Smartfon i GPS na rowerze

Data: 2013-08-21 13:37:23
Autor: atm
Smartfon i GPS na rowerze

I mam pytanie. Czy to tylko moj egzemplarz jest taki czy wam tez sie tak
zdarza?. I jakich aplikacji uzywacie do sporzadzania sladow.?

Jan Cytawa

U mnie Androzic (na Defy) chodzi ok. Tyle, ze problem zasilania pozostaje nierozwiazany. Kusi mnie ktorys z nowszych Garminow posiadajacych obsluge podkladu rastrowego. Obecnie mam 60CSx, rastra co prawda nie ma, ale zaden popularny smartfon do piet mu nie dosrasta jesli chodzi o niezawodnosc, odpornosc na warunki atmosferyczne i czas pracy na bateriach.

Smartfon i GPS na rowerze