Smartfon i GPS na rowerze

Data: 2013-08-23 13:05:30
Autor: piecia aka dracorp
Smartfon i GPS na rowerze
Dnia Fri, 23 Aug 2013 13:37:32 +0200, JDX napisał(a):

IMO jest dokładnie odwrotnie, tzn. OSM jest lepsze. Poza tym OSM jest o
tyle lepsze, że często po prostu niczego nie pokazuje podczas gdy Google
pokazuje kompletne bzdury. ZresztÄ… rowerem jak rowerem, ale jadÄ…c autem
i korzystając z map Google to można wleźć/wjechać na niezłą minę. :-D

Ostatnio jechałem przez Warni las: http://umapa.pl/nYDgY i po drodze wyprzedził nas samochód. Po jakimś czasie dogoniliśmy go bo kierowca sprawdzał coś pod autem. Potem się spytał o dalszą drogę i powiedział że go gps tutaj skierował. A droga był polno/leśna z duża ilością dołów i błota. Czasem trzeba pomyśleć zanim się użyje gpsu.

--
piecia aka dracorp

Data: 2013-08-23 15:40:12
Autor: Titus Atomicus
Smartfon i GPS na rowerze
In article <kv7mmq$rjc$1@dont-email.me>,
 piecia aka dracorp <imie.nazwisko@wp.eu> wrote:

> [...]

> pokazuje kompletne bzdury. Zreszt± rowerem jak rowerem, ale jad±c autem
> i korzystaj±c z map Google to można wleĽć/wjechać na niezł± minę. :-D

Ostatnio jechałem przez Warni las: http://umapa.pl/nYDgY i po drodze wyprzedził nas samochód. Po jakim¶ czasie dogonili¶my go bo kierowca sprawdzał co¶ pod autem. Potem się spytał o dalsz± drogę i powiedział że go gps tutaj skierował. A droga był polno/le¶na z duża ilo¶ci± dołów i błota. Czasem trzeba pomy¶leć zanim się użyje gpsu.

Nie, trzeba po prostu myslec.
I nie uzywac GPSa bezmyslnie. Narzedzie jak narzedzie, ale ma jakis stopien skomplikowania. W tym przypadku rzeczony kierowca mial pewnie zaptaszkowane 'uzyj drog gruntowych'.
--
TA

Data: 2013-08-25 19:31:49
Autor: JDX
Smartfon i GPS na rowerze
On 2013-08-23 15:40, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
[...]
Nie, trzeba po prostu myslec.
I nie uzywac GPSa bezmyslnie. Narzedzie jak narzedzie, ale ma jakis
stopien skomplikowania. W tym przypadku rzeczony kierowca mial pewnie
zaptaszkowane 'uzyj drog gruntowych'.
Używanie GPS nawet w szczerym polu może mieć poważne konsekwencje:
http://www.svz.de/nachrichten/home/top-thema/artikel/traktor-faellte-beim-pfluegen-mast-der-stromleitung-zwischen-strale.html
:-D

Data: 2013-08-26 09:17:57
Autor: cytawa
Smartfon i GPS na rowerze
JDX pisze:

[...]

co to dokladnie znaczy, a dokladnie pierwsza czesc zdania?:

" Ihnen gegenüber gab der Traktor-Pilot an, dass das Fahrzeug mit GPS-Steuerung unterwegs gewesen war."

Strach pomyslec, ze trwaja prace nad autopilotem do samochodow.

Data: 2013-08-24 10:45:08
Autor: MichałG
Smartfon i GPS na rowerze
piecia aka dracorp pisze:
[...]

a jak na płocie napisane 'dupa' to sie zabiera za seks? paradny facio.... ;)

pozdrawiam
michał

Smartfon i GPS na rowerze