Smieciarze z PiS

Data: 2010-05-31 19:57:44
Autor: 'he®sk'
Smieciarze z PiS
awe, u2, cytryna, raff, tomy, hammer, razor, tytus, piotrus, hans, muto2100,  antenka, konserwator, i kilku
mniejszych oszolomow - wasze miejsce jest w kf-szambie
wiec mozecie ujadac ile tam sobe chcecie. po przyjacielsku,
jak prosil prezes pis wam jednak radze: zachowajcie sily na pozniej, oszczedzajcie sline na 21 czerwca! ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-05-31 20:17:57
Autor: Jacek Kawecki
Smieciarze z PiS
Użytkownik... he he - 'he®sk' raczył napisać:

Oho - "heniu" znowu się zesrał.
--
Wolisz karmić kota, czy kaszalota? Decyzja należy do ciebie!

Data: 2010-05-31 20:25:15
Autor: u2
Smieciarze z PiS
W dniu 2010-05-31 20:17, Jacek Kawecki pisze:
Oho - "heniu" znowu się zesrał.

Cuchnie strasznie, ale on sam tego nie czuje :)

Data: 2010-05-31 21:52:27
Autor: precz z gnomem
Smieciarze z PiS
Użytkownik pojebany podwałbrzyski kundel <"pora.na"@telesfora.com.pl> napisał

Oho - "heniu" znowu się zesrał.
-- Wolisz karmić kota, czy kaszalota? Decyzja należy do ciebie!

Nie podpisuj się moim nazwiskiem pojebany kundlu.

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rz±dziłby ni± "człowiek, który ma do¶wiadczenie w hodowli zwierz±t futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-06-01 12:00:08
Autor: he®sk
Smieciarze z PiS

Dalem mu po lapach, zrob to samo. --

 HeSk

Data: 2010-05-31 21:56:50
Autor: raff
Smieciarze z PiS
Jacek Kawecki pisze:
[...]

Nie zesral. Probuje, ale nic mu nie wychodzi.

Tak jak zreszta ze wszystkim.

R.

Data: 2010-06-01 12:00:08
Autor: he®sk
Smieciarze z PiS
On Mon, 31 May 2010 20:17:57 +0200, Jacek Kawecki
<"pora.na"@telesfora.com.pl> wrote:

> [...]
> jak prosil prezes pis wam jednak radze: zachowajcie sily
> na pozniej, oszczedzajcie sline na 21 czerwca! ;o)))

rAzor, chcesz jeszcze raz oberwac po lapach? --

 HeSk

Data: 2010-05-31 20:19:00
Autor: cytryna
Smieciarze z PiS
[...]

21 czerwca nie będziemy na nikogo pluli, tylko speców od GWnianej propagandy olejemy ciepłym moczem i spu¶cimy w szambo gdzie wasze miejsce. Czuwaj Heniu.

Data: 2010-05-31 21:04:44
Autor: awe
Smieciarze z PiS

Użytkownik "'heRsk'" <?WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kvs70693p0feo64j60j7miu7eg2lbrerli4ax.com...
[...]

-- -- -- -- -- --
w pisie nie ma szmaciarzy, kretynku
awe

Data: 2010-05-31 21:06:34
Autor: Piotr
Smieciarze z PiS
Dnia Mon, 31 May 2010 19:57:44 +-0200, 'he+AK4-sk' napisa+AUI-(a):

[...]

Heniu, ty zajmujesz si+ARk- pisaniem list+APM-w go+AUQ-czych, he, he...
Piotr
--
Czego to wa+AUI-ku+AUQ-stwo nie zrobi:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/7723de0717e75d88/

Data: 2010-06-01 09:12:48
Autor: Krzysztof
Smieciarze z PiS

[...]

I to duzo sliny , jak jarek nie wygra , toz to pewnie bedzie zamach stanu!
W koncu fakt twierdzi , ze jarek wygrywa !
K.

Data: 2010-06-01 12:00:08
Autor: he®sk
Smieciarze z PiS
On Tue, 1 Jun 2010 09:12:48 +0200, "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl>
wrote:

> [...]

I to duzo sliny , jak jarek nie wygra , toz to pewnie bedzie zamach stanu!
W koncu fakt twierdzi , ze jarek wygrywa !

mam nadzieje, ze do tego czasu ta grupowa sfora tak sie zapluje,
ze 21 czerwca beda zdolni jedynie piac jak dorzynany kogut.

 --

 HeSk

Smieciarze z PiS