Smartfon i GPS na rowerze

Data: 2013-08-21 13:53:15
Autor: JDX
Smartfon i GPS na rowerze
On 2013-08-21 13:19, cytawa wrote:
[...]
Jest mnostwo map rastrowych dostepnych w plikach graficznych
Gdzie? Chodzi mi o takie które można wgrać do Androzica bez dodatkowych
kombinacji.

I mam pytanie. Czy to tylko moj egzemplarz jest taki czy wam tez sie tak
zdarza?.
Mój chiński smartfon marki no name nie ma takich problemów z
temperaturą. No i z działającym GPS-em ze 12h bez ładowania potrafi
wytrzymać. :-D Chociaż ogólnie to jest szmelc. :-D

I jakich aplikacji uzywacie do sporzadzania sladow.?
Google My Tracks.

Smartfon i GPS na rowerze