Smartfon LG K8 LTE za wyrobienie karty kredytowej Citibank

Data: 2017-01-08 07:40:16
Autor: bankomaniacy.pl
Smartfon LG K8 LTE za wyrobienie karty kredytowej Citibank
Wróciła oferta Citibank, w ramach której za wyrobienie karty kredytowej można otrzymać smartfon LG K8 LTE. Opis promocji, wymagań i wykluczeń na stronie: http://bankomaniacy.pl/citibank-smartfon-lg-k8-lte-za-wyrobienie-karty-kredytowej/ na którą oczywiście zapraszam. A bezpośrednie linki z ofertami, to już pewnie wkleją inni.

Data: 2017-01-08 18:19:24
Autor: z
W dniu 2017-01-08 o 16:40, bankomaniacy.pl@gmail.com pisze:
[...]

Zakładając że komuś jest potrzebne takie badziewie. Bo na sprzedaż to góra 300 zł można zarobić

I w dodatku dadzą albo i nie dadzą a dane osobowe przygarną

"na podstawie złożonego wniosku i rozmowy z konsultantem oceniona zostanie Twoja zdolność kredytowa i jak już wspomnieliśmy powyżej, bank może, ale nie musi przyznać Ci karty
w przypadku wątpliwości bank może poprosić Cię o PIT za ubiegły rok albo wyciągi z rachunku bankowego."

Niech ktoś napiszę ile stron trzeba przeczytać przy podpisywaniu umowy :
:-)
To będzie świadczyło o rzetelności i poważnym traktowaniu

Data: 2017-01-08 20:13:37
Autor: J.F.
Dnia Sun, 8 Jan 2017 18:19:24 +0100, z napisał(a):
I w dodatku dadzą albo i nie dadzą a dane osobowe przygarną

To ich potem moze giodo pokarac :-)

[...]

W Citi nie tak znow duzo ... ale pokaz bank, w ktorym jest to malo.
Skomplikowany "produkt".

J.

Data: 2017-01-08 20:32:29
Autor: z
W dniu 2017-01-08 o 20:13, J.F. pisze:
W Citi nie tak znow duzo ... ale pokaz bank, w ktorym jest to malo.
Skomplikowany "produkt".

Dlatego nie posiadam karty. Szkoda życia :-)

Data: 2017-01-08 12:10:14
Autor: Dawid Rutkowski
Smartfon LG K8 LTE za wyrobienie karty kredytowej Citibank
W necie ceny od 550zł, więc 450 dałoby się wziąć.
Tylko nie chce mi się sprawdzać, jaka karta wchodzi w grę, choć ostatnio w tych promocjach była też simplicity, i czy są jakieś warunki płatności.
Kartę dadzą każdemu na etacie zarabiającemu 1200zł..
Ja już KK mam, więc teraz bawię się w promocję z citi priority (teraz jest 2. edycja), co jednak dje taki rezultat, że przestałem uważać citka za poważny bank. Darmową KK zostawię, ale po promocji depozyty likwiduję.

Data: 2017-01-08 21:38:15
Autor: z
[...]

Trzeba wydać 3000 zł tą kartą i zostać prześwietlonym jak do hipoteki na 30 lat.
Śmiechu kupa :-)

Data: 2017-01-08 21:54:06
Autor: cef
W dniu 2017-01-08 o 21:38, z pisze:
[...]

Dla żyjących z promocji jest kilkaset złotych za nic.
Karta praktycznie bez warunków - wystarczy zaświadczenie
od pracodawcy, kupujesz co potrzebujesz za te 3000 i popychasz ten
telefon za 300 na jakiejś aukcji jesli go nie potrzebujesz.
Ta karta - przynajmniej tak wygląda wstępnie - nie ma żadnych opłat.
Można ją trzymać albo zlikwidować.

Data: 2017-01-08 23:06:19
Autor: WAM
On Sun, 8 Jan 2017 21:38:15 +0100, z <z@z.pl> wrote:

Trzeba wydać 3000 zł tą kartą i zostać prześwietlonym jak do hipoteki na 30 lat.

Co za problem wydać 3000 zł przez 3 miesiące? Jedzenie, paliwo,
ubrania...

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2017-01-09 00:11:35
Autor: J.F.
Dnia Sun, 08 Jan 2017 23:06:19 +0100, WAM napisał(a):
[...]

Jak sie ma inne karty z limitami roznymi do wyrobienia, to jest juz
pewien klopot.

J.

Data: 2017-01-09 02:00:09
Autor: janek z pola
z wrote:

[...]

Jeżeli Cię prześwietlają, to może masz coś na sumieniu. Ode mnie chcieli tylko zaświadczenie o zarobkach, a na grupie czytałem że jakbym był rolnikiem indywidualnym to bym dostał ten kredyt nawet na oświadczenie.

Zatem możesz spokojnie zająć swoje miejsce na marginesie społeczeństwa.

--
Wysłane z pola.

Data: 2017-01-09 09:53:35
Autor: J.F.
Użytkownik "janek z pola"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o4unap$19pi$1@gioia.aioe.org...
z wrote:
[...]

Rok temu im wystarczyl wyciag z konta w pdf na ktore wplywa pensja.

Zatem możesz spokojnie zająć swoje miejsce na marginesie społeczeństwa.

Albo i nie takim marginesie ...

J.

Data: 2017-01-09 12:31:09
Autor: z
W dniu 2017-01-09 o 02:00, janek z pola pisze:
Zatem możesz spokojnie zająć swoje miejsce na marginesie społeczeństwa.

Mam hipotekę i nie mam dodatkowej zdolności chyba że 2 ha łąki na tego rolnika. Tak jestem marginesem :-)

Żeby wydać 1000/mies. musiałbym pozmieniać sposób płacenia rachunków albo wymyślić dodatkowe wydatki :-) (czas to pieniądz)
A gdym był bogatszy to nie zawracałbym sobie głowy zachodem przy zarobku 300 zł.
Dla kogo te oferty? Dla nawiedzonych nowoczesnych lemingów co nie potrafią liczyć? :-)

Data: 2017-01-09 04:46:15
Autor: Dawid Rutkowski
Smartfon LG K8 LTE za wyrobienie karty kredytowej Citibank
Zapewne dla tych, co nie potrafią liczyć, i potem się na KK będą zadłużać, czy to zakupami czy "gotówką z limitu karty" ;>
A dla umiejących liczyć - to dla takich, którzy bez problemu spełnią warunki. Jakby żona nie była na wychowawczym, to byśmy dla niej simplicity wzięli, 3k w 3 miesiące kartą wyda, jakby to miało być w miesiąć to by nie dało rady.
Mam nadzieję, że te promocje nie skończą się akurat wtedy, gdy do pracy wróci...
Zaś co do wartości nagrody - to już nie czasy tłustych wiśni.
Kiedyś za otwarcie citi priority dawali ipada mini, teraz można 300zł dostać, ale trzeba zdeponować 30k.
A taki telefon może się przydać jako tablet, jak ktoś nie ma - jedynie problem z aero2, bo potrzebny nano-sim - bo do dzwonienia dla mnie sensu nie ma, codziennie ładowanie jest bez sensu.

Data: 2017-01-09 12:57:58
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości
[...]

Dla nowych klientow. Co zrezygnuja z innych kart ... albo i nie, byleby limity wyrabiali.

I teraz tylko pytanie - zlapia wiecej klientow wk* na poprzedni bank, czy lemingi staly sie swiadome - nie ma promocji, to nie ma konta, trzeba zamykac, promocja zawsze sie znajdzie :-)

J.

Data: 2017-01-09 17:17:15
Autor: z
W dniu 2017-01-09 o 12:57, J.F. pisze:
Dla nowych klientow. Co zrezygnuja z innych kart ... albo i nie, byleby
limity wyrabiali.

i za miesiąc-dwa uciekli znowu gdzie indziej bo przecież utrzymanie stałego, przywiązanego klienta przerasta możliwości nowoczesnego marketingu. :-)

Znamy to. To się nazywa mieszanie herbaty. A jak wiadomo od samego mieszania się ona słodsza nie robi :-)

Data: 2017-01-09 08:56:19
Autor: Dawid Rutkowski
Smartfon LG K8 LTE za wyrobienie karty kredytowej Citibank
Hmm, szukasz logiki w marketingu banków, czy też citka w szczególności ?
Nie wróżę powodzenia ;>
Też się dziwię promowaniu KK simplicity, ta karta jest przecież promocją samą w sobie - ale to już ich sprawa.
Po sobie wiem, że wzięcie KK zachęca do przyjrzenia się pozostałej ofercie banku.
Kredytu (innego niż w KK, i to tylko taki, na którego spłacenie mam pieniądze w momencie płatności) nie wezmę, więc tu się mną nie da mierzyć, ale w końcu do konta mnie przekonali - tzn. do próby, bo próba pokazała, że bank jest jednak niepoważny ;>

Data: 2017-01-09 22:46:02
Autor: J.F.
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup
[...]

Widac minely juz czasy, gdy taka "promocja sama w sobie" wystarczyla :-)

Po sobie wiem, że wzięcie KK zachęca do przyjrzenia się pozostałej ofercie banku.

Ale patrzac na dzialania City - jakby zalezalo im glownie na tych kartach.
Co wcale takie dziwne nie jest ... o ile klienci zechca sie zadluzac.

Kredytu (innego niż w KK, i to tylko taki, na którego spłacenie mam pieniądze w momencie płatności) nie wezmę,

A na innych "produktach" bank za malo zarobi.
Choc dziwie sie, ze nie chca od razu konta wcisnac ... moze to za duzy klopot, a moze klienci wtedy nie zapominaja KK splacic ? :-)

J.

Smartfon LG K8 LTE za wyrobienie karty kredytowej Citibank