Śmiać się czy płakać/

Data: 2014-04-14 17:59:24
Autor: Grzegorz
Śmiać się czy płakać/
Data: 2014-04-14 18:19:10
Autor: Cavallino
Śmiać się czy płakać/

Użytkownik "Grzegorz" <nie_spamuj@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lih0pk$nfs$1@news.dialog.net.pl...
Bez komentarza.
http://www.youtube.com/watch?v=tP8LNd-dp_w
g.

To jest grupa dyskusyjna, więc po co tu śmiecisz, nie podając nawet o co chodzi?
Myślisz że każdy będzie klikał, bo Ty postanowiłeś wrzucić jakiś link?

Data: 2014-04-14 21:08:28
Autor: Grześ
Śmiać się czy płakać/
Hello Cavallino !:

[...]

Nie przesadzaj Cavallino .... filmik (chyba ruski) niezły - szczególnie ta gaśnica :-D !!!

G.

Data: 2014-04-14 22:30:34
Autor: Cavallino
Śmiać się czy płakać/

Użytkownik "Grześ" <bzdura@brakmaila.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lihcl8$6a5$1@mx1.internetia.pl...
Hello Cavallino !:

[...]

Ale można napisać cokolwiek o co biega, prawda?

Data: 2014-04-15 00:14:30
Autor: Grzegorz
Śmiać się czy płakać/

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w
wiadomości news:lihgh1$irl$1node2.news.atman.pl...

> [...]
szczególnie ta
> gaśnica :-D !!!

Ale można napisać cokolwiek o co biega, prawda?

Ale napisałem "Bez komentarza".
Bo co tu komentować?,
Że jakiś debil tankujący obok chce siebie,
ciebie i cała stację wysłać do krainy wiecznych łowów?

Kiedyś słyszałem o rolniku co sobie tak przyświecał
przy ładowanym akumulatorze, żeby sprawdzić ile
jest elektrolitu (oka na szczęście nie stracił),
Zdmuchnęło mu tylko beret.
g.

Data: 2014-04-15 09:54:57
Autor: Adam
Śmiać się czy płakać/
W dniu 2014-04-15 00:14, Grzegorz pisze:

[...]

(...)

Odpowiem od siebie.

Gdybyś napisał, o co chodzi, może zerknąłbym w link.
Twój komentarz "Bez komentarza" miałby uzasadnienie po nakreśleniu tematu.
A tak, to tylko irytuje.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2014-04-15 18:56:57
Autor: Cavallino
Śmiać się czy płakać/

Użytkownik "Grzegorz" <nie_spamuj@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lihmov$3j9$1@news.dialog.net.pl...

> [...]

Bo co tu komentować?,
Że jakiś debil tankujący obok chce siebie,
ciebie i cała stację wysłać do krainy wiecznych łowów?

Na przykład.
I wszyscy którzy nie będą chcieli oglądać tankujących debili, bo mogą bez takich bzdur żyć, już będą wiedzieli, że nie ma sensu klikać.
Dokładnie o taki wpis chodzi.
Przydałby się jeszcze sensowny tytuł w rodzaju" "Tankujący debil".

Data: 2014-04-16 18:10:57
Autor: John Kołalsky
Śmiać się czy płakać/

> [...]

szczególnie ta
> gaśnica :-D !!!

Ale można napisać cokolwiek o co biega, prawda?

Komentarz to Ty walnąłeś w temacie ale zapomniałeś napisać o co chodzi

Data: 2014-04-15 14:55:42
Autor: fifak
Śmiać się czy płakać/

Ale można napisać cokolwiek o co biega, prawda?

w tym konkretnym przypadku grzechy wybaczone :P

Data: 2014-04-15 14:54:45
Autor: fifak
Śmiać się czy płakać/
W dniu 2014-04-14 17:59, Grzegorz pisze:
Bez komentarza.
http://www.youtube.com/watch?v=tP8LNd-dp_w
g.

pełne zaskoczenie muhahahahahahahaha :):):):)

Śmiać się czy płakać/