Smartfony

Data: 2017-12-22 15:53:53
Autor: J.F.
Smartfony
Android mnie niezbyt zadowala, Iphone z tego co slysze, bedzie mnie jeszcze mniej zadowalal ... zostala jakas alternatywa ?

Symbian, WP, Blackberry sie chyba wycofaly z placu boju, nawet jesli oficjalnie jeszcze nie ... jest jakas wschodzaca gwiazda ?

Przyjdzie sie pogodzic z Androidem, czy jest jeszcze jakas nadzieja ? :-)

J.

Data: 2017-12-22 18:38:12
Autor: RadoslawF
Smartfony
W dniu 2017-12-22 o 15:53, J.F. pisze:

[...]

Są jeszcze używane windowsy i co jakiś czas ktoś usiłuje wprowadzić
fon z linuxem.
Generalnie jak masz parcie na ciągłe instalowanie "pożytecznych"
aplikacji to tylko android lub ogryzek.

Pozdrawiam

Data: 2017-12-22 22:30:21
Autor: ToMasz
Smartfony
Przyjdzie sie pogodzic z Androidem, czy jest jeszcze jakas nadzieja ? :-)

o ile przeszkadza Ci coś konkretnego, nie wygląd, to może zrootowany android?

ToMasz

Data: 2017-12-23 00:18:50
Autor: nadir
Smartfony
W dniu 2017-12-22 o 15:53, J.F. pisze:

Przyjdzie sie pogodzic z Androidem, czy jest jeszcze jakas nadzieja ? :-)

Jak ma być macany, to chyba tylko Android. Jak klawiszowy, to jeszcze idzie czasem jakąś fabrycznie nową NOKIĘ dostać, i nie myślę o 3310.

Data: 2017-12-23 00:51:16
Autor: J.F.
Smartfony
Dnia Sat, 23 Dec 2017 00:18:50 +0100, nadir napisał(a):
[...]

Ale mowimy o jakims sensownym smartfonie do uzywania, a nie systemie z wykopalisk :-)

J.

Data: 2017-12-23 07:24:43
Autor: Bolko
Smartfony
> [...]

Ale mowimy o jakims sensownym smartfonie do uzywania, a nie systemie z wykopalisk :-)

Możesz zdefiniować pojęcie sensowny smartfon?

Data: 2017-12-23 08:28:18
Autor: z
Smartfony
W dniu 2017-12-23 o 00:51, J.F. pisze:
Ale mowimy o jakims sensownym smartfonie do uzywania, a nie systemie
z wykopalisk :-)

Nie wiem czy to dżuma czy cholera ale może miui na xiaomi.
Syn sobie chwali a ja stary nerd chyba jednak wrócę do win 8.1 na lumii 1020 :-)

Data: 2017-12-23 10:22:05
Autor: nadir
Smartfony
W dniu 2017-12-23 o 00:51, J.F. pisze:

Ale mowimy o jakims sensownym smartfonie do uzywania, a nie systemie
z wykopalisk :-)

A to już zależy do czego chcesz używać? Jak do dzwonienia, to te z wykopalisk są najlepsze, jak do ciągłych aktualizacji to tylko Android.

Data: 2017-12-23 00:31:27
Autor: PiteR
Smartfony
J.F. pisze tak:

[...]

Gówno wyparło dobre. A mogłem kupić Lumię. Już witałem się z gąską ;)
Całe szczęście, że kupiłem tablety na win 8.1

Mnóstwo niepotrzebnych ustawień (jak odcień wyświetlacza) a dodanie kontaktu zajmuje 5 min :)

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2017-12-23 19:00:50
Autor: Budzik
Smartfony
Użytkownik PiteR email@fauszywy.pl ...

Mnóstwo niepotrzebnych ustawień (jak odcień wyświetlacza) a dodanie kontaktu zajmuje 5 min :)

Ze co? W jaki sposób?
Do watkotwórcy - dałbys rade coś dokładniej powiedziec, co ci w andku nie pasuje?

--
Pozdrawia... Budzik
"W demokracji wolno głupcom głosować,

Smartfony