Smartfon Nokia Lumia-router wifi

Data: 2014-04-20 22:21:59
Autor: xxx
Smartfon Nokia Lumia-router wifi
Interesuje mnie smartfon który będzie działał jako router wifi dla laptopa w okresie wakacji, a także do celu aplikacji platformy forexowej bossa.pl na windows mobile.  Patrzę na Nokie Lumia , nawet na modele 630-930, ale jak bawie się teraz Lumią 620 to mam wrażenie że bawię się puzzlami na ekranie a nie mam w ręku telefonu. Może jestem starej daty, ale mam Nokię N73. Proste manualne wejścia i kliknięcia w co chcę w mini-operze. A tutaj przesuwanie palcem po ekranie jak na zabawce.

I tutaj kilka pytań:
1. czy w Nokiach Lumia bezproblemowo ustawię router wi-fi i ile czasu może działać taki router na bezprzewodowym łączu z laptopem?
2. czy bez problemu zainstaluję aplikację bossa.pl na windows mobile w takich Nokiach? Czy należałoby się zaopatrzeć w jakiś rysik do precyzyjnego operowania na ekranie? Jest to aplikacja wyświetlająca wiele linii, kursów, danych itp-więc potrzebna jest precyzja której męski palec nie da.
3. czy można zmienić przeglądarkę I.E. na mini operę jako standardową w telefonie?
4. czy można łatwo wyłączyć ewentualne samopołączenia telefonu z siecią? chodzi o wszelkie aktualizacje, fejsy, RSSy itp. które telefony obecnych generacji chcą same aktualizować bez zgody użytkownika
5. jaki jest najlepszy (najtańszy i największy zarazem pakiet internetowy w ofertach na kartę w oparciu o sieć Plusa)? Chodzi mi o 4-max. 5 miesięcy użytkowania w okresie letnim.Wg mnie iplus na kartę- 15MB po doładowaniu za 100zł (85 na allegro), które wystarcza na 120 dni (4 m-ce).

Smartfon Nokia Lumia-router wifi