Smartfon z USA

Data: 2011-12-16 21:45:54
Autor: DooMiniK
Smartfon z USA
Dobry wieczór.
Czy ma sens (ekonomiczny...) przywożenie smartfona
z USA? Nie mam kompletnie o tym pojęcia, jeżeli
chodzi o częstotliwości: czy taki Samsung Galaxy S2
zadziała w Europie, czy finansowo ma jakiś sens?
Domyślam się, że niekoniecznie ładowarka musi być
uniwersalna i to dodatkowy koszt.

A może ktoś kojarzy jakąś dobrą ofertę z Hameryki?

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2011-12-17 00:35:21
Autor: Pszemol
Smartfon z USA
"DooMiniK" <bachusmalpapostpl> wrote in message news:4eebbbd3$1news.home.net.pl...
[...]

Ładowarka będzie uniwersalna z dużą dozą pewności, poza
wtyczką, czyli wymagać będzie mechanicznej "przejściówki"..

Zwróciłbym uwagę na zabezpieczenia przed użyciem w innych
sieciach, popularne u amerykańskich operatorów simlocki.

A może ktoś kojarzy jakąś dobrą ofertę z Hameryki?

Dobre oferty to są tu z abonamentami... Widziałem już
Samsunga Galaxy S2 za $100 z rocznym abonamentem
na promocji z okazji święta Thanksgiving i "Black Friday".
O ile dobrze pamiętam to było T-Mobile. Ale to Cię chyba
nie urządza aby kupować z amerykańskim abonamentem :-)

Data: 2011-12-17 23:57:40
Autor: m@rcin
Smartfon z USA
kupilem ponad rok temu SGSa w tmobile w stanach bez abo.
wyszlo cenowo mniej wiecej to samo tylko tu ma on 16GB i 4 klawisze
dotykowe na dole oraz brak kamerki do videokonferencji,
potem jeszcze sie dowiedzialem ze UMTS brak 900MHz

jesli to ci nie przeszkadza wszystko poza tym jest oke ale zwroc uwage
na obslugiwane czestotliwosci w smartfonie ktory planujesz kupic.

Smartfon z USA