Smieci

Data: 2013-10-31 16:47:16
Autor: witek
Smieci
Ktoś ma jeszcze wątpliwości?

http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103454,14879022,Smieciowy_absurd__Pan_Wojciech_segreguje_smieci__Ale.html

"Pan Wojciech mieszka w domku jednorodzinnym i podpisując umowę na wywóz śmieci, wybrał opcję z segregacją. I segreguje. Tyle że ostatnio firma odbierająca odpady worka nie zabrała. Włożyła za to w worek czerwoną kartkę."

Kubeczka po jogurcie nie wzięli bo nikt od nich go nie chce odkupić.
Segregowanie jest zależne od tego czy firma ma zbyt na odpady czy nie.

Data: 2013-11-01 09:45:30
Autor: Piotrek
Smieci
On 2013-10-31 22:47, witek wrote:
Kubeczka po jogurcie nie wzięli bo nikt od nich go nie chce odkupić.
Segregowanie jest zależne od tego czy firma ma zbyt na odpady czy nie.

Problem polega oczywiście nie na ustawie, tylko na tym, że Pan Wojciech jest za mało asertywny i daje się robić w wała.

Jeśli sortuje zgodnie z regulaminem utrzymania porządku i czystości w gminie, to nieodebrane śmieci pakuje i zawozi do urzędu gminy. Przecież od uchwalenia ustawy utylizacja odpadów staje się problemem gminy, a nie Pan Wojciecha. A jeśli w podobnej sytuacji jest nie tylko on, ale i sąsiedzi to ich siła negocjacyjna zdecydowanie rośnie.

Przypuszczam, że już takie przedstawienie sprawy w firmie śmieciowej rozwiązałoby sprawę (ze względu na kary jakie mogą zostać nałożone na firmę odbierającą odpady).

BTW, przećwiczyłem podobną sytuację jak u mnie ekipa zostawiła dwa worki bo im się wydawało że za dużo śmieci wyrzucam.
Email ze zdjęciem wysłany do firmy i CC do urzędu gminy jeszcze tego samego dnia spowodował automagiczne zniknięcie worków.

Piotrek

Data: 2013-11-02 20:24:27
Autor: John Kołalsky
Nareszcie przełom w segregacji śmieci ...

Użytkownik "Piotrek" <piotrek@pisz.na.berdyczow.info>

[...]

.... poinformowano nas wreszcie gdzie stoją pojemniki na te segregowane. To zebrałem jeden worek z plastikami bo przecież nie będę codziennie chodził, ale ... nie chciał się zmieścić przez otwór zbiornika, czyli ... chyba jednak będę musiał bawić się w śmieciarza, który grzebie w tych śmieciach.

Data: 2013-11-02 20:31:42
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail john@kowal.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Tez mam taki problem - nie wiem kto to wymyslił, zeby to były pojemniki z takimi malymi oczkami.
Radze sobie w ten sposób, ze wkładam koncówke worka z otworem do pojemnika i przepycham po trochu.
Plastiki maja dosc duza "gniotliwośc" wiec cala operacja nie trwa wiecej niz 30 sekund ale jest niewątpliwie upierdliwa.

--
Pozdrawia... Budzik
"No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

Data: 2013-11-02 22:07:23
Autor: hikikomorisan
On 02.11.2013 21:31, Budzik wrote:
Osobnik posiadający mail john@kowal.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Kubeczka po jogurcie nie wzięli bo nikt od nich go nie chce odkupić.
Segregowanie jest zaleĹźne od tego czy firma ma zbyt na odpady czy
nie.

[...]

mielismy takie, ale juz nie mamy,

wszyscy kladli worki wokol pojemnikow.

w koncu sie zorientowali, ze te z otworkami si enie nadaja...

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-starosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

UMOWA SMIECIOWA TO ETAT! Dostajesz śmieci!  Gdy ty ciężko pracując

   http://www.pracuj.pl/kalkulatory/kalkulator-wynagrodzen.aspx

Data: 2013-11-02 21:59:49
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail hikikomorisan@amorki.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

mielismy takie, ale juz nie mamy,

wszyscy kladli worki wokol pojemnikow.

w koncu sie zorientowali, ze te z otworkami si enie nadaja...

Moze to jest jakis sposób :)

--
Pozdrawia... Budzik
Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

Data: 2013-11-04 18:11:25
Autor: PlaMa
W dniu 2013-11-02 22:59, Budzik pisze:

mielismy takie, ale juz nie mamy,
wszyscy kladli worki wokol pojemnikow.
w koncu sie zorientowali, ze te z otworkami si enie nadaja...
Moze to jest jakis sposĂłb :)

U mnie są niby otwory w klapie ale i sama klapa swobodnie się podnosi.

Data: 2013-11-04 19:00:48
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail mariush.pUSUNMNIE@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

U nas są dzwony i nie widze tam zadnej klapy.

--
Pozdrawia... Budzik
Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

Data: 2013-11-04 21:14:28
Autor: PlaMa
Nareszcie przełom w segregacji śmieci ...

U mnie są niby otwory w klapie ale i sama klapa swobodnie się podnosi.
U nas są dzwony i nie widze tam zadnej klapy.

uuu... załatwili Was :D

Data: 2013-11-04 22:00:52
Autor: hikikomorisan
On 04.11.2013 21:14, PlaMa wrote:

U mnie są niby otwory w klapie ale i sama klapa swobodnie się podnosi.
U nas są dzwony i nie widze tam zadnej klapy.

uuu... załatwili Was :D

A teraz oni zalatwia tamtych moim pomyslem ;)

Data: 2013-11-04 23:27:40
Autor: Budzik
[...]

Bez przesady.
Zawsze były dzwony i jakos sobie radze.
A jak jest juz prawie pełno, to zawiązuje i stawiam obok.

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

Data: 2013-11-04 20:00:07
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-11-04 18:11, PlaMa pisze:
[...]

Z dzwonami tak się nie da. Popieram pomysł: stawiać worki obok.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-11-01 18:15:53
Autor: Gotfryd Smolik news
Smieci
On Thu, 31 Oct 2013, witek wrote:

[...]

   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

  No to ja bym był ostrożny z rzetelnością tego artykułu.
  Sam sobie umowę podpisał, kradnąc gminne śmieci?

  ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-11-01 14:08:07
Autor: witek
Smieci
Gotfryd Smolik news wrote:
[...]

wiadomo o co chodzi.

to ze  uczniowie gimnazjum dorabiajacy na umowe zlecenie w wyborczej nie wszystko wiedza to wiadomo od dawna

Data: 2013-11-02 12:27:08
Autor: Gotfryd Smolik news
Smieci
On Fri, 1 Nov 2013, witek wrote: