Smartfony do 500 zł (ew. do 700 zł)

Data: 2013-06-11 21:42:24
Autor: Bugatti
Smartfony do 500 zł (ew. do 700 zł)
Witam Was,

poszukuję smartfonu do kwoty 500 zł.

Kryteria wyboru:
- warunek konieczny: wydajny procesor do obsługi *interentu* i aplikacji, które pobierają dane z sieci ! !

Nie wiem od jakiego zegara i architektury CPU...dla Androida 2.3 pewnie 600 Mhz jest wystarczające, ale dla 4.0 już pewnie 1 Ghz.

- Android co najmniej 2.3
- 16 mln kolorów
- 3,2"
- WiFi
- bateria musi wytrzymać w *sumie* co najmniej 2h w internecie (tutaj właściwie wszystkie telefony się na to łapią ;))

wszelkie inne kryteria schodzą na bok. Może NIE mieć aparatu, radia, mp3 i innych pierduł, może mieć słaby system audio.

Do tej pory oglądałem:

- LG Swift L5 - słaby wyświetlacz (256 k) i troszkę się przycina
- Samsung Y Duos - jak wyżej i mały ekran

- Sony Xperia tipo - wyglądała nawet obiecująco...ale nie wiem czy 800 Mhz to wystarczy dla Anroida 4.0 ICS,

- HTC Desire C - bardzo fajny wyświetlacz, ale ma tylko 600 Mhz przy ANdroidzie ICS więc pewnie jak otworze aplikację to nie wiem jak to może być....

Co jeszcze radzicie ?

Czy może dołożyć do 700 zł i kupić HTC Desire One V ? Bawiłemm się nim i płynnie działa (może nie tak jak Desire X) ale dla mnie wystarczy.

Aczkolwiek wolałbym coś do 500 zł

Jakieś inne pomysły ?

Pozdrawiam
+

--
Bugatti

Data: 2013-06-11 19:56:05
Autor: Michal Tyrala
Smartfony do 500 zł (ew. do 700 zł)
On Tue, 11 Jun 2013 21:42:24 +0200, Bugatti wrote:
 Jakieś inne pomysły ?

Ja tak zerkam po ile bywa taki gosciu:
http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s_duos_s7562-4883.php

I w sumie w 700zl się da znalezc. W bonusie dual-sim, mozesz sobie karte
od Aero2 wrzucic ;-)

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-06-19 13:36:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Smartfony do 500 zł (ew. do 700 zł)

"Michal Tyrala" slrnkrf06l.hus.wiesiu@hydra.ck.polsl.pl

Ja tak zerkam po ile bywa taki gosciu:
http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s_duos_s7562-4883.php

I w sumie w 700zl się da znalezc. W bonusie dual-sim, mozesz sobie karte
od Aero2 wrzucic ;-)

IMO lepszy jest Ego Pentagramu.

Data: 2013-06-11 22:00:28
Autor: ToMasz
W dniu 11.06.2013 21:42, Bugatti pisze:
Witam Was,

poszukuję smartfonu do kwoty 500 zł.

tak samo możesz szukać nowego auta za 300zł, albo domu za 5 tyś.

Kryteria wyboru:
- warunek konieczny: wydajny procesor do obsługi *interentu* i
aplikacji, które pobierają dane z sieci ! !
niema takiego czegoś. albo wydajny albo tani. Jakimś tam wyjątkiem może być grand x in, ale to przypadek.

Nie wiem od jakiego zegara i architektury CPU...dla Androida 2.3 pewnie
600 Mhz jest wystarczające, ale dla 4.0 już pewnie 1 Ghz.

że co proszę? Opowiem Ci moją historie. jak najczystszy system, sony erikson 1.6GHz. Szukam nowego auta, jadę 30km, wtopa. ale pamiętam ze w okolicy był jeszcze jeden model. czyli na miejscu: internet, tablica.pl-specjalna aplikacja, szukam, aplikacja daje strzałkę do przeglądarki - u mnie dolphin browser. Mam adres, więc OSM and - i wiem gdzie jadę. ale trzeba zadzwonić do gościa - powrót niemożliwy, bo (chyba) system ma zamało pamięci zarówno tablica jak i dolphin są otwarte, ale na stronie tytuowej. więc jeszcze raz wyszukiwanie w tablicy, dolphin i dzwonie ( teraz już mam otwartą mapę OSM and!) Każde z tych zadań, można z osobna wykonać wmiarę szybko. ale 3 naraz - mordęga. Dochodzę do sedna. w opisanej sytuacji "wybierz numer" trwa wiele sekund. nie sekundę tylko kilka- kilkanaście.
Może historia przydługa, ale co zamierzasz "internecić" na 3 calach? raczej po za domem?

- Android co najmniej 2.3
- 16 mln kolorów
- 3,2"
każdy milimetr ekranu dotykowego na wagę złota! paluchem będziesz klikał czy myszką? Po co wogóle wspominasz o ilości kolorów?!

Do internetu: zte Grand x in. Pooogoooglaj za testami przeglądarek w telefonach. o ile pamiętam on w specyficznych zadaniach dorównywał 4 rdzeniowcom za 2.5tyś zł

ToMasz

Data: 2013-06-12 01:42:36
Autor: Bugatti
W dniu wtorek, 11 czerwca 2013 22:00:28 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
W dniu 11.06.2013 21:42, Bugatti pisze:

> Witam Was,

> poszukuję smartfonu do kwoty 500 zł.

tak samo możesz szukać nowego auta za 300zł, albo domu za 5 tyś.

Za 300 zł nie kupie auta tylko parta do niego ;-P

> [...]

niema takiego czegoś. albo wydajny albo tani. Jakimś tam wyjątkiem może być grand x in, ale to przypadek.

właśnie ten Grand X to jest dość fany przypadek.

> [...]

Może historia przydługa, ale co zamierzasz "internecić" na 3 calach? raczej po za domem?

Na pewno nie facebook (jak 3.4 userów smartofonów) bo nawet nie zamierzam mieć tam konta ;-)

> - Android co najmniej 2.3

> - 16 mln kolorów

> - 3,2"

każdy milimetr ekranu dotykowego na wagę złota! paluchem będziesz klikał

tutaj miało być:
- > 3,2" (co najmniej)

czy myszką? Po co wogóle wspominasz o ilości kolorów?!

Bo to dla mnie troszkę dalny priorytet.

Do internetu: zte Grand x in. Pooogoooglaj za testami przeglądarek w telefonach. o ile pamiętam on w specyficznych zadaniach dorównywał 4 rdzeniowcom za 2.5tyś zł

Czy ktoś z Was go już posiada - czy można prosić o linki do tych testów ?

ToMasz

Pozdrawiam,

Bugatti

Data: 2013-06-12 03:21:59
Autor: Bugatti
W dniu środa, 12 czerwca 2013 10:42:36 UTC+2 użytkownik Bugatti napisał:

Czy ktoś z Was go już posiada - czy można prosić o linki do tych testów ?

Dobra. Mam juz te testy. Wygląda naprawdę nieźle jak za cenę ok 700 zł.
Wyświetlacz ma troszkę słabe kąty widzenia ale to mi nie przeszkadza.

Data: 2013-06-13 09:46:49
Autor: xcpy
Smartfony do 500 zł (ew. do 700 zł)
Dobra. Mam juz te testy. Wygląda naprawdę nieźle jak za cenę ok 700 zł.
Wyświetlacz ma troszkę słabe kąty widzenia ale to mi nie przeszkadza.

Te waskie katy czasami moga sie przydac :).

Na jednym blogu napisali, ze ma aparat
z niedopracowanym balansem bieli (zielone zdjecia)
i czasami niedzialajacy ekarn dotykowy.

A co sadzicie o GoClever Fone 500?
http://www.ceneo.pl/21125826

Ponoc jest oparty na MT6577 - czy w tej cenie cos go przebije?
Nie zdzwie sie jak bedzie mial kiepskiej jakosci obudowe,
ale jakos to przeboleje.

Data: 2013-06-13 23:32:34
Autor: astro
xcpy wrote:
A co sadzicie o GoClever Fone 500?

Brak obslugi Aero2.
Olbrzymi, 5" ekran o rozdzielczosci...  800 x 480px. Wyswietla wiec tyle samo informacji, co moja prehistoryczna Motorola Milestone (ta sama rozdzielczosc przy 3.7"). Obraz pewnie bedzie tragiczny, litery postrzepione. IMHO zupelnie nie warto. O wiele ciekawiej zapowiadaja sie modele Manty:
www.dobreprogramy.pl/Manta-wkracza-na-rynek-smartfonow,Aktualnosc,41716.html
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2013-06-14 11:28:59
Autor: xcpy
Smartfony do 500 zł (ew. do 700 zł)
Brak obslugi Aero2.

Do tego to lepiej miec jakiegos dual sima...

O wiele ciekawiej zapowiadaja sie modele Manty:
www.dobreprogramy.pl/Manta-wkracza-na-rynek-smartfonow,Aktualnosc,41716.html

....moze wlasnie takiego dual sima? :)

Data: 2013-06-20 03:08:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Smartfony do 500 zł (ew. do 700 zł)

"xcpy" kpenpv$guq$1@node1.news.atman.pl

www.dobreprogramy.pl/Manta-wkracza-na-rynek-smartfonow,Aktualnosc,41716.html

Kiedy to będzie sprzedawane i za ile plnów?

Data: 2013-06-11 22:06:00
Autor: $heikh el $hah
Smartfony do 500 zł (ew. do 700 zł)
W dniu 2013-06-11 21:42, Bugatti pisze:
Co jeszcze radzicie ?

Jak Ci zależy na dobrym ekranie, to popatrz na inne modele Xperii, bo są naprawdę dobre. "Mobile BRAVIA Engine poprawiający jakość zdjęć i filmów" to pewnie tylko nazewnictwowy "chłyt matetindowy", jednak jest i obraz jest naprawdę dobry.

Jakieś inne pomysły ?

Może nie rozprzestrzenianie epidemii ślubów spacji z pytajnikami?

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-06-11 22:06:09
Autor: Klebespachtel
Smartfony do 500 zł (ew. do 700 zł)
W dniu 2013-06-11 21:42, Bugatti pisze:
Witam Was,

poszukuję smartfonu do kwoty 500 zł.

Jak się postarasz to ustrzelisz w tej cenie Ace 2, a jak Ci się nie chce starać to za 550-570zł spokojnie kupisz.

Data: 2013-06-12 12:51:36
Autor: kakmar
Dnia 11.06.2013 Bugatti <spamerzy@maklerzy.pl> napisał/a:
[...]

Zobacz Atrixa, jest mały jak na 4", jak 2,3 nie przeszkadza, to jest b.szybki.
A jest wyprzedawany teraz. 2 opcja to Grand X, podobno do internetu OK, ale sam nie testowałem.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2013-06-13 21:59:00
Autor: sp5it
Smartfony do 500 zł (ew. do 700 zł)
Do 700 mogę Ci Sensation na gwarancji opylić.

Data: 2013-06-14 01:48:30
Autor: Bugatti
Smartfony do 500 zł (ew. do 700 zł) - kupiłem
Dzięki za opinie.

Kupiłem ZTE Grand X In.

Jak na razie spisuje się świetnie. Czasem tylko trzeba *troszkę* "mocniej" nacisnać daną opcję w Androidzie żeby ją wywołać.

Ma też ciekawą funkcję manulanego ustawiania częstotliwości CPU Intela.

O reszcie napiszę po kilku tygodniach.

Pozdrawiam
+

--
Bugatti

Data: 2013-06-14 11:24:39
Autor: xcpy
Smartfony do 500 zł (ew. do 700 zł) - kupiłem
Kupiłem ZTE Grand X In.

Nowy? Uzywany?
Ile dales? :)

Jak na razie spisuje się świetnie. Czasem tylko trzeba *troszkę* "mocniej" nacisnać daną opcję w Androidzie żeby ją wywołać.

Czyli niestety to norma dla tego modelu :/

Data: 2013-06-19 13:16:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Smartfony do 500 zł (ew. do 700 zł)

"Bugatti" 51b77da0$0$1267$65785112@news.neostrada.pl

Nie wiem od jakiego zegara i architektury CPU...
dla Androida 2.3 pewnie 600 Mhz

IMO zegarek 1 GHz jest mile widziany.

jest wystarczające, ale dla 4.0 już pewnie 1 Ghz.

Pewnie tak -- ale z wielokorem.

[...]

Włącz ekran, 3G, WiFi i GPS -- zobaczysz, czy wszystkie.
Pod pełnym obciążeniem może i godziny nie uciągniesz.
A jako telefon 2G pewnie i miesiąc bez ładowania popracuje...

Jakieś inne pomysły ?

Do samochodu Bugatti warto mieć lepszy telefon. ;)

Smartfony do 500 zł (ew. do 700 zł)