Smatfon jako nawigacja w samochodzie

Data: 2016-07-05 16:20:14
Autor: Yogi\(n\)
Smatfon jako nawigacja w samochodzie

Użytkownik "Paweł Kajak" <kajak@onet.pl> napisał w wiadomości news:nlebn8$qa0$1mx1.internetia.pl...
Witajcie.

Przejrzałem wątki z trzech ostatnich miesięcy i dalej nie chce mi się już grzebać :-) ....

Czy można wykorzystać smartfon jako nawigację bez dostępu do internetu? Nie zna się na tym, więc jeśli ktoś z Was miał już możliwość używania smartfonu (mam Samsunga S4)jako nawigacji to proszę o wytłumaczenie mi jak krowie na rowie, jak to zrobić. Jadę pod koniec lipca do Włoch i chciałbym spróbować pojechać bez mapy papierowej :-)

IGo. Kupić się nie da, (a może już się da?), ale da się ściągnąć. Mapy co kwartał mniej więcej. Instalacja wymaga roota, no i trochę miejsca na karcie. Ale warto.

--
Yogi(n)

Data: 2016-07-05 18:11:53
Autor: Cavallino
W dniu 05.07.2016 o 17:20, Yogi(n) pisze:

[...]

Ale na czymś konkretnym?
Bo syna na zwykłych szajsungach z androidem. w rodzaju young, po prostu puszcza instalację i działa.

Data: 2016-07-05 17:41:40
Autor: Yogi\(n\)

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:nlginp$rrf$3node1.news.atman.pl...
[...]

Mam HTC 500 i HTC 530, na obu wymaga roota do instalacji.

--
Yogi(n)

Data: 2016-07-06 22:43:52
Autor: Irokez
W dniu 2016-07-05 o 17:41, Yogi(n) pisze:

Ale na czymś konkretnym?
Bo syna na zwykłych szajsungach z androidem. w rodzaju young, po
prostu puszcza instalację i działa.

Mam HTC 500 i HTC 530, na obu wymaga roota do instalacji.

To może akurat te HTC tak mają.
Samsungi różne, LG G3/G3s, HTC ale nie pamiętam jaki, SE Xperia i inne marketówki bez extra rota. Chwila ewentualnej zabawy z plikiem konfiguracyjnym jak gdzie indziej mapy się wrzuca.

--
Irokez

Data: 2016-07-06 22:53:37
Autor: Tom N
Irokez w <news:577d6d82$0$15196$65785112news.neostrada.pl>:

[...]

Hmmm, raczej bajkopisarze pokroju misi/\

--
'Tom N'

Data: 2016-07-07 21:26:16
Autor: Yogi\(n\)

Użytkownik "Irokez" <no.email@wp.pl> napisał w wiadomości news:577d6d82$0$15196$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Na dwóch samsungach i jednym soniaku poszło od pierwszego strzału, na HTC ani jednym. Ale może to wina samego androida, bo te HTC mają najnowsze (oba mniej niż pół roku), a pozostałe więcej. Mam trzy auta (to znaczy jedno z nich ma żona ;-), ale dalej jeżdżę tylko jednym, a tam mam 2din pioneera z fabrycznym IGo,więc nie ma problemu.

--
Yogi(n)

Smatfon jako nawigacja w samochodzie