Smartdom, czyli zrobili mnie w konia.

Data: 2015-11-14 14:06:53
Autor: Ghost
Smartdom, czyli zrobili mnie w konia.

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:34561224-ed8d-4b50-a6de-0fed28408378@googlegroups.com...

Teraz sobie poczekam na odpowiedź, ciekawe ile czasu...

A jesteś pewien, ze nazewnictwo pierwsza, druga, trzecia wynika z chronologii, a nie np. jest uporządkowaniem wg ceny? Sprawdź w warunkach umowy.

Data: 2015-11-14 07:03:42
Autor: kukakabana
Smartdom, czyli zrobili mnie w konia.

A jesteś pewien, ze nazewnictwo pierwsza, druga, trzecia wynika z chronologii, a nie np. jest uporządkowaniem wg ceny? Sprawdź w warunkach umowy.

W przypadku podpisywania umów na wszystkie produkty w tym samym czasie, najdroższa usługa jest jako pierwsza. W przypadku rozciągnięcia w czasie tak, jak u mnie, jest chronologicznie. Dzwoniłem niedawno i pytałem o to. Trzeba czekać na rozpatrzenie reklamacji...30 dni :)

Smartdom, czyli zrobili mnie w konia.