Smieci w Krakowie

Data: 2013-07-11 12:01:34
Autor: Danusia
Smieci w Krakowie
W nawiązaniu do dyskusji w wątku "Kto zarabia na śmieciach":
http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35798,14257107,Z_sesji__Radni_chca_obnizki_stawek_za_wywoz_odpadow.html

Jak widać wszystko co napisałam było prawdą.

pozdr

Data: 2013-07-11 12:51:52
Autor: Smieć
Smieci w Krakowie

Użytkownik "Danusia" <dan5@wp.pl> napisał w wiadomości news:krlvq0$e96$1news.task.gda.pl...
W nawiązaniu do dyskusji w wątku "Kto zarabia na śmieciach":
http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35798,14257107,Z_sesji__Radni_chca_obnizki_stawek_za_wywoz_odpadow.html

Jak widać wszystko co napisałam było prawdą.

No tak, najpierw podawała nieprawdziwe dane, pluła na rządzącą w Krakowie PO, a teraz chce aby to Andrzej Lawa i Liwiusz byli tymi co w wątku "Kto zarabia na śmieciach" tuszowali prawdziwe motywy radnych PO w temacie kto zarabia na śmieciach w Krakowie. A trzeba przyznać że robili to sprawnie i skutecznie. Po ich newsach to każdemu przechodziłą ochota na czytanie tego wątku.

Data: 2013-07-11 13:11:18
Autor: Danusia
Smieci w Krakowie

Użytkownik "Smieć" <jan3497@gmail.com> napisał w wiadomości news:krm2ou$o03$1node2.news.atman.pl...

[...]

No wiesz jak możesz być tak niesprawiedliwy. Dane które podawałam były prawdziwe (patrz artykuł) i nie plułam na PO tylko na tych co chcieli dać zarobić swoim dużo i szybko na tych śmieciach, a że byli oni z rządzącego w Krakowie PO no to trudno.

pozdr

Smieci w Krakowie