Smartfon 2,2"-2,4" classic z WM lub Androidem - czy są nowości?

Data: 2009-12-07 00:48:40
Autor: Janeo
Smartfon 2,2"-2,4" classic z WM lub Androidem - czy są nowości?
Zdaje się, że smartfony z SO przeistaczają się bezpowrotnie w
wielkoekranowe dotykowce. Widzę jako wyjątek chyba tylko Nokię ze
swoim Symbianem, np. jej modele, np. 6730 czy E52.
Czy pokazał się jakiś NOWY, MAŁY smartfon classic w stylu w/w Nokii
(albo choćby starego HP iPAQ Voice Messenger) z Windows Mobile - czy
ktoś zna?
Pozdr. - J

Data: 2009-12-07 10:10:27
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 7 Dec 2009 00:48:40 -0800 (PST), Janeo napisał(a):

Czy pokazał się jakiś NOWY, MAŁY smartfon classic w stylu w/w Nokii
(albo choćby starego HP iPAQ Voice Messenger) z Windows Mobile - czy
ktoś zna?

Oczywiście. HTC Snap, HTC S740, na dniach wychodzi nowy HP iPaq podobny do
Snap-a

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-07 02:37:06
Autor: Janeo
On 7 Gru, 11:10, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
> [...]

> ktoś zna?

Oczywiście. HTC Snap, HTC S740, na dniach wychodzi nowy HP iPaq podobny do

awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po

Żadna z tych propozycji niestety nie pasuje do 2,2"-2,4" :-(
Pozdr. - J

Data: 2009-12-07 10:56:47
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 7 Dec 2009 02:37:06 -0800 (PST), Janeo napisał(a):

Żadna z tych propozycji niestety nie pasuje do 2,2"-2,4" :-(

Skoro pytasz, to dlaczego nie pofatygowałeś się nawet sprawdzić podanych
odpowiedzi? Czyżby nie interesowało Cię znalezienie sprzętu jak sugerujesz,
tylko sobie chciałeś pojojczyć na grupie jak to strasznie źle jest?

Snap ma ekran 2.4
S740 ma ekran 2.4
iPaq Glisten wychodzi poza twój limit o całe 0.1 cala bo ma 2.5 (za to
AMOLED)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-07 07:29:47
Autor: Janeo
Smartfon 2,2"-2,4" classic z WM lub Androidem - czy są nowości?
Sprawdzałem wszystkie 3, ale uszedł mi uwadze albo pomyliłem S740:
oczywiście jest bardzo OK, już na niego wcześniej zwróciłem uwagę, ale
odstraszyło mnie bo gdzieś pisało że to stary fon. Ale w sumie nie
jest źle, jest z zeszłego roku, no i pewnie dlatego WM 6.1 a nie 6.5.
Co do pozostałych: HTC Snap i HP iPaq Glisten - nie o to chodzi.
Pewnie przekątna liczona w poziomie, jak w telewizorze :-))).
Pozdr. - J

Data: 2009-12-07 15:57:19
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 7 Dec 2009 07:29:47 -0800 (PST), Janeo napisał(a):

[...]

Ja przepraszam, ja to się jeszcze za komuny uczyłem i dla mnie przekątna
prostokąta jest zawsze łączy przeciwległe boki, więc wychodzi po ukosie.
Bardzo mi przykro, jeżeli nie pasuję do postgiertychowego świata.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-07 09:21:51
Autor: Janeo
On 7 Gru, 16:57, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
Ja przepraszam, ja to się jeszcze za komuny uczyłem i dla mnie przekątna
prostokąta jest zawsze łączy przeciwległe boki, więc wychodzi po ukosie.
WIEM. Zastanów się nad krótkim opisem tego zjawiska jakim jest
położenie prostokąta (w poziomie/ w pionie).

ps: "Bardzo mi przykro, jeżeli nie pasuję do postgiertychowego świata"
- zdrowy jesteś? :-/
Pozdr. - J

Data: 2009-12-07 20:58:47
Autor: hubert depesz lubaczewski
On 2009-12-07, Janeo <janeo100@gmail.com> wrote:
[...]

czy dobrze rozumiem, że sugerujesz, że długość przekątnej zależy od
obrócenia prostokąta?

depesz

--
Linkedin: http://www.linkedin.com/in/depesz  /  blog: http://www.depesz.com/
jid/gtalk: depesz@depesz.com / aim:depeszhdl / skype:depesz_hdl / gg:6749007

Data: 2009-12-07 22:59:34
Autor: Janeo
On 2009-12-07, Janeo <janeo...@gmail.com> wrote:

> [...]
> położenie prostokąta (w poziomie/ w pionie).

czy dobrze rozumiem, że sugerujesz, że długość przekątnej zależy od

jid/gtalk: dep...@depesz.com / aim:depeszhdl / skype:depesz_hdl / gg:6749007

odwrotnie

Data: 2009-12-08 14:08:20
Autor: Jeremiasz
> [...]
> położenie prostokąta (w poziomie/ w pionie).

czy dobrze rozumiem, że sugerujesz, że długość przekątnej zależy od

No od razu trzeba bylo mowic, ze Ty masz odwrotnie...

Pozdr;-)

Data: 2009-12-09 00:46:12
Autor: Janeo
On 8 Gru, 14:08, "Jeremiasz" <abr...@wp.pl> wrote:

> [...]

> gg:6749007
>odwrotnie

No od razu trzeba bylo mowic, ze Ty masz odwrotnie...

Pozdr;-)- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Ja nie mam. Geometria ma.

Data: 2009-12-09 09:13:42
Autor: Waldek Godel
Smartfon 2,2"-2,4" classic z WM lub Androidem - cz y są nowości?
Dnia Wed, 9 Dec 2009 00:46:12 -0800 (PST), Janeo napisał(a):

Ja nie mam. Geometria ma.

Ale chyba tylko w szkole pogiertychowskiej.

PS. Byłbyś uprzejmy kulturalnie ciąć cytaty i stopki?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-09 01:55:55
Autor: Janeo
On 9 Gru, 10:13, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
> Ja nie mam. Geometria ma.

Ale chyba tylko w szkole pogiertychowskiej.
Coś za dużo masz w głowie tej problematyki "posgiertychowskiej",
pewnie Ci dokuczyła.
Służę pomocą: geometria przedgiertychowska (która cię dotyczy) mówi,
że przekątna czworoboku prostokątnego może być taka sama dla różnego
jego kształtu. A zatem np. przekątna 2,4" może być zarówno kwadratem,
prostokątem pionowo, jak i poziomo usytuowanym. Powinieneś jednak
cośkolwiek, jako człowiek PRL-u, o tym wiedzieć :-)))
Więc, jak mówisz o przekątnej ekranu wraz z twórczą uwagą mierzenia
jej po skosie, winieneś jednocześnie dodać info o nietypowym dla
proponowanych przez Ciebie komórek kształcie ekranu (poziom). A
blacberry'owe placki mają ekrany poziome.
Pozdr. - J.

Data: 2009-12-09 09:58:20
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 9 Dec 2009 01:55:55 -0800 (PST), Janeo napisał(a):

[...]

Ona mówi, że ten sam prostokąt będzie miał taką samą przekątną, również
jeżeli zamienimy długości stykających się ze sobą boków ("obrócimy" go o 90
stopni)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-09 02:07:51
Autor: Janeo
On 9 Gru, 10:58, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
> [...]

jeżeli zamienimy długości stykających się ze sobą boków ("obrócimy" go o 90
Alez Kolego! Trochę uwagi... Czy ja już tego nie powiedziałem?"-
popatrz 3 linijki wyżej: "A zatem np. przekątna 2,4" może być zarówno
kwadratem, prostokątem pionowo, jak i poziomo usytuowanym". Nie
wierzę, że to jest mętnie napisane...
Pozdr. -J

Data: 2009-12-09 10:18:22
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 9 Dec 2009 02:07:51 -0800 (PST), Janeo napisał(a):

[...]

Ależ Kolego! Trochę uwagi... żaden z prezentowanych powyżej telefonów nie
ma kwadratowego ekranu.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-09 02:37:14
Autor: Janeo
On 9 Gru, 11:18, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
> [...]

> wierzę, że to jest mętnie napisane...

Ależ Kolego! Trochę uwagi... żaden z prezentowanych powyżej telefonów nie
Oczywiście wzmianka o kwadracie nie dotyczyła ekranów proponowanych
przez ciebie komórek. To była generalna uwaga (mogąca się przydać), że
przekątna dotyczy wszystkich czworoboków. Nawet rombów o których nie
wzmiankowałem z obawy, żeby nie otrzymać reprymendy, iż piszę głupoty,
ponieważ komórki nie posiadają ekranów romboidalnych.:-P
Pozdr. - J

Data: 2009-12-09 11:17:58
Autor: a.vercetti
Janeo pisze:

[...]

Jest to mętne, bo nie wiem w jaki sposób odcinek może być kwadratem lub prostokątem.

a.vercetti

Data: 2009-12-09 02:28:20
Autor: Janeo
On 9 Gru, 11:17, "a.vercetti" <a.verce...@interia.pl> wrote:
Janeo pisze:

> [...]
> popatrz 3 linijki wyżej: "A zatem np. przekątna 2,4" może być zarówno
> kwadratem, prostokątem pionowo, jak i poziomo usytuowanym". Nie

.... w kwadracie, etc. :-)

Data: 2009-12-09 14:27:14
Autor: hubert depesz lubaczewski
On 2009-12-09, Janeo <janeo100@gmail.com> wrote:
[...]

napisałeś, że chcesz 2.2 - 2.4 przekątnej. nie pisałeś o kształcie
ekranu. dostałeś odpowiedź która spełniała kryterium które sam podałeś.
ale się nie podoba.

jak interesują cię tylko ekrany poziome (lub pionowe) to trzeba było
napisać, a nie wymyslać jakieś teorie, że przekątna znaczy co innego dla
innego ułożenia ekranu.

depesz

Data: 2009-12-09 08:00:18
Autor: Janeo
On 9 Gru, 14:27, hubert depesz lubaczewski <dep...@depesz.com> wrote:
On 2009-12-09, Janeo <janeo...@gmail.com> wrote:

> [...]

napisałeś, że chcesz 2.2 - 2.4 przekątnej. nie pisałeś o kształcie
ekranu. dostałeś odpowiedź która spełniała kryterium które sam podałeś.
No nie pisałem, bo to położenie nietypowe. Plackowate Balckberry i
niektóre pojedyńcze modele innych firm idące w ich ślady to (jeszcze)
nie norma. Norma w komórkach to jest ekran jako pionowy prostokąt.
Więc jak by mi chodziło o dziwactwo, to oczywiście od razu bym
zastrzegł, że mi chodzi o kwadratowy telefon z poziomym ekranem. :-).
Pozdr. - J

Data: 2009-12-09 16:22:13
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 9 Dec 2009 08:00:18 -0800 (PST), Janeo napisał(a):

No nie pisałem, bo to położenie nietypowe. Plackowate Balckberry i
niektóre pojedyńcze modele innych firm idące w ich ślady to (jeszcze)
nie norma. Norma w komórkach to jest ekran jako pionowy prostokąt.

Proszę, zanim zaczniesz bredzić takie herezje, spójrz na komórki jak się
rozwijały i przestań się ośmieszać. To właśnie ekrany pionowe są mniej
typowe - choć na przestrzeni ostatnich lat się takie stały.

Jak sobie spojrzysz na stare telefony - Ericssony, Alcatele, Nokie (choćby
2110, 5110, 6110 - w czasach gdy tych numerów użyto po raz pierwszy) -
wszystkie miały ekrany ułożone poziomo.

Windows Mobile, jak było jeszcze Windows CE też było zawsze na ekranie
poziomym. Ekrany pionowe zaczęły się dopiero od wersji - jeżeli dobrze
pamiętam - 3.0

Pierwszy smartfon GSM - Nokia 9000 - obydwa ekrany poziome. Drugi smartfon
(choć ciężko go tak zakwalifikować) - Ericsson R380 - jakby nie używać,
ekran zawsze poziomo. Pierwszym smartfonem z ekranem pionowym była dopiero
Nokia 7650, choć w zasadzie palma pierwszeństwa należy się niedoszłemu
Sendo Z100, pierwszemu (i niedoszłemu) Microsoft Smartphone.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-09 08:40:17
Autor: Janeo
Smartfon 2,2"-2,4" classic z WM lub Androidem - czy są nowości?
On 9 Gru, 17:22, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
Jak sobie spojrzysz na stare telefony - Ericssony, Alcatele, Nokie (cho by
2110, 5110, 6110 - w czasach gdy tych numer w u yto po raz pierwszy) -
wszystkie mia y ekrany u o one poziomo.
Tak, ale wtedy nikt nie mierzył ich przekątnej. Nikogo to nie
obchodziło, prehistoria nikogo w przekątnych i S.O. nie interesowała i
co najważniejsze dziś nie interesuje. Przekątna jest wazna w
multimedialnych telefonach z kolorowym wyświetlaczem. Ani "książkowe"
Nokie 9000, im też kiedyś nikt nie mierzył przekątnej, ani dziś.
Myślę, że gdyby ktoś zadał pytanie o "książkową" komórkę, nie pytałby
o przekątną ekranu, to śmieszne... :-)) Zastanawiam się, czy ty o tym
nie wiesz, czy sprzeczasz się bo lubisz?
Pozdr. - J

Data: 2009-12-08 05:58:35
Autor: Piotr KUCHARSKI
Janeo <janeo100@gmail.com> wrote:
[...]

HTC Salsa

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal

Data: 2009-12-08 01:47:11
Autor: Janeo
On 8 Gru, 06:58, Piotr KUCHARSKI <cho...@sgh.waw.pl> wrote:
Janeo <janeo...@gmail.com> wrote:
> [...]

HTC Salsa

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal

No właśnie, i znów poziomy ekran :-)

Data: 2009-12-08 10:03:43
Autor: Waldek Godel
Smartfon 2,2"-2,4" classic z WM lub Androidem - czy są nowości?
Dnia 8 Dec 2009 05:58:35 GMT, Piotr KUCHARSKI napisał(a):

HTC Salsa

Ale to dopiero za kwartał jak dobrze pójdzie. A nawet więcej niż kwartał.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-08 14:12:22
Autor: Jeremiasz
Smartfon 2,2"-2,4" classic z WM lub Androidem - czy są nowości?
HTC Salsa

Ale to dopiero za kwartał jak dobrze pójdzie. A nawet więcej niż kwartał.

http://www.komorkomaniak.pl/21430/nowe-smartfony-htc-legend-salsa-tide-buzz-bravo-photon-trophy-i-tera/

Kurcze... a najnormalniejszego w świecie windowsowca co ma tylko numeryczna i bez dotyku i z ekranem >2.4 cala dalej brak...
Świat oszalał. A badania w Angli pokazały, ze ponad polowa ludzi, ktorzy kupili dotykowca nigdy wiecej nie wybralaby telefonu z ekranem dotykowym...

JA

Data: 2009-12-08 13:39:04
Autor: Szadzik
Smartfon 2,2"-2,4" classic z WM lub A ndroidem - czy są nowości?
Jeremiasz pisze:
HTC Salsa

Ale to dopiero za kwartaÂł jak dobrze pĂłjdzie. A nawet wiĂŞcej niÂż kwartaÂł.

http://www.komorkomaniak.pl/21430/nowe-smartfony-htc-legend-salsa-tide-buzz-bravo-photon-trophy-i-tera/

Kurcze... a najnormalniejszego w Âświecie windowsowca co ma tylko numeryczna i bez dotyku i z ekranem >2.4 cala dalej brak...
ÂŚwiat oszalaÂł. A badania w Angli pokazaÂły, ze ponad polowa ludzi, ktorzy kupili dotykowca nigdy wiecej nie wybralaby telefonu z ekranem dotykowym...

JA

Znaczy się będą wkrótce efekty szału iphonowego? Czyżby się okazało, że kupowanie ekranu dotykowego, tylko dlatego, że taki jest modny nie jest dobre? A SJ mówił i mówi zupełnie co innego.

--
Szadzik

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Data: 2009-12-08 15:16:36
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 8 Dec 2009 14:12:22 +0100, Jeremiasz napisał(a):

Kurcze... a najnormalniejszego w świecie windowsowca co ma tylko numeryczna i bez dotyku i z ekranem >2.4 cala dalej brak...

To jest trzeci rodzaj prawdy. Np. Samsung i200 czy iPaq voice messenger.
Z drugiej strony nie jest specjalnie rozsądne kupowanie urządzenia jakby
stworzonego do obsługi maili (np, Exchange) i stukanie tego na klawiaturce
telefonu...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-09 01:06:02
Autor: Janeo
On 8 Gru, 16:16, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
> [...]

stworzonego do obsługi maili (np, Exchange) i stukanie tego na klawiaturce
No, jak ktoś nastawia się na stukanie maili, to niech kupuje
szerokiego dotykowca.
Ten Samsung i200 śliczniutki i zgrabniutki, ale też z Win 6.1 (model
2008) no i brak GPS. Chyba producenci skończyli na razie z produkcją
MAŁYCH smartfonów numerycznych z WM z GPS i WiFi, brak nowych z
Windows Mobile 6.5 - chyba ostatnie są z 2008 roku v.6.1. Właściwie
ten typ telefonu nadal ciągnie Nokia.
A myślałem, że coś pominąłem... szkoda :-(.
Pozdr. - J

Data: 2009-12-09 09:15:57
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 9 Dec 2009 01:06:02 -0800 (PST), Janeo napisał(a):

No, jak ktoś nastawia się na stukanie maili, to niech kupuje
szerokiego dotykowca.

Dotykowiec wcale taki dobry do pisania nie jest. Tu bezkonkurencyjna jest
fizyczna klawiatura.

[...]

Bo - jak pisałem - to nie ma sensu. Chcesz mieć telefon plus nawigację -kup
sobie Nokię Navigator, np. 6210 jeżeli dobrze pamiętam. Mały, lekki i
zgrabny. Smartfony służą głównie do komunikacji i tutaj klawatura numeryczna to
najgorsze możliwe rozwiązanie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-09 01:42:50
Autor: Janeo
On 9 Gru, 10:15, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
Smartfony służą głównie do komunikacji
Nie tylko. Służą do wgrywania nawigacji na SO

Data: 2009-12-09 01:44:10
Autor: Janeo
Smartfon 2,2"-2,4" classic z WM lub Androidem - czy są nowości?
.... SO jako WM - Nokia nie ma WM.

Data: 2009-12-09 09:50:19
Autor: Waldek Godel
Smartfon 2,2"-2,4" classic z WM lub Androidem - cz y są nowości?
Dnia Wed, 9 Dec 2009 01:44:10 -0800 (PST), Janeo napisał(a):

... SO jako WM - Nokia nie ma WM.

Ale nawigacji działających na WM Standard jest chyba nawet mniej niż
nawigacji na Symbiana.
Działających = dajacych się używać, co z tego, że odpalisz Automapę, jak
uzywanie tego będzie katorgą.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-09 02:04:35
Autor: Janeo
Smartfon 2,2"-2,4" classic z WM lub Androidem - czy są nowości?
On 9 Gru, 10:50, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
Dnia Wed, 9 Dec 2009 01:44:10 -0800 (PST), Janeo napisa (a):

> ... SO jako WM - Nokia nie ma WM.

Ale nawigacji dzia aj cych na WM Standard jest chyba nawet mniej ni
nawigacji na Symbiana.
Dzia aj cych = dajacych si u ywa , co z tego, e odpalisz Automap , jak
uzywanie tego b dzie katorg .
Ale ja nie ograniczam się tylko do WM, w 1. poście pisałem, że
interesuje mnie też Android.
Summa summarum, nie ma co dalej chyba dyskutować, sprawa jest chyba
jasna. Tylko Nokia (na razie) wypuszcza nowe modele tego typu, ale ma
też nową politykę na 2010 ograniczenia modeli w segmencie smartfonów.
Jeśli to będzie rezygnacja z prostych (czyt. małych) smartfonów
(jakich ja jestem zwolennikiem) to będzie pewnie ich koniec.
Właściwie to chciałem wiedzieć.
Pozdr. - J

Data: 2009-12-09 14:34:45
Autor: Jeremiasz
[...]

Pozwolę się z Panem nie zgodzić. Już kilka postów napisałem na tej grupie o tym jak skutecznie i efektywnie można się posługiwać klawiatura numeryczną z T9 do szybkiego, wygodnego, niepochlaniajacego pisania. Uważam wręcz to za rozwiązanie lepsze od qwerty, zwłaszcza w terenie, gdy cos trzeba napisac szybko, majac oczy dookola glowy, tudziez trzymajac...sie poreczy w autobusie (w wersji hard - kierownicy;-) ) O dotykowej już nie wspomnę.
Gdyby tylko telefony z samą numeryczną miały wieksze ekraniz niz ta bariera 2.4 cala...

Data: 2009-12-09 14:24:25
Autor: Jeremiasz
[...]

Tzn to było w kwestii planów HTC na nowy rok (m.inn. wspomniana Salsa)
Samsung ma wręcz 2.3 cala i jest to modej już nie najświeższy. HP Voice Messenger byl nawet przez chwile na moim celowniku, ale ze wzgeldu na 2.4 cala wybralem HTC S740, bo HP mial oplakane recenzje niestety.

Z drugiej strony nie jest specjalnie rozsądne kupowanie urządzenia jakby
stworzonego do obsługi maili (np, Exchange) i stukanie tego na klawiaturce
telefonu...

Powtorze po raz kolejny: klawiaturka numeryczna + dobry T9 = duzo szybsze pisanie niz na QWERTY + wolna druga reka + pisanie bez patrzenia + wiecej miejsca w kieszeni:-)

JA

Data: 2009-12-09 13:34:06
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 9 Dec 2009 14:24:25 +0100, Jeremiasz napisał(a):

[...]

Dobrych recenzji nie było na liście wymaganych cech w poście powyżej

Powtorze po raz kolejny: klawiaturka numeryczna + dobry T9 = duzo szybsze pisanie niz na QWERTY + wolna druga reka + pisanie bez patrzenia + wiecej miejsca w kieszeni:-)

Powtarzać możesz, ale to nie środki masowego przekazu i to się nie stanie
prawdą. Dobrze opanowane QWERTY będzie zawsze szybsze, a słowniki tylko
spowalniają osoby szybko piszące. To jest dobre dla tych, którzy z pisaniem
sobie słabo radzą.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-09 14:48:57
Autor: Jeremiasz
[...]

Ale nie byly tez zakazane;-)

[...]

A to i dobrze, bo nie o taka 'prawde' mi chodzilo:-)

Dobrze opanowane QWERTY będzie zawsze szybsze, a słowniki tylko
spowalniają osoby szybko piszące. To jest dobre dla tych, którzy z pisaniem
sobie słabo radzą.

Przyjmuje wyzwanie. Mozemy sie zalozyc, wystapie w konkursie osobiscie.
Twoje twierdzenie mialoby sens gdyby byla mowa o klawiaturze pelnowumiarowej a nie tych malych, ledwo pykajacych pierdziawkach zawanych klawiaturami.
A w kwestii pisania jedna reka to mozge nawet sie zalozyc ze bede pisal 3 razy szybciej: i to nawet nie patrzac na telefon-) I nawet w razie hamowania nie lece;-)

Data: 2009-12-08 15:28:18
Autor: Jan Strybyszewski
Jeremiasz pisze:
[...]

Ktore badania chyba jakies od Nokii bo ci zrobili 1 w trzech wariantach?

Smartfon 2,2"-2,4" classic z WM lub Androidem - czy są nowości?