Smieci po nowemu cd

Data: 2013-08-01 18:00:45
Autor: Budzik
Smieci po nowemu cd
Osobnik posiadający mail witek7205@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Troche tu dyskutowalismy o sortowaniu smieci.

No i co.
No i mamy to o czym mowilem.
Piesze patrole śmietnikowe za milion złotych.

Budzik: hau hau.

"Komendant wrocławskiej straży miejskiej zwrócił się do władz miasta z
wnioskiem o 30 dodatkowych etatów dla Referatu Ochrony Środowiska.
Nowi pracownicy mają się zająć kontrolą segregacji śmieci. Będą
sprawdzać, czy wrocławianie, którzy zadeklarowali sortowanie odpadów,
rzeczywiście to robią i czy robią to prawidłowo"

Cały tekst: http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,14372930,Kontrola_segregacji_s
mieci_dopiero_od_przyszlego_roku_.html
Chetnie odszczekam ale: przeciez cały czas zgadzalem sie z waszymi doniesieniami, ze w tym wrocławiu coś waszą władze popieprzyło...

Hau, hau :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

Data: 2013-08-01 21:37:29
Autor: witek
Smieci po nowemu cd
On 8/1/2013 8:00 PM, Budzik wrote:
[...]

u ciebie tez to bedzie tylko troche pozniej.
albo jak obecnej wladzi odbije, ale jak sie przy okazji wyborow zmieni.

Data: 2013-08-01 20:25:56
Autor: Budzik
Smieci po nowemu cd
[...]

Byc moze.
Na razie słyszałem jakies pomysły o workach z kodami kreskowymi które identyfikowałyby smieci.
Ale słyszałem pół uchem wiec nie umiem ocenic realnosci pomysłu.

--
Pozdrawia... Budzik
"Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

Data: 2013-08-01 23:04:04
Autor: Zbynek Ltd.
Smieci po nowemu cd
Budzik napisał(a) :
[...]

Pomysł z tu i teraz, nie z przyszłości. Niektóre gminy rozdają worki   z numerami seryjnymi. Gdzieś o tym słyszałem, że gdzieś w Polsce. A tu mi kolega dodatkowo powiedział, że u niego w Pucku tak jest. To koło Gdyni. Czyli co najmniej 2 gminy.

    Zbyszek
PGP key: 0x36A0E600

Data: 2013-08-02 06:26:12
Autor: sqlwiel
Smieci po nowemu cd
W dniu 2013-08-01 22:25, Budzik pisze:

Byc moze.
Na razie słyszałem jakies pomysły o workach z kodami kreskowymi które
identyfikowałyby smieci.
Ale słyszałem pół uchem wiec nie umiem ocenic realnosci pomysłu.

Kapitalny pomysł!
Wszak po zawartości worka śmieci można bardzo dużo wywnioskować o ich wytwórcy. Było o tym w paru filmach hamerykańckich. Ile pije, kiedy żona ma okres, czy nie bzyka sąsiadki, co czyta, gdzie ma konta, czy zdrowo je, na co choruje...
Tylko czekać, aż muszle klozetowe też będą zgrabnie i automatycznie pakowały gówienko w worek z kodem paskowym. Nie śmiejcie się. Ja już tego pewno nie dożyję, ale Wy macie szansę.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-08-02 11:00:42
Autor: Budzik
Smieci po nowemu cd
Osobnik posiadający mail @googlepoczta.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Dokładnie takie argumenty pojawiły sie w dyskusji.
Ale tak jak pisałem, nie wiem czy to tylko pomysł czy coś wiecej.
Teoretycznie obecnie tez można przeglądnąć twoje smieci, prawda?
Zwłaszcza, jak mieszkasz w miejscu, gdzie masz wydzielony własny smietnik.

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

Data: 2013-08-02 13:51:52
Autor: sqlwiel
Smieci po nowemu cd
W dniu 2013-08-02 13:00, Budzik pisze:

[...]

Ja akurat w bloku. Ale znajomym mieszkającym w domkach, gdzie dostęp do kubła był od wnętrza i od zewnątrz posesji zawsze radziłem: "patrz co wyrzucasz, kup sobie shredder albo papiery spalaj, a śmieci naprawdę wrażliwe weź do auta i wyrzuć gdzieś po drodze, np. na stacji benzynowej".

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-08-02 13:57:42
Autor: Budzik
Smieci po nowemu cd
Osobnik posiadający mail @googlepoczta.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Kapitalny pomysł!
Wszak po zawartości worka śmieci można bardzo dużo wywnioskować o
ich wytwórcy. [ciach]

[...]
Sam widzisz.
ale fakt jest faktem, ze zwłaszcza niszczenie dokumentów warto przeprowadzic staranniej.

Ale skoro nawet instytucje czasami o tym nie pomyślą...
 --
Pozdrawia... Budzik
"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

Data: 2013-08-02 11:13:56
Autor: marsel
Smieci po nowemu cd
W dniu 02.08.2013 06:26, sqlwiel pisze:
[...]

Akurat coś dla GIODO.
:D

Data: 2013-08-01 22:22:50
Autor: z
Smieci po nowemu cd
W dniu 2013-08-01 20:00, Budzik pisze:
[...]

I w Lublinie i w Lublinie
Wpisuje miasta...

A i jeszcze mamy teraz swobodne stowarzyszenie prokuratorów zamiast PROKURATURY.
Pozornie bez związku ale to takie samo zdziadzienie i psucie tego co działało dobrze.
Tak z mojego punktu widzenia działało dobrze, segregowano i nie wyrzucano do lasu. Teraz się zmieniło. Jest gorszy odbiór i dwa razy drożej.
Wiem... to jest tylko nieliczny wyjątek potwierdzający regułę o genialności, wszechmądrości i co tam jeszcze wadzy lu... :-)
Przedsiębiorczy przedsiębiorcy pod rządami liberałów muszą zamykać zakłady segregacji bo wadza w ramach "oszczędności" kazała sortowanie robić maluczkim. Genialne w swojej prostocie:-)

Tak z ciekawości. Czy w tej "mądrej" ustawie jest też uregulowana kwestia zsypów? Nie do pomyślenia żeby w XXI wieku taki staroświecki, antyekologiczny, wynalazek funkcjonował. ;-)

Data: 2013-08-02 00:13:55
Autor: Gotfryd Smolik news
Smieci po nowemu cd
On Thu, 1 Aug 2013, z wrote:

Tak z ciekawości. Czy w tej "mądrej" ustawie jest też uregulowana
kwestia zsypów?

  Nie wnikałem, ale pewnie "przez interpretację" są zabronione
w budynkach w których zadeklarowano zbiórkę selektywną.
  O ile wiem, rzeczywiście zsypy były tu i ówdzie fizycznie
zaspawywane.

Nie do pomyślenia żeby w XXI wieku taki staroświecki, antyekologiczny, wynalazek funkcjonował. ;-)

  A bo to działa mniej więcej tak: żarówka to antyekologia
i w ogóle. Ale dodatkowa runda 80kG wcale niegrubego
człowieka w ubraniu windą przez kilka pięter widocznie
nie ma znaczenia. Fakt, ze na niewiele świecenia tej
żarówki starczy, a entuzjaści zaraz wytłumaczą, że można
jeździć na "ekologicznym" prądzie ;)
  W bonusie jest parę dodatkowych minut spędzonych na
zewnątrz mieszkania, rośnie szansa poznania sąsiadów
i tak dalej, same plusy ;>
  Wersja optymistyczna zakłada pewnie optymalizację, znaczy
że weźmie te śmieci "po drodze", najlepiej jak będzie
w najlepszym stroju wybierał się imprezę ;>

pzdr, Gotfryd

Smieci po nowemu cd