Smartfon jako modem - potrzebna pomoc

Data: 2018-11-24 21:14:35
Autor: Robot
Smartfon jako modem - potrzebna pomoc
Na laptopie jest zainstalowany Windows XP Pro SP3.
Na smartfonie Lumia 535 DualSIM jest Windows Phone 8.1 Update.
Oba wyposażone są w Bluetooth.

Szukam szczegółowej instrukcji, najlepiej z ilustracjami, spowodowania
by smartfon pełnił rolę modemu do Internetu dla tego laptopa przez BT.
Oczywiście na karcie SIM smartfona są zasoby GB do wykorzystania.

W szczególności chodzi o to jak wymusić żeby smartfon wyświetlił
kod PIN, który należy wpisać w okienku pokazującym się w XP
w celu sparowania urządzeń przed nawiązaniem połączenia.

Pzdr.
Robot

Data: 2018-11-25 00:48:15
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-11-24 o 21:14, Robot pisze:
[...]

Wygodniej przez wifi.

--
Liwiusz

Data: 2018-11-25 04:02:49
Autor: Robot

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ptco00$9kt$1node2.news.atman.pl...
[...]

No popatrz, człowiek myśli i myśli, a to takie proste.
Naprawdę nie przyszło Ci do głowy, że wiem o istnieniu wifi,
a mimo to pytam o takie rozwiązanie?
Z szacunku do wiedzy grupowiczów nie będę tutaj tłumaczyć
dlaczego. A Ty się domyśl.

Pzdr.
Robot

Data: 2018-11-25 11:24:46
Autor: J.F.
Dnia Sun, 25 Nov 2018 04:02:49 +0100, Robot napisał(a):
[...]

Swiat poszedl w strone wifi.

I na BT bedzie coraz trudniej, a moze nawet niemozliwe ...

J.

Data: 2018-11-25 11:54:57
Autor: Robot
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:yswhb1494sls.q0nqcmxbj0cx.dlg40tude.net...
[...]

OK. Zakładając, że przez BT się nie da, potrzebna by była
szczegółowa instrukcja wykorzystania smartfona jako modemu
łączącego laptopa z Intrernetem przez WiFi.
Oczywiście przy załozeniu, że nie jesteśmy w rejonie działania
spotu WiFi i że laptop nie jest w inny sposób połączony z Internetem.
Piszę o tym, bo czasami jest trudno wyeliminować inne połączenie
przy testowaniu.

Pzdr.
Robot

Data: 2018-11-25 13:14:45
Autor: Uncle Pete
[...]

Inne połączenie wyeliminujesz po jego nazwie.

To jest chyba to:

https://blogs.windows.com/devices/2015/03/23/how-to-turn-your-lumia-into-a-wi-fi-hotspot/

Data: 2018-11-26 00:37:31
Autor: Robot

Użytkownik "Uncle Pete" <433koz@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Dzięki, spróbuję.

Połączenie przez BT zostało skutecznie zastosowane kilka lat temu
z komputerem stacjonarnym, który nie był wyposażony ani w BT
ani w WiFi. Łatwiej było dokupić dzyngla BT wkładanego do USB
niż kombinować z WiFi.
To dziłało, całkiem dobrze, ale już nie pamiętam jak. Smartfon był
ten sam.

Przepraszam za moją reakcję na pomysł Liwiusza z WiFi.
Pomyślałem, że ma myśli dostęp przez hotspota WiFi i trochę
za szybko odpowiedziałem.

Pzdr.
Robot

Data: 2018-11-26 08:35:15
Autor: J.F.
Dnia Mon, 26 Nov 2018 00:37:31 +0100, Robot napisał(a):
[...]

wifi na usb dokupic rownie latwo :-)

[...]

Na WP sie nie znam, ale Android hotspota wifi zawiera.

J.

Data: 2018-11-26 16:07:20
Autor: Robot
[...]

Na smartfonie mam włączoną transmisję danych i WiFi.
W udowstępnianiu internetu mam ustawione udostępnij przez WiFi.
Pokazało się:
Rozgłaszana nazwa  Windows Phone...
Hasło ......

Ale na XP na liście dostępnych sieci bezprzewodowywch nie ma
w/w rozgłaszanej nazwy. Jest bardzo dużo różnych nazw, także
ta z której korzystam przy WiFi z routera, ale nazwy ze smartfona
nie i nawet nic jej nie przypomina.

Pzdr.
Robot

Data: 2018-11-26 19:49:21
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-11-26 o 16:07, Robot pisze:
[...]

To jest ustawienie do połączenia się z jakimś hotspotem. Jeśli chcesz rozsiewać internet, musisz włączyć coś, co w mojej nokii z Windowsem nazywa się "hotspot mobilny".

--
Liwiusz

Data: 2018-11-26 19:54:07
Autor: Robot

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:pthf7i$jpm$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie wiem co się jak nazywa. Mnie chodzi o to, żeby móc używać
Internetu na laptopie korzystając z zasobów GB na karcie SIM
w smartfonie. Oczywiście chodzi o sytuacje krótkie, raczej
wyjątkowe.

Pzdr.
Robot

Data: 2018-11-26 20:54:28
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-11-26 o 19:54, Robot pisze:

[...]

Nie wiem co się jak nazywa.

U mnie nazywa się "hotspot mobilny" - w ustawieniach na ikonach widocznych po "spalcowaniu" pulpitu z góry na dół. Samo "WiFi" oraz "transmisja danych" to za mało do ustawienia hotspotu z telefonu.

--
Liwiusz

Data: 2018-11-26 20:58:57
Autor: Robot

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:pthj1l$na8$1node2.news.atman.pl...
[...]

Przecież napisłem:
W udowstępnianiu internetu mam ustawione udostępnij przez WiFi.

Jeśli potrzebne jest coś jeszcze (WP 8.1 Update) to proszę
napisz. W końcu napisałeś:
Wygodniej przez wifi.

Pzdr.
Robot

Data: 2018-11-26 21:05:36
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-11-26 o 20:58, Robot pisze:

[...]

Napisz jakie masz nazwy wszystkich ikon po "spalcowaniu" z góry do menu szybkich ustawień.

--
Liwiusz

Data: 2018-11-26 21:15:41
Autor: Robot

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:pthjmh$o0h$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie mam szybkich ustawień. W Ustawieniach te, które "na oko" mogą pasować, to:
Wi-Fi
Bluetooth
komórkowe + SIM (tu się włącza Internet z karty SIM)
udostępnianie internetu (tu mogę wybrać Udostępnij przez:
                                      WiFi lub Bluetooth)
i żadnych ikon przy nich nie ma. To jest po prostu lista.

Pzdr.
Robot

Data: 2018-11-26 21:25:58
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-11-26 o 21:15, Robot pisze:

Napisz jakie masz nazwy wszystkich ikon po "spalcowaniu" z góry do menu szybkich ustawień.

Nie mam szybkich ustawień.

Masz.
Na pulpicie startowym przejedź palcem od samej góry na dół i napisz jakie masz nazwy odsłoniętych ikon (możesz kliknąć "rozwiń", jeśli na początku będzie tylko część).

--
Liwiusz

Data: 2018-11-26 21:29:37
Autor: Robot

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:pthksn$p27$1node2.news.atman.pl...
[...]

Czy widziałeś kiedyś pulpit startowy WP 8.1 Update?

Pzdr.
Robot

Data: 2018-11-26 21:32:10
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-11-26 o 21:29, Robot pisze:

[...]

Tu jakiś Hindus odrobił za ciebie zadanie domowe:

https://www.youtube.com/watch?v=QTyLHhTqQ6I

--
Liwiusz

Data: 2018-11-26 21:49:23
Autor: Robot

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:pthl8b$ph1$1node2.news.atman.pl...
[...]

Na filmie wyraźnie widać (zrobiłem zrzut ekranu i powiększyłem),
że napis, w który on klika to All settings a nie Quick settings.
Właśnie o pozycjach na tej liście pisałem. Przy okazji w WP 8.1
są kafelki a nie ikony.
Napisz proszę co ja robiłem inaczej niz jest na filmie.???
Przeciez on też tylko pokazuje udowstępnianie internetu/internet sharing
i ewentualną zmianę hasła.
U mnie "Rozgłaszanej nazwy" na liście dostępnych sieci w XP nie ma.

Pzdr.
Robot

Udostępnianie internetu/internet sharing jest u mnie w

Data: 2018-11-26 21:53:25
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-11-26 o 21:49, Robot pisze:

[...]

Nie wiem co robisz, zrób screeny poszczególnych kroków i wrzuć do neta, to zobaczymy, bo na tekstowych opisach nie chcę myśleć (podejrzewam, że poproszenie o pomoc syna sąsiada też byłoby skuteczne :)

--
Liwiusz

Data: 2018-11-26 21:56:10
Autor: Robot

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:pthmg6$skr$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nie będę robił screenów. Myślę, że się dobrze bawisz.

Robot

Data: 2018-11-26 21:57:31
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-11-26 o 21:56, Robot pisze:

Nie będę robił screenów. Myślę, że się dobrze bawisz.

OK, zatem miłego wieczoru.

--
Liwiusz

Data: 2018-12-02 22:03:48
Autor: t-1
Smartfon jako modem - potrzebna pomoc
W dniu 2018-11-26 o 21:15, Robot pisze:

udostępnianie internetu (tu mogę wybrać Udostępnij przez:
                                      WiFi lub Bluetooth)

Stoi napisane j/w Bluetooth.
Wiec o co chodzi?

Data: 2018-11-25 19:29:15
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-11-25 o 04:02, Robot pisze:

Z szacunku do wiedzy grupowiczów nie będę tutaj tłumaczyć
dlaczego. A Ty się domyśl.

Szczerze powiedziawszy nie domyślam się. I podejrzewam, że większość z nas robi to po prostu przez wifi, zamiast bawić się w BT, i nigdy nie używało BT do takiej rzecz. W blututy, czy inne kable, to bawiłem się jakieś 17 lat temu za czasów Siemens SL45i.

--
Liwiusz

Data: 2018-11-26 11:50:46
Autor: Dominik Ałaszewski
Dnia 25.11.2018 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał/a:

używało BT do takiej rzecz. W blututy, czy inne kable, to bawiłem się jakieś 17 lat temu za czasów Siemens SL45i.

Blututy blututami, ale kabel się czasami przydaje, gdy się nie
chce/nie może korzystać z WiFi. Przynajmniej we współpracy
z Andkiem- sterownik cdc_ether/rndis_host działa bez zarzutu.

Data: 2018-11-26 13:00:56
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-11-26 o 12:50, Dominik Ałaszewski pisze:
ale kabel się czasami przydaje, gdy się nie
chce/nie może korzystać z WiFi

Możliwe, aczkolwiek nigdy nie miałem takiej potrzeby.

--
Liwiusz

Data: 2018-11-25 19:48:37
Autor: PiteR
Robot pisze tak:

[...]

 Robot wyjebałeś system. AI Liwiusz czegoś nie wiedział.

Jak ty to zrobiłeś? :)

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2018-11-25 20:04:56
Autor: LordBluzg(R)
[...]

Musisz zainicjować połączenie z poziomu XP (BT w telefonie musi być widoczny) Oczywiście, jeśli nie masz żadnego menadżera w XP do obsługi BT to musisz najpierw go zainstalować.

--
LordBluzg(R)
         <<<Pasek Grozy>>>

Data: 2018-11-25 22:25:05
Autor: Adam
W dniu 2018-11-25 o 20:04, LordBluzg(R) pisze:
[...]

Tyle, że BlueTooth w telefonie (chyba) musi obsługiwać tryb DUN.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2018-11-26 22:36:32
Autor: Robot
Użytkownik "LordBluzg(R)" <mkawran@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5bfaf277$0$491$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To jest bardzo prawdopodobne, bo przypominam sobie.
że gdy rozwijałem menu po kliknięciu na trayu na ikonce BT
kiedyś na komputerze stacjonarnym wyglądało to inaczej
niż wygląda teraz w przypadku laptopa.
Czy możesz napisać co konkretnie powinienem zainstalować
na XP?
Wracam do wariantu z BT. Z WiFi się nie udało, a dla mnie
ważne jest żeby to działało, nawet jeśli BT jest staromodny
w stosunku do WiFi.

Pzdr.
Robot

Data: 2018-11-27 00:11:12
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2018-11-26 o 22:36, Robot pisze:
[...]

To zalezy jakie masz "radio". W menadżerze urządzeń, podaj jakie masz sterowniki do BT Albo jaki to laptop (producent model) bo to jest kluczowe, żeby mieć całą obsługę BT w laptopie. Mogłeś to podać na wstępie :>  XP obecnie wygasa więc...

Data: 2018-11-27 05:36:40
Autor: Robot
Użytkownik "LordBluzg(R)" <mkawran@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5bfc7db2$0$490$65785112news.neostrada.pl...
[...]

W menadżerze urządzeń pod pozycją Urządzenia Bluetooth
mam Licznik magistrali Bluetooth, a po wybraniu Właściwości:
Dostawca sterownika : Broadcom, data 2007-02-27, wersja sterownika 5.1.0.3100, plik sterownika btkrnl.sys w folderze \windows\system\drivers.

BT włączam i wyłączam takim "wynalazkiem" Lenovo pod nazwą
Think Vantage Productivity Center (specjalny niebieski guzik).
W menadżerze urządzeń pod pozycją Urządzenia Bluetooth jest też
ThinkPad Bluetooth with Enhanced Data Rate, ale wydaje mi się,
że kiedyś tego nie było. Dzisiaj gdy obudziłem laptopa pojawił
się dymek, z info że zanaleziono nowy sprzęt, właśnie Think...
i to jako urządzenie USB. Nic nie rozumiem. :-(
Może to po wczorajszych wieczornich nieudanych próbach z programem BlueSoleil 10.0.496.1, którego Google mi pokazał jako menadżera BT
pod XP.

Pzdr.
Robot

Data: 2018-11-27 06:11:05
Autor: Robot

Użytkownik "Robot" <no@spam.com> napisał w wiadomości news:5bfcc9d9$0$502$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zapomniałem napisać, źe to jest R61 i że we Właściwościach
ThinkPad Bluetooth with Enhanced Data Rate jest: Dostawca
sterownika Broadcom, data 2006-12-19, wersja sterownika
5.1.0.2900, plik sterownika btwusb.sys w folderze \windows\system\drivers.

Pzdr.
Robot

Data: 2018-11-29 00:36:18
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2018-11-27 o 06:11, Robot pisze:

[...]

Hmm, https://www.pcworld.pl/ftp/pobierz/pc/70586.html
Wyglada że tego Ci brakuje.

Data: 2018-11-29 19:13:52
Autor: Robot

Użytkownik "LordBluzg(R)" <mkawran@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5bff26ae$0$495$65785112news.neostrada.pl...

Hmm, https://www.pcworld.pl/ftp/pobierz/pc/70586.html
Wyglada że tego Ci brakuje.
Dzięki, ale niestety, nie pomogło.
Na koniec instalacji pobranego programu pokazał się
komunikat: "Błąd wewnętrzny 2229 ...."

Pzdr.
Robot

Data: 2018-11-29 21:43:41
Autor: J.F.
Użytkownik "Robot"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5c002c60$0$488$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A przeciez mowilismy: uzyj wifi

:-)

J.

Data: 2018-11-29 22:37:04
Autor: przemek.jedrzejczak
Smartfon jako modem - potrzebna pomoc
-- A przeciez mowilismy: uzyj wifi

wrzuc na luz z tym wifi :-) jak uzywa BT to siedzi przy kompie wiec wystarczy kabel, uruchomione dane komorkowe plus hotspot ta bateryjka godziny nie wytrzyma (Li-Ion 1905 mAh)

Data: 2018-11-30 11:09:10
Autor: J.F.
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:2805ac92-a267-4c5c-ab0e-177fdd909471@googlegroups.com...
-- A przeciez mowilismy: uzyj wifi

wrzuc na luz z tym wifi :-)

Ale to jest najprostsze rozwiazanie.

jak uzywa BT to siedzi przy kompie wiec wystarczy kabel,
uruchomione dane komorkowe plus hotspot ta bateryjka godziny nie wytrzyma (Li-Ion 1905 mAh)

Hotspot wifi chyba nie bierze az tak duzo ... a od samych danych komorkowych zuzycie pradu duze.

Wiec kabelek z zasilaniem to dobra rzecz ... ale wspolczesne komorki udostepnia po nim internet ?

No dobra, mowimy tylko o Lumii.

J.

Data: 2018-11-30 02:19:35
Autor: przemek.jedrzejczak
Smartfon jako modem - potrzebna pomoc
-- Ale to jest najprostsze rozwiazanie.

jak widac broni sie przed tym rekami i nogami :-)

-- Hotspot wifi chyba nie bierze az tak duzo ... a od samych danych komorkowych zuzycie pradu duze.

wez sie zdecyduj potrzeba pradu czy nie :-)

-- Wiec kabelek z zasilaniem to dobra rzecz ... ale wspolczesne komorki udostepnia po nim internet ?

ten z zestawu na bank

Data: 2018-11-30 14:02:15
Autor: J.F.
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:56d80d67-2dd2-4822-9fdf-e438cceef81f@googlegroups.com...
[...]

Potrzeba pradu na lacznosc komorkowa. Duzo pradu.

A wtedy to juz IMO niewielka roznica czy BT czy wifi.

-- Wiec kabelek z zasilaniem to dobra rzecz ... ale wspolczesne komorki
udostepnia po nim internet ?

ten z zestawu na bank

Na MS sie nie znam, moje Androidy ... no, jest w menu pozycja "przez USB".
Moze i dziala.

Tylko jak znam zycie - trzeba miec internet zeby podlaczyc telefon przez kabel :-)

J.

Data: 2018-11-30 09:33:23
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-11-29 o 21:43, J.F. pisze:
[...]

No przecież odpowiedział:

"Nie będę robił screenów. Myślę, że się dobrze bawisz."

Z daleka widać, że trolluje.

--
Liwiusz

Data: 2018-11-30 10:42:28
Autor: Robot
Smartfon jako modem - potrzebna pomoc
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ptqskk$9p6$1node2.news.atman.pl...

Z daleka widać, że trolluje.

Wiesz po czym poznaje się każdego gł... na każdej grupie?
Po tym, że gdy ktoś nie akceptuje jego pomysłów,
to twierdzi, że on trolluje. To taki wytrych dla gł...

Robot

Data: 2018-11-30 18:38:52
Autor: Animka
W dniu 2018-11-30 o 11:42, Robot pisze:
[...]

Nie potrafią, nie znaja się to właśnie tak trollują, żeby Ci dokuczyć.
Mój maleńki Bluetooth Radio za złotówkę posiada opcje "Przyłącz do sieci osobistej". Jak pozwolę to w "Połączeniach sieciowych" obok Ethernetu jest ikona połączeń przez Bluetooth (takie drugie połączenia).
W Panelu sterowania, w Menadżer urządzeń pojawia się w Kartach sieciowych" jeszcze druga karta, wlaśnie te połączenia przez Bluetooth. Konkretnie nic nie napiszę, bo nie korzystam z połączeń internetowych przez bluetooth i nie chce mi się tego włączać.

--
animka

Data: 2018-11-30 11:01:49
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-11-30 o 10:42, Robot pisze:
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ptqskk$9p6$1node2.news.atman.pl...

Z daleka widać, że trolluje.

Wiesz po czym poznaje się każdego gł... na każdej grupie?

Po tym, że nie radzi sobie z podstawowymi rzeczami, a jak się go dopytuje o szczegóły, bo sam nie umie ich opisać, to odburkuje, że mam się sam domyślić, co źle robi?

Po tym, że gdy ktoś nie akceptuje jego pomysłów,
to twierdzi, że on trolluje. To taki wytrych dla gł...

Trolla (albo głupka - tertium non datur) można poznać po tym, że jak dostaje rozwiązanie swojego problemu, to z uporem szuka innego, gorszego.

Szkoda czasu na człowieka, który nie daje sobie pomóc.

--
Liwiusz

Data: 2018-12-03 19:23:57
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2018-11-29 o 19:13, Robot pisze:

[...]

Czyli nadal nie masz menadżera BT do obsługi. Powinieneś odinstalować wszystko z BT/restart i zainstalować na nowo. Nie szukałem na stronie producenta laptopa czy jest tam takowe software ale na Twoim miejscu bym poszukał.

Kluczem jest własnie instalacja całego pakietu, czyli sterowniki+oprogramowanie BT potrzebne do zarządzania.

Data: 2018-12-04 00:00:02
Autor: Animka
W dniu 2018-12-03 o 20:23, LordBluzg(R) pisze:
[...]

Jak włożę dongla Bluetooth Radio do portu USB w komputere to nic nie muszę konfigurować.
Uaktywniam tylko (włączam) Bluetooth w telefonie.

--
animka

Data: 2018-11-27 08:01:17
Autor: J.F.
Dnia Tue, 27 Nov 2018 05:36:40 +0100, Robot napisał(a):
[...]

popracuj nad wifi - to powinno dzialac.

[...]

Wewnetrznie interfejs BT moze byc podlaczony wlasnie po USB.

Może to po wczorajszych wieczornich nieudanych próbach z programem BlueSoleil 10.0.496.1, którego Google mi pokazał jako menadżera BT pod XP.

Jesli mnie skleroza nie myli, to BS byl komercyjnym programem i
wspoldzialal tylko z donglami, ktorych producenci kupili licencje.

Byl masowo piracony przez chinskich producentow dongli, ale potem np
przestawal dzialac po upgrade.

Jesli nie masz nawet BT w komputerze ... wroc do wifi :-)
 J.

Data: 2018-11-27 00:03:07
Autor: przemek.jedrzejczak
Smartfon jako modem - potrzebna pomoc
-- Jesli nie masz nawet BT w komputerze ... wroc do wifi :-)

efektywny zasieg BT jest mizerny wiec lepiej przez kabel bo jak widac Microsoft nie ogarnia tematu komunikacji BT nawet dla wlasnych OS :-)

Data: 2018-11-27 09:43:50
Autor: Trybun
[...]

Z ciekawości zainicjowałem takie połączenie - komp (XP) stacjonarny z adapterem BT pod USB, program Bluesolei. telefon niestety tylko z Androidem. Wszystko chodzi bezproblemowo.

Jak to wygląda - w menadżerze urządzeń XP są pozycje:

1/Modemy ->Bluetooth DUN Modem i Bluetooth FAX Modem.

2/Karty sieciowe ->Blutooth PAN Network Adapter

W telefonie włączony tethering przez bluetooth. W W8.1 możliwe że będziesz miał to pod inną nazwą.

Data: 2018-11-27 10:34:54
Autor: jb
W dniu 24-11-2018 o 21:14, Robot pisze:
[...]

Witam,może ja pomogę.
1. Daj sobie spokój z bluetoothem

2. Wyłącz WiFi i zostaw transmisje danych
https://microsoft-lumia-535-dual-sim.helpdoc.net/pl-pl/internet-16/definiowanie-po%c5%82%c4%85cze%c5%84-internetowych/

3. Włącz udostępnianie internetu
https://microsoft-lumia-535-dual-sim.helpdoc.net/pl-pl/internet-16/%c5%82%c4%85czenie-komputera-z-internetem/

pozdrawiam i powodzenia

Data: 2018-11-27 10:55:42
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-11-27 o 10:34, jb pisze:
[...]

Masz cierpliwość, chłopie, facet nie chce dać sobie pomóc, podejrzewam, że trolluje.

--
Liwiusz

Data: 2018-11-27 10:57:03
Autor: Robot

Użytkownik "jb" <sp4fsy@gmail.com> napisał w wiadomości news:ptj340$3na$1node2.news.atman.pl...
[...]

Powtarzałem to już kilkanaście razy. Na laptopie pod XP nie widać nazwy
rozgłaszanej.

Pzdr.
Robot

Data: 2018-11-27 11:12:35
Autor: Robot

Użytkownik "Robot" <no@spam.com> napisał w wiadomości news:5bfd14f0$0$476$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Połowiczny sukces.

Wyłączyłem smartfona i laptopa.
Włączyłem smartfona i zrobiłem jak wyżej.
Włączyłem laptopa.
Na liście pokazała się po raz pierwaszy nazwa Windows Phone ...
Dałem Połącz.
W celu sprawdzenia czy daje internet na laptopie musiałem
rozłączyć połączenie  WiFi z routerem i wtedy ta nazwa Windows Phone ...
z listy zniknęła.

Będę to dalej próbował z wyłączaniem urządzeń.

Pzdr.
Robot

Data: 2018-11-27 11:14:26
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-11-27 o 10:57, Robot pisze:

[...]

Jak nie pokażesz screenów, to nikt ci nie pomoże. SOA1. Coś robisz źle. Ale co, tego się nie dowiemy, bo dajesz tylko wybiórcze informacje, bo sam nie dość dobrze umiesz obsługiwać telefon. Albo pokażesz dokładnie co robisz, krok po kroku, albo poproś jakiegoś 8-klasistę o pomoc na żywo.

--
Liwiusz

Data: 2018-11-27 12:12:44
Autor: J.F.
Użytkownik "Robot"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5bfd14f0$0$476$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Inne sieci wifi laptop widzi ?
Na pewno wlaczyles udostepnianie ? (pkt 3) ?

Do skonfigurowania na nokii nic nie ma ?
Gdzies jeszcze moze byc niezgodnosc pasm, ale stare urzadzenia ... 5.8GHz chyba zadne nie ma.

Ewentualnie Nokia wlazla w 13 kanal, a twoje XP nie obsluguje.

J.

Data: 2018-11-27 04:09:11
Autor: przemek.jedrzejczak
Smartfon jako modem - potrzebna pomoc
-- Na liście pokazała się po raz pierwaszy nazwa Windows Phone ... Dałem Połącz

i ? czekamy z napieciem na ciag dalszy :-)

Smartfon jako modem - potrzebna pomoc