Śmiała teza

Data: 2010-02-10 23:50:08
Autor: Charlie delta
Śmiała teza
.....panienki

powrót w kierunku 2500 i spadek z formacji "M"

Data: 2010-02-11 04:28:15
Autor: macieks
Śmiała teza
On 11 Lut, 08:50, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com>
wrote:
....panienki

powrót w kierunku 2500 i spadek z formacji "M"

Ktoś może powiedzieć: spadek do 2000.
I obydwaj prawdopodobnie będziecie mieć racje, kwestia kolejności.

Mam wrażenie, że rynek wejdzie w jakiś duży trend boczny.

Cały czas duży LOP, jakoś nie ubywa zbytnio przy spadkach, duże ruchy,
mocno wychodzą, mocno wchodzą, bonanza na całego :)

Data: 2010-02-11 09:13:10
Autor: Endriu
Smiala teza
....panienki

powrót w kierunku 2500 i spadek z formacji "M"

Skoro grubasy domykaja pozycje (jak wczesniej trafnie spostrzegles) to raczej sugerowaloby ze...  nie wiedza co dalej bedzie albo bedzie boczniak.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-02-11 09:41:12
Autor: Endriu
Smiala teza
Skoro grubasy domykaja pozycje (jak wczesniej trafnie spostrzegles) to raczej sugerowaloby ze...  nie wiedza co dalej bedzie albo bedzie boczniak.

..... albo po prostu potrzebują szmalu .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-02-11 19:14:49
Autor: george
Smiala teza

"Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> wrote in message news:017eb449-02c9-4b6c-9061-fb447a4a51aff15g2000yqe.googlegroups.com...
.....panienki

powrót w kierunku 2500 i spadek z formacji "M"

komplikujesz panienko..
george

Data: 2010-02-17 06:42:27
Autor: Charlie delta
Smiala teza
On 11 Lut, 19:14, "george" <george...@vp.pl> wrote:
"Charlie delta" <charlie.delta.tra...@gmail.com> wrote in message

....panienki

powrĂłt w kierunku 2500 i spadek z formacji "M"

komplikujesz panienko..
george

kupować panienki kupować

jutro bedzie droĹźej

buhahaha

Data: 2010-02-17 16:27:46
Autor: Virck
Smiala teza

Użytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał w wiadomości news:2751127d-9ccc-4da1-ae33-
kupować panienki kupować

jutro bedzie drożej

buhahaha

A ty co alfons jestes i swoim panienkom tutaj przekazujesz polecenia..???

Data: 2010-02-17 08:29:37
Autor: Charlie delta
Smiala teza
On 17 Lut, 16:27, "Virck" <vi...@nielubie.net> wrote:
Użytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.tra...@gmail.com> napisał w
[...]

masz rację

polecenia przelewu depozytów od niedouczonych panienek walonych przez
Pan Rynek

buhahahahaha

Data: 2010-02-18 14:43:16
Autor: Virck
Smiala teza
Charlie delta wrote:
[...]

To co juz uzupelniasz depozycik frajerze..???

Data: 2010-02-18 15:21:39
Autor: Lech Dubrowski
Smiala teza
Moi zdaniem FW20H10 nawet nie dojdzie do 2500, bo dzis znowu jestesmy 40 nizej od wczorajszego zamkniecia.

Data: 2010-02-18 18:10:30
Autor: Virck
Smiala teza
MarekZ wrote:
Użytkownik "Virck" <virck_polo@verizon.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4b7d43f3$0$29255$c3e8da3@news.astraweb.com...
Charlie delta wrote:
....panienki
kupować panienki kupować
jutro bedzie droĹźej
buhahaha

To co juz uzupelniasz depozycik frajerze..???

O ile ma czym, bo się żalił/a na bankach, że jakiejś karty nie może spłacić. Aż mu/jej ludzie współczuli, a tam towarzystwo raczej mało współczujące...

To by tlumaczylo to, ze pisal, ze gielde traktuje jako rozrywke...Jak sie inwestuje grosze to faktycznie i tania rozrywka....

Data: 2010-03-15 13:51:55
Autor: Charlie delta
Śmiała teza
wrote:
....panienki

powrót w kierunku 2500 i spadek z formacji "M"

Witajcie panienki

zagryzacie pazurki?

urlop.....

to jest to co dobrze robi

oraz bursztynowy alkohol na W

buhahahahahaha

trzeźwość umysłu gwarantowana

Data: 2010-03-16 07:03:49
Autor: Charlie delta
ROSOMAK jełopie czytaj i wyciagaj wnioski

Data: 2010-03-16 18:23:08
Autor: Delfino Delphis
Charlie delta wrote:

powrót w kierunku 2500 i spadek z formacji "M"

No to mi się wydaje bardzo prawdopodobne. Z innej beczki, odkryłem dzisiaj u siebie w portfelu jakieś zarobione długie
pozycje. Aż się zdziwiłem. Okazało się, że to był stop-loss, którego
zapomniałem usunąć po ręcznym zamknięciu krótkiej pozycji. Głupi ma
szczęście :>

Data: 2010-03-16 20:08:14
Autor: skippy

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hnoepr$qk4$1news.onet.pl...
Charlie delta wrote:

[...]

Podobno idealny SL to REV, byc moze ogarnąłeś juz taki etap zaawansowania:)

Data: 2010-03-16 12:31:36
Autor: Charlie delta
ROSOMAK jełopie czytaj i wyciagaj wnioski
On 16 Mar, 20:08, "skippy" <a...@nie.ma> wrote:
U ytkownik "Delfino Delphis" <Delfi...@wytnijto.poczta.onet.pl> napisa w
wiadomo cinews:hnoepr$qk4$1news.onet.pl...

> No to mi si wydaje bardzo prawdopodobne.

> Z innej beczki, odkry em dzisiaj u siebie w portfelu jakie zarobione
> d ugie
> pozycje. A si zdziwi em. Okaza o si , e to by stop-loss, kt rego
> zapomnia em usun po r cznym zamkni ciu kr tkiej pozycji. G upi ma
> szcz cie :>

Podobno idealny SL to REV, byc moze ogarn e juz taki etap zaawansowania:)

a bez pozycji nie przeżyjesz ?

Data: 2010-03-16 22:07:47
Autor: skippy
ROSOMAK jełopie czytaj i wyciagaj wnioski

Podobno idealny SL to REV, byc moze ogarn e juz taki etap zaawansowania:)

a bez pozycji nie przeżyjesz ?

to nastepny etap wiedzieć kiedy sie zakiwasz

Śmiała teza