Smartphone z WM i Dualsim - może chińszczyzna jakaś? ;-)

Data: 2011-01-15 13:05:50
Autor: BAREK
Smartphone z WM i Dualsim - może chińszczyzna jakaś? ;-)
Dzień Dobry,
Polećcie mi jakiś sprzętowy DualSim z WM.
Może być nawet jakaś chińszczyzna.
1.GŁównie do nawigacji/AUTOMAPA i dlatego WM
2.Dodatkowo dwa SIM-y ale sporadyczne rozmowy i SMS.
-Zależy mi właśnie na GPS i sprzętowym i równoczesnym działaniu dwóch kart SIM.
-Dobrze by było jakby miał więcej niż EDGE,
-Super by było jakby miał TV-Out, ale nie jest to warunek konieczny,
-Dobrze by było jakby miał wysuwaną klawiaturę QWERTY, to też nie jest konieczne.

Bartek
--
Barek
barek[]plusnet pl

Data: 2011-01-15 14:18:28
Autor: animka

http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=Smartphone+z+WM+i+Dualsim&btnG=Szukaj+w+Google&aq=f&aqi=&aql=&oq

--
animka

Data: 2011-01-16 11:08:07
Autor: kashmiri
Smartphone z WM i Dualsim - może chińszczyzna jakaś? ;-)
animka <animka@to.nie.ja.wp.pl> dared to write:
[...]

raczej:
http://www.google.pl/search?q=dual+SIM+Windows+Mobile

Smartphone z WM i Dualsim - może chińszczyzna jakaś? ;-)