Smieciarze z PiS

Data: 2010-06-01 09:12:48
Autor: Krzysztof
Smieciarze z PiS

awe, u2, cytryna, raff, tomy, hammer, razor, tytus, piotrus, hans, muto2100,  antenka, konserwator, i kilku
mniejszych oszolomow - wasze miejsce jest w kf-szambie
wiec mozecie ujadac ile tam sobe chcecie. po przyjacielsku,
jak prosil prezes pis wam jednak radze: zachowajcie sily na pozniej, oszczedzajcie sline na 21 czerwca! ;o)))

I to duzo sliny , jak jarek nie wygra , toz to pewnie bedzie zamach stanu!
W koncu fakt twierdzi , ze jarek wygrywa !
K.

Data: 2010-06-01 12:00:08
Autor: heÂŽsk
Smieciarze z PiS
On Tue, 1 Jun 2010 09:12:48 +0200, "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl>
wrote:

> [...]

I to duzo sliny , jak jarek nie wygra , toz to pewnie bedzie zamach stanu!
W koncu fakt twierdzi , ze jarek wygrywa !

mam nadzieje, ze do tego czasu ta grupowa sfora tak sie zapluje,
ze 21 czerwca beda zdolni jedynie piac jak dorzynany kogut.

 --

 HeSk

Smieciarze z PiS