Śmieci to jeszcze nic. Zobaczcie co Rostkowski na nas wymodził, żeby budżęt ratować

Data: 2013-08-03 23:00:34
Autor: Budzik
Śmieci to jeszcze nic. Zobaczcie co Rostkowski na nas wymodził, żeby budżęt ratować
Osobnik posiadający mail animka@tonieja.wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Twoi dziadkowie przekazują ci mieszkanie w zamian za opiekę i pomoc finansową? Według naszych urzędników powinni zapłacić podatek.

Z ciekawości - to sa jakies czeste sytuacje czy moze chodzi bardziej o działalnosc kilku firm, które co 5 minut reklamują się w TV, ze wezmą mieszkanie w zamian z dozywotnie świadczenie pieniężne?

--
Pozdrawia... Budzik
 ("""""""""")

Data: 2013-08-04 07:39:05
Autor: witek
On 8/4/2013 1:00 AM, Budzik wrote:
[...]

dosyc czeste. starsi rodzice chca przekazac dzieciom mieszkanie czy dom.
Zwykla darowizna nie daje im zabezpieczenia, ze dzieciom cos nie odbije.
Tu maja gwarancje, ze mimo ze mieszkaja nie na swoim nikt ich nie bedzie mial prawa wyrzucic.

Data: 2013-08-04 04:36:34
Autor: stefan.jazinski
W dniu niedziela, 4 sierpnia 2013 07:39:05 UTC+2 użytkownik witek napisał:
> [...]

Tu maja gwarancje, ze mimo ze mieszkaja nie na swoim nikt ich nie bedzie mial prawa wyrzucic.

Czytałeś te umowy, które wyżej wzmiankowane firmy podsuwają do podpisania? Punkty mówiące o tym, co dzieje się w przypadku bankructwa takiej firemki? Na kogo przechodzą zobowiązania? Lepiej tak pochopnie nie dawaj gwarancji.

Data: 2013-08-04 14:38:27
Autor: Smok Eustachy
Śmieci to jeszcze nic. Zobaczcie co Rostkowski na nas wymodził, żeby budżęt ratować
/.../
[...]

Jakie firmy?
Wnuczek to nie firma.

Data: 2013-08-04 22:58:51
Autor: animka
W dniu 2013-08-04 01:00, Budzik pisze:
[...]

Nie wiem.
Natomiast wiem, ze panu Rostkowskiemu zabrakło pieniędzy na "rozpustę".

--
animka

Data: 2013-08-05 01:00:52
Autor: Budzik
[...]

jakie to "animkowe" ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
"Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

Data: 2013-08-05 07:20:24
Autor: z
W dniu 2013-08-05 03:00, Budzik pisze:
Natomiast wiem, ze panu Rostkowskiemu zabrakło pieniędzy na "rozpustę".

jakie to "animkowe" ;-)

Może być i "animkowe"
ale:
http://finanse.wp.pl/kat,1033699,title,Ajchler-zada-2100-zl-podwyzki-dla-poslow,wid,15868587,wiadomosc.html?ticaid=11111f&_ticrsn=3
http://tiny.pl/hbcv2
już przestaje mnie ta banda nieudaczników śmieszyć.

Data: 2013-08-05 07:26:53
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-08-05 07:20, z pisze:
[...]

nie dostrzegasz istoty problemu. Zgodziłbym się, aby płacić posłom nawet i 100 tysięcy miesięcznie. To są grosze. O wiele gorsze w skutkach są ustawy, które uchwalają.

Dąż do likwidacji socjału, a w ślad za tym większości podatków, a nie burzysz się o jakieś nieistotne sprawy (chyba że jesteś na ich usługach, to wówczas zrozumiałe).

--
Liwiusz

Data: 2013-08-05 08:36:52
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-08-05 07:26, Liwiusz pisze:

[...]

Rozpiszę się trochę. Nie do "z", ani tym bardziej do Liwiusza.
(Liczby biorę z sufitu, nie chce mi się szukać prawdziwych)
Powiedzmy, że mamy 15mln pracujących i 1mln bezrobotnych. Powiedzmy, że z podatków odprowadzanych przez każdego pracującego 5zł miesięcznie idzie na zasiłki dla bezrobotnych. Jest tego 75mln/mies.
Aby to rozdzielić na ten milion bezrobotnych, potrzeba tysiąca urzędników. Pensja urzędników = 4mln (w tym ich podatki), koszty urzędów: 1mln/mies. Czyli z 75 odchodzi nam 5% na obsługę.
Przy tych (nienajszczęśliwiej dobranych) liczbach średni zasiłek, to 70zł/mies. Ale wszak nie wszyscy bezrobotni mają prawo do zasiłku.

Teraz wariant "B". Likwidujemy zasiłki dla bezrobotnych. Na pniu oszczędzamy te 5mln. Przy okazji zwolnieni urzędnicy muszą się wziąć do jakiejś roboty. Część z nich zacznie wytwarzać dobra lub świadczyć usługi (dotychczas byli bezużyteczni, jedynie "mieszali herbatę"), przez co podniesie się jakość życia i PKB. Zniknie pozorne bezrobocie, skoro nie będzie zasiłków. Naprawdę bezrobotnych będzie 0.25 miliona, a nie milion (/4). Każdy z pracujących będzie miał o 5zł miesięcznie w portfelu więcej. Niech to chowa do skarpety, albo na konto, albo wyda na dzieci. Powiecie, że to niewiele. Owszem. Ale ryzyko bezrobocia przecież też jest niewielkie. Jakieś 6% na 20 lat (przy powyższych liczbach). Więc pomnóżmy te 5zł przez 1/0.06/4 * 20 * 12  = 15000. Dodam, że to jest wolne od podatku.
Klauzula pomocnicza w wariancie B: jak ktoś jest długo bezrobotnym i mu braknie, to niech pożyczy od szwagra, który też ma, a akurat bezrobocie mu nie grozi.
Przyczynek do wariantu "B": świadomość braku zasiłków skłoni pracujących do lepszego przygotowywania się na wypadek nagłego bezrobocia. Przy okazji podniesie inteligencję i zdolność planowania.

Powiecie, że nie każdy potrafi to odłożyć/zainwestować? Cóż - skoro jest głupi, to sam sobie tak wybrał i ch. z nim. W zdrowym społeczeństwie muszą być ludzie umierający z głodu pod mostem i to w świetle reflektorów TVN-u. Po to, aby inni wiedzieli czym grozi bezmózgowie.

Państwo, to pasożyt. To huba lub wrzód na zdrowym organizmie społeczeństwa. Urzędy i urzędnicy, to macki i korzenie tego wrzodu. Wyrwać to i wypalić ogniem.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-08-05 20:59:55
Autor: animka
W dniu 2013-08-05 07:20, z pisze:
[...]

Dostaną 2100 podwyżki. To więcej niż emerytura dla emeryta.

--
animka

Data: 2013-08-05 21:20:04
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-08-05 20:59, animka pisze:
W dniu 2013-08-05 07:20, z pisze:
[...]

O ile by można było podwyższyć emerytury, gdyby nie te 2100złx460?

--
Liwiusz

Data: 2013-08-05 21:28:47
Autor: hiki o!
W dniu 2013-08-05 07:20, z pisze:
[...]

Jako sponsor potencjalnej podewyzki i sponsor ogolnie pensji politykow i wszelakiej masci urzednikow, chcialem zapytac - co dostane w zamian za to, ze politycy zarobią 2100x460x12 zł rocznie wiecej?

Czy dostane w zamian VAT 22%?

Albo mniejszą akcyze na paliwo?

Albo niĹźsze oplaty za smieci?

Albo prostsze prawo?

Bo jak nic w zamian nie dostane, to podwyzka jest nieuzasadniona.

UMOWA SMIECIOWA TO ETAT! Dostajesz śmieci!  Gdy ty ciężko pracując

   http://www.pracuj.pl/kalkulatory/kalkulator-wynagrodzen.aspx

Data: 2013-08-05 21:00:50
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail hikikomorisan@amorki.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

co dostane w zamian za to, ze politycy zarobią 2100x460x12 zł rocznie wiecej?

o naiwności...
Nic nie dostaniesz. :)

--
Pozdrawia... Budzik
"...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

Data: 2013-08-05 23:30:46
Autor: hiki o!
On 05.08.2013 23:10, Liwiusz wrote:
[...]

Czyli - podwyzki im sie nie naleza.

Data: 2013-08-05 22:35:15
Autor: Budzik
[...]

:)
Ciekawa implikacja.

--
Pozdrawia... Budzik
"Stanęliśmy na skraju przepaści,

Data: 2013-08-06 15:10:32
Autor: hiki o!
On 06.08.2013 00:35, Budzik wrote:
[...]

Utrymywani sa z naszych podatkow.
Na podwyzke musza zasluzyc.

Data: 2013-08-06 15:00:54
Autor: Budzik
[...]

Niestety nie.

--
Pozdrawia... Budzik
"Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

Data: 2013-08-06 23:07:48
Autor: hiki o!
On 06.08.2013 17:00, Budzik wrote:
[...]

Co nie oznacza, ze mam sie z tym pokornie godzic i nie tupać nóżką.

Data: 2013-08-07 01:00:22
Autor: Budzik
[...]

Pełna zgoda.
Tupać nóżką mozna do woli! :)

--
Pozdrawia... Budzik
Jest Leżajsk, jest dobrze.

Data: 2013-08-07 13:44:15
Autor: hiki o!
On 07.08.2013 03:00, Budzik wrote:
[...]

Poki nie zakaze nasza kochana wladzunia....

Data: 2013-08-07 13:00:51
Autor: Budzik
[...]

Tak, zapewne ;-))))

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

Data: 2013-08-06 16:33:55
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 05.08.2013 23:30, hiki o! pisze:

Oby nic.

Czyli - podwyzki im sie nie naleza

Nie załapałeś. Liwiusz sugeruje, że najlepiej jakby nic nie robili... Bo oni działają głównie wg starej piosenki ,,Co by tu jeszcze spieprzyć panowie, co by tu jeszcze''. Może podwyżka jest opłatą za to, żeby pojechali w pizdu na Kanary i najlepiej już niczego nie dotykali.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2013-08-06 23:08:51
Autor: hiki o!
On 06.08.2013 16:33, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
Może podwyżka jest opłatą za to, żeby
pojechali w pizdu na Kanary i najlepiej juĹź niczego nie dotykali.

A to nie "moze". Niech bedzie jednorazowe 100 tys dla kazdego i spierdalac.

Data: 2013-08-06 00:19:41
Autor: z
W dniu 2013-08-05 21:28, hiki o! pisze:
Bo jak nic w zamian nie dostane, to podwyzka jest nieuzasadniona.

Mam nadzieję że media (na czele z "całą prawdą całą dobę") zadadzą stosowne pytanie za co ma być podwyżka. Zakładając nawet dobre chęci i zasługi ;-) to chyba nie wypada przy takim stanie finansów :-)

Data: 2013-08-06 05:36:25
Autor: sqlwiel
[...]

Taki duży pan, a taki mały rozumek...
Jeśli (p)osły dostaną podwyżkę, to przecież musi się to skądś wziąć, więc albo:
- dostaniesz VAT 25% na wybrane towary, albo
- większą akcyzę na paliwo, albo
- wyższe opłaty za śmieci, albo
- bardziej pojebane prawo (wszak wezmą się ze zdwojoną chęcią do pracy), albo
- dodrukuje się pieniędzy, więc jebną Ci oszczędności, albo
- 1 + 2 + 3 + 4 + 5

Tę klasę pasożytów należy powywieszać na latarniach. Choćby w części.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-08-06 16:35:31
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 06.08.2013 05:36, sqlwiel pisze:
Jeśli (p)osły dostaną podwyżkę, to przecież musi się to skądś wziąć,

Te grosze? Facet, większa kasa się marnuje w milionie miejsc. Tak jak napisał Liwiusz, wolałbym żeby posły miały 100 000 miesięcznie wypłaty, a dobrze działały.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2013-08-15 12:21:18
Autor: leming.show
Śmieci to jeszcze nic. Zobaczcie co Rostkowski na nas wymodził, żeby budżęt ratować
Taki duży pan, a taki mały rozumek...

Jeśli (p)osły dostaną podwyżkę, to przecież musi się to skądś wziąć, więc .........

Pozycza, nastepni tez pozycza itp. itd az przyjdzie taki czas ze nie pozycza, jak w grecji, wtedy budzetowka - jak w grecji bedzie miala duze ciecie, duze tzn 50%. Jest jeszcze wariant Wegierski tj. wyrazne powiedzenie pozyczkom nie ale w Tuskolandii ten wariant jest malo realny, nie napisze dlaczego bo to by bylo bardzo antysemickie i nie europejskie.

O zadluzaniu:
https://www.youtube.com/watch?v=111Abs1zd2E

Data: 2013-08-05 20:57:49
Autor: animka
[...]

LOL

--
animka

Śmieci to jeszcze nic. Zobaczcie co Rostkowski na nas wymodził, żeby budżęt ratować