Smary , smary , smarowidła ?

Data: 2010-09-23 10:37:48
Autor: Rowerex
Smary , smary , smarowidła ?
On 23 Wrz, 17:17, Norbert <nork...@MALPAgmail.com> wrote:
Jaki smar możecie polecić do łańcucha?

Valvoline High Pressure +PTFE - spray 500ml, na allegro 32zł z
dostaw±. Reszta smarów w porównaniu z tym, to marne popłuczyny.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-09-23 18:24:33
Autor: piecia aka dracorp
Smary , smary , smarowidła ?
Dnia Thu, 23 Sep 2010 10:37:48 -0700, Rowerex napisał(a):

Valvoline High Pressure +PTFE - spray 500ml, na allegro 32zł z dostaw±.
Reszta smarów w porównaniu z tym, to marne popłuczyny.

A ja odradzam to. Kupiłem kiedy¶, popsikałem i dopiero zaczęło zbierać syf. Najlepiej jednak się bawić olejem.
Łańcuch nie będzie zbierał syfu jak go mocno nie natłu¶cisz. Ale pomimo tego Rohlof pomimo że daje cich± pracę to "wyłazi na zewn±trz" i zbiera syf.
Kumpel co¶ kupił z kolekcji FinshLine, jaka¶ złota etykieta. Fakt że musiał smarować bardzo często ale nie syfiło mu łańcucha. Co do pracy, to chyba cicho chodził bo nic nie słyszałem. --
piecia aka dracorp

Data: 2010-09-23 12:02:11
Autor: Rowerex
Smary , smary , smarowidła ?
On 23 Wrz, 19:24, piecia aka dracorp <imie.nazwi...@wp.eu> wrote:
> [...]

> Reszta smarów w porównaniu z tym, to marne popłuczyny.

A ja odradzam to. Kupiłem kiedy¶, popsikałem i dopiero zaczęło zbierać

Je¶li popsikałe¶ cały łańcuch, to zbierał brud jak każdy inny smar.
Cały sekret polega na odpowiednim dozowaniu, co w przypadku sprayu
jest trudne, ale nie niemożliwe. Psiknięcia maj± być minimalne - to
jest smar, a nie dezodorant, ma smarować wnętrze i nie wyłazić na
wierzch.

Używałem różnych smarów, zielonego FL, czerwonego FL, szarego FL,
jakiego¶ Pedrosa itp. Przy tym samym minimalno-optymalnym dozowaniu
Valvoline bije na głowę wszystkie wymienione pod każdym względem.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-09-23 22:21:41
Autor: szufla
Smary , smary , smarowidła ?
Po smarze czy oleju, rowniez w sprayu zawsze bedzie sie zbieral syf. To jest kwestia warunkow zew. na szosie mniej, w piachu wiadomo. To o czym piszecie to sa odczucia subiektywne. Nie wydaje mi sie, zeby byla az taka roznica miedzy tymi preparatami. Moze te na teflonie troche dluzej sie utrzymuja. Jednak lepiej nie dac sie zwariowac bo naklad pracy i srodki smarne przekrocza wartosc nowego lancucha :) Jak juz slysze lancuch to pryskam gdzie sie da, potem go owijam szmata i krece korba, az bedzie z zew. w miare suchy i jechane :)

sz.

Data: 2010-09-23 22:38:13
Autor: Norbert
Smary , smary , smarowidła ?
Słyszałem co¶ o smarach stałych czy suchych... nie pamiętam.
W każdym razie obiło się o uszy że daj± cich± prace i nie ima się ich piach i syf. Może kto¶ co¶ wie w temacie?

Data: 2010-09-24 16:10:14
Autor: MichałG
Smary , smary , smarowidła ?
W dniu 2010-09-23 21:02, Rowerex pisze:
On 23 Wrz, 19:24, piecia aka dracorp<imie.nazwi...@wp.eu>  wrote:
Dnia Thu, 23 Sep 2010 10:37:48 -0700, Rowerex napisał(a):

Valvoline High Pressure +PTFE - spray 500ml, na allegro 32zł z dostawą.
Reszta smarów w porównaniu z tym, to marne popłuczyny.

A ja odradzam to. Kupiłem kiedyś, popsikałem i dopiero zaczęło zbierać
syf.

Jeśli popsikałeś cały łańcuch, to zbierał brud jak każdy inny smar.
Cały sekret polega na odpowiednim dozowaniu, co w przypadku sprayu
jest trudne, ale nie niemożliwe. Psiknięcia mają być minimalne - to
jest smar, a nie dezodorant, ma smarować wnętrze i nie wyłazić na
wierzch.

Używałem różnych smarów, zielonego FL, czerwonego FL, szarego FL,
jakiegoĹ› Pedrosa itp. Przy tym samym minimalno-optymalnym dozowaniu
Valvoline bije na głowę wszystkie wymienione pod każdym względem.

Bija jak bije.. ale po prostu dziaĹ‚a. Jednak, jak pisali poprzednicy, jest niezwykle skuteczny w zbieraniu syfu (bez porĂłwnania bardziej niĹĽ np. czerwony finiszlajn). Zapewne nie przeszkadza to w niczym Ĺ‚aĹ„cuchowi a pewnie pomaga ale wzgledy estetyczne i Ĺ‚atwość czyszczenia cierpiÄ… bardzo...  W dodatku 'ten syf' jest wyraĹşnie odporny na sciere i bez jakiegoĹ› rozpuszczalnika czy detergenta - nie do ruszenia.
Kupiłem na wiosne duże opakowanie Valvoline High Pressure +PTFE
i zostanie pewnie na nast. 20 lat do smarowania wszyskiego co skrzypi a nie kurzy sie ... ;)

Michał

Data: 2010-09-23 22:35:09
Autor: Norbert
Smary , smary , smarowidła ?
Rowerex napisał(a):

Valvoline High Pressure +PTFE - spray 500ml, na allegro 32zł z
dostaw±. Reszta smarów w porównaniu z tym, to marne popłuczyny.

Podrzuć link jak możesz bo ja znalazlem tylko za 19zl i nie wiem czy to to samo co miałe¶ na my¶li.

Data: 2010-09-23 22:51:00
Autor: Norbert
Smary , smary , smarowidła ?
Data: 2010-09-24 08:21:17
Autor: Rowerex
Smary , smary , smarowidła ?
On 23 Wrz, 21:51, Norbert <nork...@MALPAgmail.com> wrote:
Czym się różni± te dwa specyfiki poza cen± bo i na jednym widze łańcuch
i na drugim.http://allegro.pl/valvoline-smar-high-pressure-lubricant-lodz-i123925...http://allegro.pl/valvoline-syntetyczny-smar-do-lancuchow-400ml-i1229...

Na pewno składem ;-) Pierwszy to ten o którym pisałem. Drugiego nie
znam.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-09-24 08:16:27
Autor: Rowerex
Smary , smary , smarowidła ?
On 23 Wrz, 21:35, Norbert <nork...@MALPAgmail.com> wrote:
Rowerex napisał(a):

> [...]
> dostaw±. Reszta smarów w porównaniu z tym, to marne popłuczyny.

Podrzuć link jak możesz bo ja znalazlem tylko za 19zl i nie wiem czy to

To samo, cena na allegro to 19zł bez wysyłki, z wysyłk± 32zł.

Pozdr-
-Rowerex

Smary , smary , smarowidła ?