Smatfon jako nawigacja w samochodzie

Data: 2016-07-04 20:59:52
Autor: Paweł Kajak
Smatfon jako nawigacja w samochodzie
Witajcie.

Przejrzałem wątki z trzech ostatnich miesięcy i dalej nie chce mi się już grzebać :-) ....

Czy można wykorzystać smartfon jako nawigację bez dostępu do internetu? Nie zna się na tym, więc jeśli ktoś z Was miał już możliwość używania smartfonu (mam Samsunga S4)jako nawigacji to proszę o wytłumaczenie mi jak krowie na rowie, jak to zrobić. Jadę pod koniec lipca do Włoch i chciałbym spróbować pojechać bez mapy papierowej :-)

Pozdrawiam

pkajak

kiedyś ESPACE 2.0T (z nalepką)

teraz PASSAT B6 (jeszcze bez nalepki)

Data: 2016-07-04 19:10:25
Autor: masti
Paweł Kajak wrote:

Witajcie.

Przejrzałem wątki z trzech ostatnich miesięcy i dalej nie chce mi się już grzebać :-) ....

Czy można wykorzystać smartfon jako nawigację bez dostępu do internetu?

1. ściągnąć OsmAnd ze sklepu ze free
2. Ściągnąć mapy offline krajów po drodze
3. jechać

Data: 2016-07-04 20:20:00
Autor: Dominik Ałaszewski
Dnia 04.07.2016 masti <gone@to.hell> napisał/a:

1. ściągnąć OsmAnd ze sklepu ze free

Albo Mapfactor- takoż za free, też mapy OSM.

Data: 2016-07-05 00:05:48
Autor: PlaMa
W dniu 2016-07-04 o 22:20, Dominik Ałaszewski pisze:

1. ściągnąć OsmAnd ze sklepu ze free
Albo Mapfactor- takoż za free, też mapy OSM.

Czemu nie Nokia HERE? Offline i jeszcze niedawno miała rewelacyjne opinie.

Data: 2016-07-05 17:21:22
Autor: J.F.
Użytkownik "PlaMa"  napisał w wiadomości
W dniu 2016-07-04 o 22:20, Dominik Ałaszewski pisze:
1. ściągnąć OsmAnd ze sklepu ze free
Albo Mapfactor- takoż za free, też mapy OSM.

Czemu nie Nokia HERE? Offline i jeszcze niedawno miała rewelacyjne opinie.

Bo mam zle doswiadczenia.
Ale to jeszcze z czasow Symbiana, moze teraz nadaje sie do uzytku.

J.

Data: 2016-07-05 18:55:41
Autor: Cavallino
W dniu 05.07.2016 o 18:21, J.F. pisze:
[...]

Nie nadaje się.
Chyba że zastępczo na wakacje.

Data: 2016-07-05 18:10:08
Autor: Cavallino
W dniu 05.07.2016 o 01:05, PlaMa pisze:
W dniu 2016-07-04 o 22:20, Dominik Ałaszewski pisze:

1. ściągnąć OsmAnd ze sklepu ze free
Albo Mapfactor- takoż za free, też mapy OSM.

Czemu nie Nokia HERE? Offline i jeszcze niedawno miała rewelacyjne opinie.

Mam Here Drive+.
Bardzo kiepski program, nie umywa się do porządnych nawigacji w rodzaju I-go.
Jeśli smartphone nie jest na Windows Phone, na którego I-go niet, to wolałbym jednak ściągnąć i zainstalować właśnie I-go.
To samo zresztą mam w wbudowanej nawigacji w Dusterze, tyle że z nieco inną skórką - sprawdza się jeszcze lepiej niż w smartfonie.

Data: 2016-07-04 21:33:24
Autor: z
W dniu 2016-07-04 o 20:59, Paweł Kajak pisze:
[...]

Ładowarka która nadąży ładować (było już o tym)

Ja co prawda po Polsce jeżdżę na dwóch ekranach.
Na pierwszym normalnie nawigacja - zakręty (np. automapa)
Na drugim szerszy plan (np. google maps czy coś offline)
Oczywiście jeszcze zainstalowany yanosik ale to chyba oczywista oczywistość. :-)

No i zasada ograniczonego zaufania do nawigacji :-)

Data: 2016-07-04 21:35:38
Autor: Paweł Kajak
W dniu 2016-07-04 o 21:33, z pisze:
[...]

Witam

A Yanosik działa poza granicami kraju? W Niemczech? Austrii? Włochach?

Data: 2016-07-06 11:59:42
Autor: Maciek
W dniu 2016-07-04 o 21:35, Paweł Kajak pisze:
A Yanosik działa poza granicami kraju? W Niemczech? Austrii? Włochach?
We Włochach działa na 100% - wczoraj przejeżdżałem, więc wiem :->

Maciek

Data: 2016-07-05 17:27:30
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:577aba05$0$655$65785112@news.neostrada.pl...
Ja co prawda po Polsce jeżdżę na dwóch ekranach.
Na pierwszym normalnie nawigacja - zakręty (np. automapa)
Na drugim szerszy plan (np. google maps czy coś offline)

Automapa, przynajmniej w wersji WinCE, ma imo bardzo dobry automatyczny zoom.
Mozna sobie widziec szerszy plan, a przed zakretami automatycznie pokaze dokladnie.

Oczywiście jeszcze zainstalowany yanosik ale to chyba oczywista oczywistość. :-)

W yanosiku jest tez nawigacja, IMO - dosc dobra, no i z korkami.
To juz trzeciej nie trzeba.

Ale poza krajem sie nie sprawdzi.

No i zasada ograniczonego zaufania do nawigacji :-)

I papierowy atlas w schowku. Zeby nie bylo, ze blyslo, trzaslo, zgaslo, a ja wiem tylko, ze jestem gdzies miedzy Warszawa a Rzymem :-)

J.

Data: 2016-07-05 17:00:43
Autor: Budzik
Smatfon jako nawigacja w samochodzie

Oczywiście jeszcze zainstalowany yanosik ale to chyba oczywista oczywistość. :-)

W yanosiku jest tez nawigacja, IMO - dosc dobra, no i z korkami.
To juz trzeciej nie trzeba.

Probowałem ostatnio.
Nie działa dyktowaniem trzeba wpisywac z klawiatury.
Chciał mnie poprowadzić droga 45 minut, podczas, kiedy google maps prowadzi 29 minut.
Z dalszych testów zrezygnowałem i właczam tylko dla bezpieczesntwa portfelam, jak wiem gdzie jechac.

Data: 2016-07-05 19:54:46
Autor: J.F.
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości
[...]

Troche dziala.
To guglowe w samochodzie tez kiepsko dziala.

Chciał mnie poprowadzić droga 45 minut, podczas, kiedy google maps prowadzi
29 minut.

A ile jechales ?
Bo owszem - czasem zdarza mu sie poprowadzic jakas dziwna droga.

Czasem ... cholera wie, moze na tej, co wydaje ci sie lepsza, korek jest. Albo byl.
Google informacje o korkach ma IMO slaba.

No i w miescie z wyliczeniem czasu przejazdu sobie nie radzi - nie wiem - algorytm ogolnie zly, czy korki zbyt zmienne.

Z dalszych testów zrezygnowałem i właczam tylko dla bezpieczesntwa
portfelam, jak wiem gdzie jechac.

Dlatego jezdze z dwoma. Ale trzecia juz mi sie wydaje zbedna :-)

Na dobra sprawe to sporo drog znam i z samym yanosikiem dalbym rade :-)

J.

Data: 2016-07-06 08:09:34
Autor: Mirek Ptak
W dniu 2016-07-05 o 19:54, J.F. pisze:
Probowałem ostatnio.
Nie działa dyktowaniem trzeba wpisywac z klawiatury.

Troche dziala.
To guglowe w samochodzie tez kiepsko dziala.

Kiepsko? Próbowałeś?
Wg mnie działa super.
Połączenie przez Android Auto tez fajnie się sprawdza :)
No ale i tak TT lepszy :)

Pozdrawiam - Mirek
President Teddy on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2016-07-06 11:00:40
Autor: Budzik
Smatfon jako nawigacja w samochodzie
Użytkownik Mirek Ptak nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl ...

[...]

Guglowe ma jeden błąd - czasami znajdzie nie to co trzeba.
Przykładowo ostatnio wpisuje Połajewo i on znajduje cos 10km dalej.
Jak wpiszesz Połajewo, Rynek, prowadzi ok.
Ki czort?

A jeszcze gorzej jak powiesz przez przyadek ulice ktorej nie ma w danym miescie - google znajdzie sobie taka sama w innym miescie i bez ostrzezenia tam poprowadzi... Trzeba uwazac.

Data: 2016-07-06 13:21:03
Autor: szerszen
Smatfon jako nawigacja w samochodzie
On Wed, 6 Jul 2016 11:00:40 +0000 (UTC)
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

A jeszcze gorzej jak powiesz przez przyadek ulice ktorej nie ma w danym miescie - google znajdzie sobie taka sama w innym miescie i bez ostrzezenia tam poprowadzi... Trzeba uwazac.

Tak zwany trzeci rodzaj prawdy. Jak wpisujesz nazwę ulicy, to wyświetla ci listę miast i miejscowości z taką ulicą i porządaną trzeba sobie wybrać, jak ktoś nie patrzy na to co się dzieje na ekranie podczas wpisywania, to może mieć pretensje jedynie do siebie. --
pozdrawiam
szerszeń

Data: 2016-07-06 13:53:16
Autor: J.F.
Użytkownik "szerszen"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:20160706132103.03585c91e3e642e3f3f72bb3@tlen.pl...
[...]

Czasem jednak trzeci rodzaj - wersja przegladarkowa na peceta, wpisuje:
dlugosza wroclaw

a on mnie pieknie prowadzi ... na Żerniki Wroclawskie.
I nawet nic nie mowi ze inne miasto wybral.
Poprawili rok temu.

Byc moze chodzilo o to, ze we Wroclawiu to jest ulica Jana Długosza.

Aczkowiek nie sa osamotnieni - wpisuje w automape Sroda Slaska ul Polna, i kto nie przeczyta komunikatu, ten moze nie zauwazyc, ze ostrzega, ze nie znalazl i proponuje Polna w jednej z pobliskich wsi.
A przeciez w AM (wersja WinCE) to nawet nie daje sie wpisac nieistniejacej ulicy.

Byc moze tu chodzi o jakies podzialy administracyjne i to wcale nie jest juz sasiednia wioska.

J.

Data: 2016-07-06 14:00:32
Autor: szerszen
Smatfon jako nawigacja w samochodzie
On Wed, 6 Jul 2016 13:53:16 +0200
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Czasem jednak trzeci rodzaj - wersja przegladarkowa na peceta, wpisuje:

Ale mimo wszystko rozpatrujemy wersje mobilną ;)

a on mnie pieknie prowadzi ... na Żerniki Wroclawskie.
I nawet nic nie mowi ze inne miasto wybral.
Poprawili rok temu.

Mimo to jak wpiszez Długosza, wyświetla Ci ze 20 miejscowości do wyboru.

Byc moze chodzilo o to, ze we Wroclawiu to jest ulica Jana Długosza.

Być może, bo jak wpiszesz Jana długosza wyświetla kilkanaście miejscowości, w tym Wrocław. --
pozdrawiam
szerszeń

Data: 2016-07-06 17:00:54
Autor: Budzik
Smatfon jako nawigacja w samochodzie
Użytkownik szerszen szerszen@tlen.pl ...

[...]

I jeszcze zeby poprzec przykładem:
- dystuje: obrzycko, kruppika, - google zle zrozumiał: obrzycko krótka
- zamiast powiedziec: w obrzycku nie ma ulicy krtókiej, wybrał, ostroróg, krótka i tam prowadzi.

Data: 2016-07-07 08:27:05
Autor: szerszen
Smatfon jako nawigacja w samochodzie
On Wed, 6 Jul 2016 17:00:54 +0000 (UTC)
[...]

Ale to już zupełnie odływasz, bo do wszystkiego mieszasz rozpoznawanie mowy, które z nawigacją ma niewiele wspólnego. --
pozdrawiam
szerszeń

Data: 2016-07-07 12:00:45
Autor: Budzik
[...]

Nie, nie mieszam.
Załóżmy, ze chcesz jechac do Obrzycka, ale masz zły adres i mowisz ul. Krótka. Navi powinno powiedziec ze nie ma ulicy krotkiej, zamiast prowadzic do Ostroroga.

Zobacz gdzie poprowadzi jak powiesz Połajewo...

Data: 2016-07-07 16:30:00
Autor: szerszen
Smatfon jako nawigacja w samochodzie
On Thu, 7 Jul 2016 12:00:45 +0000 (UTC)
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

Nie, nie mieszam.

Ależ oczywiście.

Załóżmy, ze chcesz jechac do Obrzycka, ale masz zły adres i mowisz ul. Krótka. Navi powinno powiedziec ze nie ma ulicy krotkiej, zamiast prowadzic do Ostroroga.

Navi nie wie gdzie chcesz jechać, rozpoznawanie mowy zawodzi i podaje navi to co mu się wydaje że powiedziałeś. Najbliższy dźwiękopodobny wyraz do tego co "usłyszało".

Chcesz jechać tam gdzie chcesz, to wpisuj z palca, albo kontroluj to co rozponawanie mowy podało navi i nie potwierdzaj błędnych wyborów. Kwstia zrozumienia mechanizmu i tyle. --
pozdrawiam
szerszeń

Data: 2016-07-07 20:00:32
Autor: Budzik
[...]

No to wpisz z reki obrzycko, ul. krotka i zobacz gdzie cie poprowadzi.
Albo wpisz Połajewo i zobacz.

Data: 2016-07-08 08:44:46
Autor: szerszen
Smatfon jako nawigacja w samochodzie
On Thu, 7 Jul 2016 20:00:32 +0000 (UTC)
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

No to wpisz z reki obrzycko, ul. krotka i zobacz gdzie cie poprowadzi.

A tam jest taka ulica? Bo miejscowość duża nie jest, a na żadnej mapie jej nie widzę. Targeo też jej nie znajduje. Wpisanie Obrzycko Krótka jedynie sugeruje inne możliwe alternatywy, ale i tak, musisz je potwierdzić. Samowolnie Cię nie poprowadzi w złe miejsce.
Albo wpisz Połajewo i zobacz.

Tu też prowadzi Cię "prawie" do celu, jest jedynie błąd w znaczniku który ustawiony jest ustawiony około 5 km drogą od miejscowości. Błąd pewnie bierze się stąd, że jest to mniej więcej centrum obszaru administracyjnego Połajewo. Jak sobie wjedziesz na google mapsy z przeglądarki i znajdziesz miejscowość to zobaczysz obszar zaznaczony czerwoną linią i czerwoną tintą. To błąd techniczny i tyle.  --
pozdrawiam
szerszeń

Data: 2016-07-08 18:00:29
Autor: Budzik
[...]

Pytawsz czy tam jest taka ulica?
Przeciez piec razy pisałem ze nie ma...

Ale: chcesz powiedziec, ze u ciebie po wpisaniu Obrzycko, ul Krótka google informuje ze w obrzycku takiej ulicy nie ma i pyta gdzie tak naprawde chcesz jechac?

Bo u mnie na pałe wybiera Ostroróg ul. Krótka bez zadnego info - zarówno w  wersji przegladarkowej jak i mobilnej.

Zgoda.

Data: 2016-07-09 10:39:08
Autor: J.F.
Dnia Fri, 8 Jul 2016 18:00:29 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
[...]

No, u mnie mobilna wybiera na pale, ale na dole strony wypisuje
jednak:
Krótka
64-560 Ostroróg

Mozna zauwazyc.

Co ciekawe - jak wpisalem na poczatku "obrzycko krotka" (bez polskiego ó), to mnie ostrzegl, ze nie ma.
A przynajmniej tak mi sie wydaje, bo teraz lapie Ostrorog.

Wiec wpisuje "obrzycko dluga", a on sie ladnie pyta, czy chodzi mi o
Długa Szamotuły.
Klikam w ten wybor ... i wpisuje to samo na drugim telefonie, teraz
juz sie nie pyta, tylko pokazuje w Szamotulach :-)

Wyciagam trzeci telefon, wylaczam wifi, wpisuje to samo - pokazuje mi
jakies miejsce w Obrzycku, kolo portu.
Wyszukuje jeszcze raz - na pale do Szamotul. Wpisuje "sroda slaska polna" - pokazuje 4 mozliwosci do wyboru.
Cos mi sie widzi, ze jak ktos jedna wybierze, to potem wszystkim
bedzie ta jedna wybieral automatycznie.
To google madre jest i konteksty lapie szybko :-)

J.

Data: 2016-07-09 10:44:39
Autor: Cavallino
W dniu 09.07.2016 o 10:39, J.F. pisze:
[...]

Takie "łapanie" które skutkuje kierowaniem w złe miejsce, albo nawet pokazywaniem bez sensu złego miejsca, to ewidentny babol programistyczny.
Nie wiem jak można tego bronić.

Data: 2016-07-09 11:38:23
Autor: J.F.
Dnia Sat, 9 Jul 2016 10:44:39 +0200, Cavallino napisał(a):
[...]

90% klientow jest zadowolonych :-)

A Google wie lepiej, co jest dla ciebie dobre :-)

J.

Data: 2016-07-09 13:05:21
Autor: Cavallino
W dniu 09.07.2016 o 11:38, J.F. pisze:
[...]

Ta jasne.
Microsoft ukrywając w zakamarkach programów funkcję które w menu miałem naumiane od 25 lat też wiedział, że o niczym innym nie marzę, żeby na nowo ich szukać.

Data: 2016-07-10 15:25:44
Autor: szerszen
Smatfon jako nawigacja w samochodzie
On Sat, 9 Jul 2016 10:44:39 +0200
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Takie "łapanie" które skutkuje kierowaniem w złe miejsce, albo nawet pokazywaniem bez sensu złego miejsca, to ewidentny babol programistyczny.
Nie wiem jak można tego bronić.

A ktoś tego broni?

szerszeń

Data: 2016-07-10 20:43:17
Autor: Cavallino
W dniu 10.07.2016 o 15:25, szerszen pisze:
[...]

No jak ktoś sugeruje winę użytkownika w przypadku takiego babola, to raczej ten ktoś.

Data: 2016-07-10 20:00:19
Autor: Budzik
Smatfon jako nawigacja w samochodzie
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

[...]

Ano własnie.
Tez tak odczytałem sugestię szerszenia.

Data: 2016-07-11 09:59:59
Autor: szerszen
Smatfon jako nawigacja w samochodzie
On Sun, 10 Jul 2016 20:43:17 +0200
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

No jak ktoś sugeruje winę użytkownika w przypadku takiego babola, to raczej ten ktoś.

Jeśli ktoś mówi, że wpisuje adres i navi prowadzi go gdzieś samowolnie, to rozumiem to jako wyznaczoną trase gotową do drogi. Otóż żadna z testowanych przezemnie navi tak nie robi, każda, włącznie z omawianą tu szeroko navi Google daje propozycje, jedną badź kilka, prawidłowych badź nie, ale propozycję, którą to propozycję użytkownik musi zatwierdzić. Zatem jest to "bład" _zatwierdzony_ przez użytkownika. Więc poniekąd sam jest sobie winien, bo to on ostatecznie popełnia błędną lokalizację. Dodatkowo na początku mowa była jeszcze o rozponawaniu mowy, co już zupełnie z navi nie ma nic wspólnego. --
pozdrawiam
szerszeń

Data: 2016-07-11 18:03:02
Autor: Cavallino
W dniu 11.07.2016 o 09:59, szerszen pisze:
[...]

Niewiele to zmienia, jeśli nawigacja wprowadza w błąd i pokazuje adresy w zupełnie innych miejscowościach nie wiadomo po co.

Data: 2016-07-11 20:01:15
Autor: szerszen
Smatfon jako nawigacja w samochodzie
On Mon, 11 Jul 2016 18:03:02 +0200
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Niewiele to zmienia, jeśli nawigacja wprowadza w błąd i pokazuje adresy w zupełnie innych miejscowościach nie wiadomo po co.

Daje propozycje przeważnie tylko wtedy, kiedy wprowadzone dane nie są jednoznaczne. --
pozdrawiam
szerszeń

Data: 2016-07-11 20:02:04
Autor: Cavallino
W dniu 11.07.2016 o 20:01, szerszen pisze:
[...]

Korekta - kiedy jej się tak wydaje.
Problem polega na tym, że źle się jej wydaje, po prostu ma kiepskie, niekompletne mapy.

Data: 2016-07-12 09:37:17
Autor: szerszen
Smatfon jako nawigacja w samochodzie
On Mon, 11 Jul 2016 20:02:04 +0200
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Problem polega na tym, że źle się jej wydaje, po prostu ma kiepskie, niekompletne mapy.

Jest to prawdopodobne, ale i tak nigdy nie udało mi się pojechać dzięki nawigacji tam, gdzie nie chciałem, zawsze na końcu to użytkownik potwierdza błędny wybór navi. --
pozdrawiam
szerszeń

Data: 2016-07-12 14:27:18
Autor: radekp@konto.pl
Smatfon jako nawigacja w samochodzie
Tue, 12 Jul 2016 09:37:17 +0200, w
<20160712093717.698d17ed43ed2090fe2f3f34@tlen.pl>, szerszen <szerszen@tlen.pl>
napisał(-a):

> [...]

Jest to prawdopodobne, ale i tak nigdy nie udało mi się pojechać dzięki nawigacji tam, gdzie nie chciałem, zawsze na końcu to użytkownik potwierdza błędny wybór navi.

Dziwne, u mnie navi się nie pyta -- prowadzi gdzie uzna za stosowne.

-- -

Data: 2016-07-13 10:22:59
Autor: szerszen
Smatfon jako nawigacja w samochodzie
On Tue, 12 Jul 2016 14:27:18 +0200
"radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> wrote:

Dziwne, u mnie navi się nie pyta -- prowadzi gdzie uzna za stosowne.

W sensie wpisujesz/dyktujesz adres i ona od razu wytycza trasę do jazdy bez potwierdzenia?

szerszeń

Data: 2016-07-13 10:47:27
Autor: radekp@konto.pl
Smatfon jako nawigacja w samochodzie
Wed, 13 Jul 2016 10:22:59 +0200, w
<20160713102259.336d120c8cb2443fb926e382@tlen.pl>, szerszen <szerszen@tlen.pl>
napisał(-a):

> [...]

W sensie wpisujesz/dyktujesz adres i ona od razu wytycza trasę do jazdy bez potwierdzenia?

Tak.

Data: 2016-07-13 10:54:47
Autor: szerszen
Smatfon jako nawigacja w samochodzie
On Wed, 13 Jul 2016 10:47:27 +0200
"radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> wrote:

Tak.

Navi google?
Dziwne, żadna z testowanych mi tak nie robi, zawsze muszę potwierdzić podany adres. --
pozdrawiam
szerszeń

Data: 2016-07-12 14:47:02
Autor: J.F.
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nm0mus$s3h$1@node2.news.atman.pl...
[...]

To chyba nie jest kwestia niekompletnych map, bo w Obrzycku naprawde nie ma ulicy Krótkiej, a znajduje najblizsza i wie, ze to inna miejscowosc.

Problem w podejsciu do programu, byc moze "inteligencji" wbudowanej.
Moze tez w kiepsko oplacanych programistach, albo glebokim zaufaniu ze "my wiemy lepiej".

Zreszta ... "darowanemu koniowi ..."

J.

Data: 2016-07-12 17:55:10
Autor: Cavallino
W dniu 12.07.2016 o 14:47, J.F. pisze:
[...]

Budzik kazał szukać nieistniejącego adresu?

Data: 2016-07-12 18:16:51
Autor: J.F.
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nm33su$6ke$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Nie czytales ? Budzik powiedzial: Obrzycko Kruppika.
Taka jest.
Ale gugiel zle rozpoznal tekst mowiony i przetworzyl na: Obrzycko Krótka.

Zdarza sie, i pretensji w zasadzie miec nie mozna.
Choc w sumie - moglby dostac informacje skad to wyszukiwanie i lepiej poszukac kontekstu.

Dalej jednak nastapilo cos niewlasciwego - google maps nie powiedzialo, ze takiej ulicy nie ma, tylko wskazalo lokalizacje ... w Ostrorogu.

Ja w tej chwili, w przegladarce, wpisuje
obrzycko krótka

to tak ani nie pisze ze jest, ani, ze nie ma, jakis Rewir Dzielnicowych wyskakuje, Zespół Szkól, restauracja Na Skarpie ... wiec naciskam lupe poraz drugi i przeskakuje do Ostrorogu.

Wiec zamykam okno przegladarki, otwieram nowe, wpisuje:
obrzycko krotka

.... "nie udalo sie znalezc wynikow zapytania".
Lupa, enter - ciagle nie mozna. wiec poprawiam na "krótka" - znow jakies zaklete Rewiry. Zmieniam na "krotka" ... o, jest.  W Ostrorogu.
Paranoja.
A nie, przepraszam, mialem chwalic - a wiec nowy, wspanialy swiat z Google :-)

J.

Data: 2016-07-12 18:23:30
Autor: Cavallino
W dniu 12.07.2016 o 18:16, J.F. pisze:
[...]

Faktycznie, zapomniałem o tym dodatkowym problemie z rozpoznawaniem mowy.

Data: 2016-07-12 18:40:29
Autor: J.F.
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nm35i2$jav$1@node1.news.atman.pl...
[...]

IMO - to nie jest problem dodatkowy.
Adres mogles miec nieprecyzyjny, albo pomylic sie przy wpisywaniu z klawiatury.

J.

P.S. kolejna ciekawostka - podawalem juz przyklad "sroda slaska polna".
Aplikacja na telefonie podpytuje o 4 alternatywy w sasiednich wsiach - na pececie w przegladarce juz tylko o dwie.

PPS. Czy w Here sa punkty posrednie trasy ? Nie widze, nie slysze ...

Data: 2016-07-12 22:53:41
Autor: Cavallino
W dniu 12.07.2016 o 18:40, J.F. pisze:
[...]

Nie znalazłem.
Przynajmniej nie w Drive+ na WP8.

Data: 2016-07-09 12:00:45
Autor: Budzik
[...]

W domu na kanapie... Ale w samochodzie, zwłaszcza jak juz jedziesz to niekoniecznie zwracasz uwage na takie sprawy.
Znaczy jak juz wiesz, ze gugiel taki mundry to zwracasz...

[...]

Ciekawe.
Ale ja dyktuje, wiec krótka zawsze bedzie przez ó.

[...]

A jednak 100 razy musze wchodzic w opcje: wyłącz płatne autostrady - tego jakos zapamietac nie moze :)

Data: 2016-07-10 13:15:33
Autor: szerszen
Smatfon jako nawigacja w samochodzie
On Fri, 8 Jul 2016 18:00:29 +0000 (UTC)
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

Ale: chcesz powiedziec, ze u ciebie po wpisaniu Obrzycko, ul Krótka google informuje ze w obrzycku takiej ulicy nie ma i pyta gdzie tak naprawde chcesz jechac?

Obecnie wspianie obrzycko listuje kilka miejsc, wpisanie obrzycko krótka wyświetla napis "dodaj brakujące miejsce do map google" Razy wyświetliło komunikat z krótkó w ostrorów, ale z pytaniem czy to to, i przyciskami akceptuj, wyczyść, po kliknięciu wyczyść wyświetla to co powyżej. Mowa o wersji mobilnej. --
pozdrawiam
szerszeń

Data: 2016-07-10 15:00:19
Autor: Budzik
[...]

To ja juz nic nie rozumiem.
Kazdemu google pokazuje cos innego?
Masakra jakas.

Data: 2016-07-10 17:07:27
Autor: szerszen
Smatfon jako nawigacja w samochodzie
On Sun, 10 Jul 2016 15:00:19 +0000 (UTC)
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

To ja juz nic nie rozumiem.
Kazdemu google pokazuje cos innego?

Być może zależy to od wersji mapy, albo systemu operacyjnego, diabli wiedzą. --
pozdrawiam
szerszeń

Data: 2016-07-10 16:00:05
Autor: Budzik
[...]

Tak czy siak - nie powinno tak być. To duzy minus google maps.

Data: 2016-07-10 22:28:03
Autor: re
Smatfon jako nawigacja w samochodzie

Użytkownik "Budzik"

[...]

Zapomniałem powiedzieć, że ja chyba tak mam na Here Drive :-)

Data: 2016-07-11 14:19:27
Autor: J.F.
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA641A60D0FD95budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Nawigacja kontekstowa, google przeciez slynie z kontekstow :-)

Możliwe, że zalezy to od wersji programu, lokalizacji, historii wyszukiwania, historii na nr IP itp.

J.

Data: 2016-07-06 17:00:54
Autor: Budzik
[...]

A moze bys czytał ze zrozumieniem?

Data: 2016-07-07 08:28:53
Autor: szerszen
Smatfon jako nawigacja w samochodzie
On Wed, 6 Jul 2016 17:00:54 +0000 (UTC)
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

A moze bys czytał ze zrozumieniem?

A może byś nauczył się obsługiwać nawigację ;)
Jak dyktujesz i nie patrząc na to co potwierdzasz, to do kogo masz pretensje? Do rozponawania mowy, do nawigacji, czy do siebie?
Nawi sama nie poprowadzi bez ostrzeżenia, nawet jeśłi rozponawanie mowy zawiedzie, to i tak TY potwierdzasz błędny adres. --
pozdrawiam
szerszeń

Data: 2016-07-07 12:00:45
Autor: Budzik
[...]

Oczekiwałbym powiadomienia ze nie ma takiej ulicy a nie zmiany na pałe miejscowości.

Data: 2016-07-07 16:30:48
Autor: szerszen
Smatfon jako nawigacja w samochodzie
On Thu, 7 Jul 2016 12:00:45 +0000 (UTC)
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

Oczekiwałbym powiadomienia ze nie ma takiej ulicy a nie zmiany na pałe miejscowości.

Nierozumiesz mechanizmu o czym pisałem wyżej i tyle. --
pozdrawiam
szerszeń

Data: 2016-07-07 16:48:55
Autor: re
Smatfon jako nawigacja w samochodzie

Użytkownik "szerszen"

Oczekiwałbym powiadomienia ze nie ma takiej ulicy a nie zmiany na pałe
miejscowości.

Nierozumiesz mechanizmu o czym pisałem wyżej i tyle.
-- -
On pisze, że zmienia na pałę (mnie chyba też) a Ty o czym ?

Data: 2016-07-08 08:53:58
Autor: szerszen
Smatfon jako nawigacja w samochodzie
On Thu, 7 Jul 2016 16:48:55 +0200
"re" <re@re.invalid> wrote:

On pisze, że zmienia na pałę (mnie chyba też) a Ty o czym ?

Nie zmienia, podaje alternatywy. Mi Navi Googla podaje po pierwszej propozycji innego miejsca i moim zaprzeczeniue, teraz podaje właśnie komunikat "nie ma takiego miejsca".

szerszeń

Data: 2016-07-08 16:52:15
Autor: re
[...]

No, a my mówimy, że zmienia na pałę

Data: 2016-07-08 18:00:30
Autor: Budzik
[...]

No to mega dziwne.
O jakiej wersji maps.google mówimy? Przeglądarkowej czy na koma?

Data: 2016-07-10 15:29:01
Autor: szerszen
Smatfon jako nawigacja w samochodzie
On Fri, 8 Jul 2016 18:00:30 +0000 (UTC)
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

O jakiej wersji maps.google mówimy? Przeglądarkowej czy na koma?

Mobilna wersja 9.31.3 na andku 6.0.1 XXU1APEQ

szerszeń

Data: 2016-07-07 20:00:32
Autor: Budzik
Smatfon jako nawigacja w samochodzie
Użytkownik szerszen szerszen@tlen.pl ...

Oczekiwałbym powiadomienia ze nie ma takiej ulicy a nie zmiany na pałe miejscowości.

Nierozumiesz mechanizmu o czym pisałem wyżej i tyle.
To oswiec mnie. Dlaczego jak w danej miejscowości nie ma ulicy którą sie poda, to guglowi wydaje sie ze wazniejsza jest ulica niz miejscowośc i szukajac danej nazwy ulicy zmienia miejscowośc na inna niz ta, ktora podałem?

Data: 2016-07-08 08:52:46
Autor: szerszen
[...]

Pytanie do programistów co uznali za ważniejsze.

Choć mi raz navi google zadało pytanie czy może chodzi mi o coś innego, jak zaprzeczyłem, to teraz nie podaje nic, po prostu nie znajduje i proponuje ewentualnie dodanie nowego miejsca. Waze po zadaniu takiego pytania na pierwszym miejscu wywala Obrzycko, a potem Którką w Wawie i inne pobliskie warszawsko-okliczne alternatywy. Warszawskie pewnie dlatego, że najbliższe mnie. Here za to podaje 3 obrzyckie miejsca. --
pozdrawiam
szerszeń

Data: 2016-07-08 16:42:38
Autor: re
[...]

Programiści nie decydują jak program ma działać

Data: 2016-07-08 18:00:29
Autor: Budzik
[...]

I co? Uznali ze ulica wazniejsza? Pijani?
Ale rozumiem, ze błąd juz zauwazasz? Czy nadal nie?

Data: 2016-07-09 02:51:57
Autor: Iguan_007
On Friday, July 8, 2016 at 6:00:34 AM UTC+10, Budzik wrote:

[...]

W sumie to nie wiem dlaczego tak to dziala w Polsce, ale w panstwach gdzie w adresach uzywa sie nazw dzielnic zamiast nazwy miasta ma to jakis sens. Najpierw bedzie ulica a dzielnice wybierasz z listy. Ulica moze lezec blisko granicy dzielnic i podpadac pod inna niz myslales - dla przykladu w moim miescie jest blisko 200 dzielnic.Jesli wpisze moja ulice z sasiednia dzielnica to GM zostawi ulice i zmieni dzielnice na poprawna.

Pozdrawiam, Iguan   --
Tu i tam:   https://picasaweb.google.com/iguan007

Data: 2016-07-06 11:25:08
Autor: J.F.
Użytkownik "Mirek Ptak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:577ca09e$0$654$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Probowalem.
Jak wlacze silnik, to niestety rozpoznawalnosc cierpi.
I to w obu programach, bo w obu ten sam mechanizm googla.

J.

Data: 2016-07-06 11:00:40
Autor: Budzik
[...]

to guglowe działa naprawde niezle.

Chciał mnie poprowadzić droga 45 minut, podczas, kiedy google maps prowadzi
29 minut.

A ile jechales ?
Bo owszem - czasem zdarza mu sie poprowadzic jakas dziwna droga.

Około 30 minut. google prowadzi ok.

Czasem ... cholera wie, moze na tej, co wydaje ci sie lepsza, korek jest. Albo byl.
Google informacje o korkach ma IMO slaba.

nie było.

No i w miescie z wyliczeniem czasu przejazdu sobie nie radzi - nie wiem - algorytm ogolnie zly, czy korki zbyt zmienne.

Nie narzekam. Wiadomo, ze  nie zawsze poprowadzi co do minuty ale jest bardzo ok.

[...]

Ja tam nie mam czasu na takie zabawy zeby adresy w 2 navi wpisywac.
Natomiast w navi ogólnie chodzi o to, jak jechac jak sie dróg nie zna... :)

Data: 2016-07-06 13:12:59
Autor: radekp@konto.pl
Smatfon jako nawigacja w samochodzie
Wed, 6 Jul 2016 11:00:40 +0000 (UTC), w
<XnsA63D7D9CAF9B9budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>, Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

> To guglowe w samochodzie tez kiepsko dziala.

to guglowe działa naprawde niezle.

Googlowe działa poprawnie, jeżeli podasz dokładny adres, np. "Warszawa,
Piłsudskiego". Bo jak podasz samą nazwę ulicy, to nawet jeżeli jest w mieście w
którym jesteś, to może prowadzić 200km dalej.

> Bo owszem - czasem zdarza mu sie poprowadzic jakas dziwna droga.
> Około 30 minut. google prowadzi ok.

Yanosik jako nawigacja jest wciąż b. słaby.

> No i w miescie z wyliczeniem czasu przejazdu sobie nie radzi - nie > wiem - algorytm ogolnie zly, czy korki zbyt zmienne.

Nie narzekam. Wiadomo, ze  nie zawsze poprowadzi co do minuty ale jest bardzo ok.

Jeździłem z Google kilka miesięcy. Słabe dane trafficowe, wróciłem do
Naviexperta.

Google na zakorkowanej autostradzie twardo kazał jechać 80km przez 2h. Więc
nawet jeżeli dane o korkach ma, to i tak sobie z nimi nie radzi.

Data: 2016-07-06 13:18:12
Autor: szerszen
Smatfon jako nawigacja w samochodzie
On Wed, 06 Jul 2016 13:12:59 +0200
[...]

Nie zdarzyło mi się, a wpisuję samą ulicę, ewentualną miejscowość doprecyzowuję z podanej przez Googla listy.

szerszeń

Data: 2016-07-06 14:16:48
Autor: radekp@konto.pl
Smatfon jako nawigacja w samochodzie
Wed, 6 Jul 2016 13:18:12 +0200, w
<20160706131812.7641e0362d6d93b107b82a18@tlen.pl>, szerszen <szerszen@tlen.pl>
napisał(-a):

> [...]

Nie zdarzyło mi się, a wpisuję samą ulicę, ewentualną miejscowość doprecyzowuję z podanej przez Googla listy.

A to mnie nigdy nie dawał nic do wyboru -- prowadził jak sam sobie wymyślił.

Data: 2016-07-06 14:35:51
Autor: J.F.
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:gktpnb5hjrtje7t9hh9s20je3390c8r2h9@4ax.com...
> [...]

A to mnie nigdy nie dawał nic do wyboru -- prowadził jak sam sobie wymyślił.

Wpisz np Polna, a jak nie zobaczysz, to dopisz Sroda

Ale ... wersja przegladarkowa/pecetowa ma np mozliwosc ustawienia punktow posrednich czy przesuniecia trasy.
Mobilna/androidowa nie ma.

J.

Data: 2016-07-06 15:08:20
Autor: szerszen
Smatfon jako nawigacja w samochodzie
On Wed, 6 Jul 2016 14:35:51 +0200
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Ale ... wersja przegladarkowa/pecetowa ma np mozliwosc ustawienia punktow posrednich czy przesuniecia trasy.
Mobilna/androidowa nie ma.

Chyba dawno nie używałeś :) ma taką możliwość. Nie nazywa się to chyba punkt pośredni, tylko "szukaj na trasie", także masz możliwość w trakcie jazdy dodać jakiś kolejny punkt do którego w trakcie chcesz dojechać. --
pozdrawiam
szerszeń

Data: 2016-07-06 17:00:55
Autor: Budzik
Smatfon jako nawigacja w samochodzie
Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

> [...]

"Warszawa, Piłsudskiego". Bo jak podasz samą nazwę ulicy, to nawet
jeżeli jest w mieście w którym jesteś, to może prowadzić 200km dalej.

Zauwazyłem inne działanie.
Jak podasz tylko ulice to czesto zapyta o kilka mozliwości i po prostu wybierasz co chcesz.
Gorzej jak podasz miast + ulica ktorej w tym miescie nie ma - wtedy wybiera sobie inne miasto sam z siebie....

A jaka była alternatywa?

Data: 2016-07-07 09:23:34
Autor: radekp@konto.pl
Smatfon jako nawigacja w samochodzie
Wed, 6 Jul 2016 17:00:55 +0000 (UTC), w
<XnsA63DB74C23666budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>, Budzik
> [...]

> Naviexperta.
> Więc nawet jeżeli dane o korkach ma, to i tak sobie z nimi nie radzi.

Najbliższy zjazd i alternatywne drogi.
NE kazał najbliższym zjazdem (1,5h), Google nie.

Data: 2016-07-07 12:00:44
Autor: Budzik
> [...]

> A jaka była alternatywa?

Najbliższy zjazd i alternatywne drogi.
NE kazał najbliższym zjazdem (1,5h), Google nie.

No to rzeczywiście kiepsko.
Ja jezdzac z google musze powiedziec, ze praktycznie powielam czasy pokazywane przez gugla.
Ale moze z NE byłoby lepiej? Wypróbuje.

Data: 2016-07-06 08:46:28
Autor: szerszen
Smatfon jako nawigacja w samochodzie
On Tue, 5 Jul 2016 17:27:30 +0200
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

W yanosiku jest tez nawigacja, IMO - dosc dobra, no i z korkami.
To juz trzeciej nie trzeba.

Yanosikowa navi to akurat jedna z ostatnich którą bym polecał. Jak poruszasz się w terenie który znasz i chcesz omijać korki, to jeszcze jak cię mogę, ale jak poruszasz się wtedy kiedy navi najbardziej potrzebna, czyli w nieznanym terenie, to można się władować na niezłą minę. Testowałem w Wawie i kilka razy przedstawiał takie trasy, że się za głowę łapałem, a szczytem było jak próbował mnie prowadzić na drugą stronę Wisły przez ślimaki Trasy Łazienkowskiej pół roku po ich zamknięciu. Osobiście najczęściej z onlineowych używam Google. Ostatnio testowaliśmy trasę po Wawie na kilku navi na Andku i iOS, Google najbardziej precyzyjnie określiło czas dojazdu, od jakiegoś czasu ma aystetna pasa ruchu, wyznacza alternatywne trasy podając ich odległość i czas przejazdu, a do tego jeśli na trasie wydarzy się coś co diametralnie zmienia czas dojazdu daje komunikat dźwiękowy i propozycję alternatywy z określeniem różnicy czasowej dojazdu. --
pozdrawiam
szerszeń

Data: 2016-07-05 08:35:21
Autor: szerszen
Smatfon jako nawigacja w samochodzie
On Mon, 4 Jul 2016 20:59:52 +0200
Paweł Kajak <kajak@onet.pl> wrote:

Czy można wykorzystać smartfon jako nawigację bez dostępu do internetu?

Można, już kilka przykładów tu podano, ja dodałbym jeszcze Maps.me. Google mapsy też są w stanie zapisać lokalnie jakiś tam obszar, więc możesz potestować. Generalnie jest tego trochę, większość opiera się o darmowe OpenStreetMap ale mają różne nakładki i różne systemy nawigowania, więc musisz poinstalować i potestować która najbardziej Ci odpowiada. --
pozdrawiam
szerszeń

Data: 2016-07-05 09:45:11
Autor: Irokez
W dniu 2016-07-05 o 08:35, szerszen pisze:
[...]

Można też kupić TomToma i będzie offline, Jest też Igo Primo bardzo fajnie działające.

--
Irokez

Data: 2016-07-05 14:34:21
Autor: Uncle Pete
On 2016-07-04 20:59, Paweł Kajak wrote:
Witajcie.

[...]

Do używania za granicą może być trochę za droga, ale nikt nie wspomniał o Automapie na Androida - może działać offline, jak i wersja na WinCE. Jest na abonament, ale w wersji androidowej nie trzeba od razu płacić za cały rok. Jak potrzebujesz sporadycznie, najkrótszy okres to tydzień.

Piotr

Data: 2016-07-05 14:57:40
Autor: J.F.
Użytkownik "Paweł Kajak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nlebn8$qa0$1@mx1.internetia.pl...
[...]

Zainstalowac jedno z ponizszych:
-Mapfactor,
-Be On Road,
-Osmand

sciagnac stosowne mapy i uzywac.

Jest tez pare innych nawigacji off-line, nawet i darmowe.
Np Here, TomTom,

No i uchwyt oraz dobra ladowarke samochodowa kupic, bo S4 duzo pradu zre.

Mapy sa dosc spore, wiec wyczyscic lub karte dokupic.

J.

Data: 2016-07-05 18:10:55
Autor: Cavallino
W dniu 05.07.2016 o 15:57, J.F. pisze:
[...]

A co jeśli smartfone ma Windows Phone?

Data: 2016-07-05 21:54:53
Autor: RadoslawF
W dniu 2016-07-05 o 17:10, Cavallino pisze:

Zainstalowac jedno z ponizszych:
-Mapfactor,
-Be On Road,
-Osmand

A co jeśli smartfone ma Windows Phone?

Automapa na windows w wersji 6.xxx. Dla oszczędnych jest wersja
na torrentach.

Pozdrawiam

Data: 2016-07-06 23:21:19
Autor: jerzu.xyz
Smatfon jako nawigacja w samochodzie
On Tue, 5 Jul 2016 21:54:53 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
wrote:

Automapa na windows w wersji 6.xxx. Dla oszczędnych jest wersja
na torrentach.

Mylisz Windows Phone z Win Ce/Windows Mobile.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2016-07-06 13:55:11
Autor: Miroo
[...]

Mapfactor Navigator ma wersję na WindowsPhone. Używałem na nawigacji z WinCE i tak się przyzwyczaiłem, że teraz korzystam na androidzie.
Nie porównam z innymi programami, bo nie używałem.

Pozdrawiam

Data: 2016-07-06 23:09:32
Autor: xyz
W dniu 2016-07-05 o 14:57, J.F. pisze:

Jest tez pare innych nawigacji off-line, nawet i darmowe.
Np Here, TomTom,

Polecam TomTom, mam i używam.
Zaletą jest to że możesz wgrać dowolną mapę np tylko Polskę jak nie wyjeżdżasz, a jak wyjeżdżasz z kraju możesz załadować kraj/kraje docelowe/przelotowe lub Europę (bodajże 6,4GB).
Pojedziesz do USA to też mapkę wgrasz.
Co prawda nie mając dostępu do internetu nie będziesz miał traffica live :(.

--
-- - xyz

Data: 2016-07-07 10:40:59
Autor: J.F.
Użytkownik "xyz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nljs2p$k3d$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Inne ktore podawalem tez tak maja.

wyjeżdżasz, a jak wyjeżdżasz z kraju możesz załadować kraj/kraje docelowe/przelotowe lub Europę (bodajże 6,4GB).

A wtedy sie okazuje, ze nie masz 6.4GB wolnego, ani zadnych danych, z ktorymi sie chcesz pozegnac :-)

J.

Data: 2016-07-05 16:20:14
Autor: Yogi\(n\)

Użytkownik "Paweł Kajak" <kajak@onet.pl> napisał w wiadomości news:nlebn8$qa0$1mx1.internetia.pl...
[...]

IGo. Kupić się nie da, (a może już się da?), ale da się ściągnąć. Mapy co kwartał mniej więcej. Instalacja wymaga roota, no i trochę miejsca na karcie. Ale warto.

--
Yogi(n)

Data: 2016-07-05 18:11:53
Autor: Cavallino
W dniu 05.07.2016 o 17:20, Yogi(n) pisze:

[...]

Ale na czymś konkretnym?
Bo syna na zwykłych szajsungach z androidem. w rodzaju young, po prostu puszcza instalację i działa.

Data: 2016-07-05 17:41:40
Autor: Yogi\(n\)

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:nlginp$rrf$3node1.news.atman.pl...
[...]

Mam HTC 500 i HTC 530, na obu wymaga roota do instalacji.

--
Yogi(n)

Data: 2016-07-06 22:43:52
Autor: Irokez
W dniu 2016-07-05 o 17:41, Yogi(n) pisze:

Ale na czymś konkretnym?
Bo syna na zwykłych szajsungach z androidem. w rodzaju young, po
prostu puszcza instalację i działa.

Mam HTC 500 i HTC 530, na obu wymaga roota do instalacji.

To może akurat te HTC tak mają.
Samsungi różne, LG G3/G3s, HTC ale nie pamiętam jaki, SE Xperia i inne marketówki bez extra rota. Chwila ewentualnej zabawy z plikiem konfiguracyjnym jak gdzie indziej mapy się wrzuca.

--
Irokez

Data: 2016-07-06 22:53:37
Autor: Tom N
Irokez w <news:577d6d82$0$15196$65785112news.neostrada.pl>:

[...]

Hmmm, raczej bajkopisarze pokroju misi/\

--
'Tom N'

Data: 2016-07-07 21:26:16
Autor: Yogi\(n\)

Użytkownik "Irokez" <no.email@wp.pl> napisał w wiadomości news:577d6d82$0$15196$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Na dwóch samsungach i jednym soniaku poszło od pierwszego strzału, na HTC ani jednym. Ale może to wina samego androida, bo te HTC mają najnowsze (oba mniej niż pół roku), a pozostałe więcej. Mam trzy auta (to znaczy jedno z nich ma żona ;-), ale dalej jeżdżę tylko jednym, a tam mam 2din pioneera z fabrycznym IGo,więc nie ma problemu.

--
Yogi(n)

Data: 2016-07-08 10:27:16
Autor: huri_khan
Smatfon jako nawigacja w samochodzie
Kupić Sygić i pobrać mapy kraju jakiego chcesz.
Bardzo dobra nawigacja.

P.S. Zaopatrzyć się w ładowarkę  która naładuje telefon. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Smatfon jako nawigacja w samochodzie