Smartfon 2,2"-2,4" classic z WM lub Androidem - czy są nowości?

Data: 2009-12-08 05:58:35
Autor: Piotr KUCHARSKI
Smartfon 2,2"-2,4" classic z WM lub Androidem - czy są nowości?
Janeo <janeo100@gmail.com> wrote:
Zdaje się, że smartfony z SO przeistaczają się bezpowrotnie w
wielkoekranowe dotykowce. Widzę jako wyjątek chyba tylko Nokię ze
swoim Symbianem, np. jej modele, np. 6730 czy E52.
Czy pokazał się jakiś NOWY, MAŁY smartfon classic w stylu w/w Nokii
(albo choćby starego HP iPAQ Voice Messenger) z Windows Mobile - czy
ktoś zna?

HTC Salsa

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal

Data: 2009-12-08 01:47:11
Autor: Janeo
On 8 Gru, 06:58, Piotr KUCHARSKI <cho...@sgh.waw.pl> wrote:
Janeo <janeo...@gmail.com> wrote:
> [...]

HTC Salsa

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal

No właśnie, i znów poziomy ekran :-)

Data: 2009-12-08 10:03:43
Autor: Waldek Godel
Smartfon 2,2"-2,4" classic z WM lub Androidem - czy są nowości?
Dnia 8 Dec 2009 05:58:35 GMT, Piotr KUCHARSKI napisał(a):

HTC Salsa

Ale to dopiero za kwartał jak dobrze pójdzie. A nawet więcej niż kwartał.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-08 14:12:22
Autor: Jeremiasz
Smartfon 2,2"-2,4" classic z WM lub Androidem - czy są nowości?
HTC Salsa

Ale to dopiero za kwartał jak dobrze pójdzie. A nawet więcej niż kwartał.

http://www.komorkomaniak.pl/21430/nowe-smartfony-htc-legend-salsa-tide-buzz-bravo-photon-trophy-i-tera/

Kurcze... a najnormalniejszego w świecie windowsowca co ma tylko numeryczna i bez dotyku i z ekranem >2.4 cala dalej brak...
Świat oszalał. A badania w Angli pokazały, ze ponad polowa ludzi, ktorzy kupili dotykowca nigdy wiecej nie wybralaby telefonu z ekranem dotykowym...

JA

Data: 2009-12-08 13:39:04
Autor: Szadzik
Smartfon 2,2"-2,4" classic z WM lub A ndroidem - czy są nowości?
Jeremiasz pisze:
HTC Salsa

Ale to dopiero za kwartaÂł jak dobrze pĂłjdzie. A nawet wiĂŞcej niÂż kwartaÂł.

http://www.komorkomaniak.pl/21430/nowe-smartfony-htc-legend-salsa-tide-buzz-bravo-photon-trophy-i-tera/

Kurcze... a najnormalniejszego w Âświecie windowsowca co ma tylko numeryczna i bez dotyku i z ekranem >2.4 cala dalej brak...
ÂŚwiat oszalaÂł. A badania w Angli pokazaÂły, ze ponad polowa ludzi, ktorzy kupili dotykowca nigdy wiecej nie wybralaby telefonu z ekranem dotykowym...

JA

Znaczy się będą wkrótce efekty szału iphonowego? Czyżby się okazało, że kupowanie ekranu dotykowego, tylko dlatego, że taki jest modny nie jest dobre? A SJ mówił i mówi zupełnie co innego.

--
Szadzik

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Data: 2009-12-08 15:16:36
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 8 Dec 2009 14:12:22 +0100, Jeremiasz napisał(a):

Kurcze... a najnormalniejszego w świecie windowsowca co ma tylko numeryczna i bez dotyku i z ekranem >2.4 cala dalej brak...

To jest trzeci rodzaj prawdy. Np. Samsung i200 czy iPaq voice messenger.
Z drugiej strony nie jest specjalnie rozsądne kupowanie urządzenia jakby
stworzonego do obsługi maili (np, Exchange) i stukanie tego na klawiaturce
telefonu...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-09 01:06:02
Autor: Janeo
On 8 Gru, 16:16, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
> [...]

stworzonego do obsługi maili (np, Exchange) i stukanie tego na klawiaturce
No, jak ktoś nastawia się na stukanie maili, to niech kupuje
szerokiego dotykowca.
Ten Samsung i200 śliczniutki i zgrabniutki, ale też z Win 6.1 (model
2008) no i brak GPS. Chyba producenci skończyli na razie z produkcją
MAŁYCH smartfonów numerycznych z WM z GPS i WiFi, brak nowych z
Windows Mobile 6.5 - chyba ostatnie są z 2008 roku v.6.1. Właściwie
ten typ telefonu nadal ciągnie Nokia.
A myślałem, że coś pominąłem... szkoda :-(.
Pozdr. - J

Data: 2009-12-09 09:15:57
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 9 Dec 2009 01:06:02 -0800 (PST), Janeo napisał(a):

No, jak ktoś nastawia się na stukanie maili, to niech kupuje
szerokiego dotykowca.

Dotykowiec wcale taki dobry do pisania nie jest. Tu bezkonkurencyjna jest
fizyczna klawiatura.

[...]

Bo - jak pisałem - to nie ma sensu. Chcesz mieć telefon plus nawigację -kup
sobie Nokię Navigator, np. 6210 jeżeli dobrze pamiętam. Mały, lekki i
zgrabny. Smartfony służą głównie do komunikacji i tutaj klawatura numeryczna to
najgorsze możliwe rozwiązanie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-09 01:42:50
Autor: Janeo
On 9 Gru, 10:15, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
Smartfony służą głównie do komunikacji
Nie tylko. Służą do wgrywania nawigacji na SO

Data: 2009-12-09 01:44:10
Autor: Janeo
Smartfon 2,2"-2,4" classic z WM lub Androidem - czy są nowości?
.... SO jako WM - Nokia nie ma WM.

Data: 2009-12-09 09:50:19
Autor: Waldek Godel
Smartfon 2,2"-2,4" classic z WM lub Androidem - cz y są nowości?
Dnia Wed, 9 Dec 2009 01:44:10 -0800 (PST), Janeo napisał(a):

... SO jako WM - Nokia nie ma WM.

Ale nawigacji działających na WM Standard jest chyba nawet mniej niż
nawigacji na Symbiana.
Działających = dajacych się używać, co z tego, że odpalisz Automapę, jak
uzywanie tego będzie katorgą.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-09 02:04:35
Autor: Janeo
Smartfon 2,2"-2,4" classic z WM lub Androidem - czy są nowości?
On 9 Gru, 10:50, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
Dnia Wed, 9 Dec 2009 01:44:10 -0800 (PST), Janeo napisa (a):

> ... SO jako WM - Nokia nie ma WM.

Ale nawigacji dzia aj cych na WM Standard jest chyba nawet mniej ni
nawigacji na Symbiana.
Dzia aj cych = dajacych si u ywa , co z tego, e odpalisz Automap , jak
uzywanie tego b dzie katorg .
Ale ja nie ograniczam się tylko do WM, w 1. poście pisałem, że
interesuje mnie też Android.
Summa summarum, nie ma co dalej chyba dyskutować, sprawa jest chyba
jasna. Tylko Nokia (na razie) wypuszcza nowe modele tego typu, ale ma
też nową politykę na 2010 ograniczenia modeli w segmencie smartfonów.
Jeśli to będzie rezygnacja z prostych (czyt. małych) smartfonów
(jakich ja jestem zwolennikiem) to będzie pewnie ich koniec.
Właściwie to chciałem wiedzieć.
Pozdr. - J

Data: 2009-12-09 14:34:45
Autor: Jeremiasz
[...]

Pozwolę się z Panem nie zgodzić. Już kilka postów napisałem na tej grupie o tym jak skutecznie i efektywnie można się posługiwać klawiatura numeryczną z T9 do szybkiego, wygodnego, niepochlaniajacego pisania. Uważam wręcz to za rozwiązanie lepsze od qwerty, zwłaszcza w terenie, gdy cos trzeba napisac szybko, majac oczy dookola glowy, tudziez trzymajac...sie poreczy w autobusie (w wersji hard - kierownicy;-) ) O dotykowej już nie wspomnę.
Gdyby tylko telefony z samą numeryczną miały wieksze ekraniz niz ta bariera 2.4 cala...

Data: 2009-12-09 14:24:25
Autor: Jeremiasz
[...]

Tzn to było w kwestii planów HTC na nowy rok (m.inn. wspomniana Salsa)
Samsung ma wręcz 2.3 cala i jest to modej już nie najświeższy. HP Voice Messenger byl nawet przez chwile na moim celowniku, ale ze wzgeldu na 2.4 cala wybralem HTC S740, bo HP mial oplakane recenzje niestety.

Z drugiej strony nie jest specjalnie rozsądne kupowanie urządzenia jakby
stworzonego do obsługi maili (np, Exchange) i stukanie tego na klawiaturce
telefonu...

Powtorze po raz kolejny: klawiaturka numeryczna + dobry T9 = duzo szybsze pisanie niz na QWERTY + wolna druga reka + pisanie bez patrzenia + wiecej miejsca w kieszeni:-)

JA

Data: 2009-12-09 13:34:06
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 9 Dec 2009 14:24:25 +0100, Jeremiasz napisał(a):

[...]

Dobrych recenzji nie było na liście wymaganych cech w poście powyżej

Powtorze po raz kolejny: klawiaturka numeryczna + dobry T9 = duzo szybsze pisanie niz na QWERTY + wolna druga reka + pisanie bez patrzenia + wiecej miejsca w kieszeni:-)

Powtarzać możesz, ale to nie środki masowego przekazu i to się nie stanie
prawdą. Dobrze opanowane QWERTY będzie zawsze szybsze, a słowniki tylko
spowalniają osoby szybko piszące. To jest dobre dla tych, którzy z pisaniem
sobie słabo radzą.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-09 14:48:57
Autor: Jeremiasz
[...]

Ale nie byly tez zakazane;-)

[...]

A to i dobrze, bo nie o taka 'prawde' mi chodzilo:-)

Dobrze opanowane QWERTY będzie zawsze szybsze, a słowniki tylko
spowalniają osoby szybko piszące. To jest dobre dla tych, którzy z pisaniem
sobie słabo radzą.

Przyjmuje wyzwanie. Mozemy sie zalozyc, wystapie w konkursie osobiscie.
Twoje twierdzenie mialoby sens gdyby byla mowa o klawiaturze pelnowumiarowej a nie tych malych, ledwo pykajacych pierdziawkach zawanych klawiaturami.
A w kwestii pisania jedna reka to mozge nawet sie zalozyc ze bede pisal 3 razy szybciej: i to nawet nie patrzac na telefon-) I nawet w razie hamowania nie lece;-)

Data: 2009-12-08 15:28:18
Autor: Jan Strybyszewski
Jeremiasz pisze:
[...]

Ktore badania chyba jakies od Nokii bo ci zrobili 1 w trzech wariantach?

Smartfon 2,2"-2,4" classic z WM lub Androidem - czy są nowości?