Smartfon i GPS na rowerze

Data: 2013-08-21 15:55:53
Autor: PB
Smartfon i GPS na rowerze
I mam pytanie. Czy to tylko moj egzemplarz jest taki czy wam tez sie tak zdarza?. I jakich aplikacji uzywacie do sporzadzania sladow.?

Ja używam Nokii e52 + moduł GPS Nokii na bluetooth.
Co prawda e52 ma wbudowany GPS ale testy wykazały że bluetooth
zżera mniej prądu niż wbudowany gps.
W tej konfiguracji zestaw pracuje > 10 godzin bez ładowania
więc już całkiem przyzwoicie.

Co do programu to używam SmartComGPS - jak dla mnie super.
Pracuje na plikach .map z OziExplorer. Oczywiście obsługuje ślady,
waypointy itp. Niestety kupić go się już nie da - strona się zwinęła,
pozostają wersje "z internetu".

Jeśli chodzi o stabilność całości to można założyć że raz na kilkadziesiąt
dni potrafi się zawiesić (cały telefon tak że trzeba wyjąć baterię).
Co do stabilności programu nie mam zastrzeżeń.

Pozdrowienia
P.B

Smartfon i GPS na rowerze