Smartphone do wysokości 140 mm

Data: 2019-07-07 14:44:56
Autor: P.B.
Smartphone do wysokości 140 mm
Dnia Sun, 7 Jul 2019 05:17:08 -0700 (PDT), Duszek Smsaczek napisał(a):

Poszperałem w Internecie i nie byłem w stanie znaleźć żadnego smartphone, który spełnia moje wymagania. Wygląda na to, że one są projektowane dla ludzi, którzy używają ich jako głównego komputera. Jakie są modele smartphone, które nie są wyższe od 140 mm? Najlepiej by było, jeśli on ma także rozsuwaną fizyczną klawiaturę i trackballa.

Marzy Ci się współczesny Blackberry 9810? Nie ma! Możesz kupić takiego BB9810, ale będziesz mógł tylko dzwonić i pisać SMS'y
BIS jest już chyba wyłączony, BBM umarł. Z nowych sprzętów z klawiaturą zostały tylko BB Key One, Key2 i Key2 LE.
Nie spełniają warunku wysokości. W dwóch pierwszych za trackballa może
służyć klawiatura, która działa jak touchpad w laptopie. Jak wszytkie
BlackBerry, są absurdalnie drogie.

Warunek rozmiaru spełnia od biedy Samsung S7 (142,4mm). Sam telefon jest
bardzo fajny, ale bateria w nim, to porażka. Mniejszy i bardzo sprawny, mimo wieku, jest iPhone 6s. Nowsze 7 i 8
spełniają warunek wielkości, ale cena jest z kosmosu.

Zostają jeszcze tylko Sony Xperie s serii Compact. Nie miałem, ale ludzie
je chwalą. Oczywiście drogie jak cholera.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2019-07-07 17:41:58
Autor: z
W dniu 2019-07-07 o 14:44, P.B. pisze:
Zostają jeszcze tylko Sony Xperie s serii Compact. Nie miałem, ale ludzie
je chwalą. Oczywiście drogie jak cholera.

Z3 Compact. Bardzo dobry telefon ale plastikowo wykonany (taka zabawka)
Notorycznie tłucze się tylna szybka (co za idiota to wymyślił).
90% sprzedawanych na rynku wtórnym mają defekty dotyku.
Telefon mimo upływu lat nie laguje, Nie zawiesza się. Nic nie wskazuje że już się zestarzał. Czego nie można powiedzieć o wspomnianym Samsungu S7. Tegoroczne aktualizacje go popsuły.
Też szklany i za ciężki. Dziwnie leży w dłoni nawet w pokrowcu ;-)

Dla mnie też telefon jest tylko dodatkiem do komputera.
Gapienie się nawet w 6-7 cali uważam masochizm.
Dzwonię smsuję robię zdjęcia, słucham muzyki i czasem używam nawigacji.
Reszta to świadome uleganie marketingowym trikom uzależniającym dla zysku.

PS. Podobno głowa nachylona nad smartfonem waży 23 kg. ;-)

Data: 2019-07-07 12:09:13
Autor: Duszek Smsaczek
W dniu niedziela, 7 lipca 2019 17:42:00 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

Reszta to świadome uleganie marketingowym trikom uzależniającym dla zysku.

Lepiej wyłącz także aplikacje internetowe tak jak ja, tak dla pewności. Tutaj masz napisane jak to zrobić: https://www.makeuseof.com/tag/simplify-phone-get-back-basics/
Jeszcze lepiej by było, gdybyś mógł zainstalować custom ROM bez Gapps i przegrać aplikacje Internetowe dołączone z custom ROM-em na zewnętrzny dysk. Do takiej zabawy lepiej kupić starszy smartphone po gwarancji. Co prawda nie będziesz mógł używać nawigacji Google, ale zdecydowanie warto.