jak potencjalnych złodziei i oszustów. Drobne druczki, wprowadzanie w bł±d, skomplikowane umowy.
Za takie praktyki przywaliłbym im też podatkiem jak bankom.

Że zapłac± za to klienci? S±dzę że w±tpię.
Może nowa pani minister od cyfryzacji weĽmie za mordę tę bandę oszustów.

Data: 2015-11-14 14:06:53
Autor: Ghost
Smartdom, czyli zrobili mnie w konia.

Użytkownik  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:34561224-ed8d-4b50-a6de-0fed28408378@googlegroups.com...

Teraz sobie poczekam na odpowiedĽ, ciekawe ile czasu...

A jeste¶ pewien, ze nazewnictwo pierwsza, druga, trzecia wynika z chronologii, a nie np. jest uporz±dkowaniem wg ceny? SprawdĽ w warunkach umowy.

Data: 2015-11-14 07:03:42
Autor: kukakabana
Smartdom, czyli zrobili mnie w konia.

A jeste¶ pewien, ze nazewnictwo pierwsza, druga, trzecia wynika z chronologii, a nie np. jest uporz±dkowaniem wg ceny? SprawdĽ w warunkach umowy.

W przypadku podpisywania umów na wszystkie produkty w tym samym czasie, najdroższa usługa jest jako pierwsza. W przypadku rozci±gnięcia w czasie tak, jak u mnie, jest chronologicznie. Dzwoniłem niedawno i pytałem o to. Trzeba czekać na rozpatrzenie reklamacji...30 dni :)

Smartdom, czyli zrobili mnie w konia.