Śmieciarze zza Odry

Data: 2016-11-22 08:08:57
Autor: Mark Woydak
Śmieciarze zza Odry

Międzynarodowa Agencja Energetyczna potwierdza: Niemcy nadal emitują
najwięcej CO2 w całej UE

Zgodnie z najnowszym raportem Międzynarodowej Agencji Energetycznej (IEA),
mimo rosnącej popularności odnawialnych źródeł energii, Niemcy są wciąż
niekwestionowanym liderem emisji CO2 w Unii Europejskiej. W skali roku
posyłają ze swoich kominów do atmosfery aż 723,3 mln ton CO2 (Polska - 279
mln ton). W przeliczeniu per capita, czyli na "głowę" jednego mieszkańca,
daje to wynik 9,04 tony/os. (w Polsce - 7,15 tony/os.).                                Najnowszy raport Międzynarodowej Agencji Energetycznej (International
Energy Agency - IEA) nie pozostawia wątpliwości - Niemcy emitują do
atmosfery ponad 2,5 razy więcej CO2 niż Polska. Także w przeliczeniu na
głowę mieszkańca wynik naszego zachodniego sąsiada jest gorszy (na 1 Niemca
przypada 9,04 tony CO2, a na 1 Polaka - 7,15 tony CO2).  W czołówce największych emitentów CO2 w UE zdaniem IEA są również Wielka
Brytania (407,8 mln ton; 6,37 tony/os.), Włochy (319,7 mln ton; 5,33
tony/os.), Francja (285,7 mln ton; 4,33 tony/os.), Hiszpania (232 mln ton;
4,94 tony/os.) oraz Holandia (148,3 mln ton; 8,72 tony/os.).

 Poza UE największymi emitentami CO2 są: Chiny (9134,9 mln ton; 6,64
tony/os.), USA (5176,2 mln ton; 16,23 tony/os.), Indie (2020 mln ton; 1,61
tony/os.), Rosja (1467,6 mln ton; 10,26 tony/os.) oraz Japonia (1188,6 mln
ton; 9,36 tony/os.).
        Pomimo twardych i jednoznacznych danych, to Polska jest jednak wciąż jest
uznawana za największego "truciciela" w Europie. Nie mam co do tego żadnych
wątpliwości - nasi zachodni sąsiedzi mają świetny pijar, jeśli chodzi o
wybielanie swojej odpowiedzialności za ilość emitowanego do atmosfery CO2,
a jednocześnie ochoczo uprawiają czarną propagandę, której celem jest
przerzucenie tej odpowiedzialności na inne państwa - w tym przede wszystkim
na Polskę.

 Źródło: CO2 Emissions from fuel combustion (IEA.org)
https://www.iea.org/publications/freepublications/publication/CO2EmissionsFromFuelCombustionHighlights2015.pdf

Data: 2016-11-22 21:21:48
Autor: Ikselka
Śmieciarze zza Odry
Dnia Tue, 22 Nov 2016 08:08:57 -0600, Mark Woydak napisał(a):

Międzynarodowa Agencja Energetyczna potwierdza: Niemcy nadal emitują
najwięcej CO2 w całej UE

....oraz remontują i trzymają w pełnej gotowości (a nie ZAMYKAJĄ) swoje
kopalnie węgla, w tym samym czasie żądając od nas w ramach polityki UE
likwidacji naszego przemysłu węglowego!

Data: 2016-11-23 08:27:37
Autor: Tomasz Chmielewski
Śmieciarze zza Odry
On 11/23/2016 05:21 AM, Ikselka wrote:
[...]

To akurat robią z głową.

Widocznie wolą, żeby do części węgla, który używaja, dopłacała Polska.

A jak już węgiel w Polsce się skończy, za jakieś sto lat, i jego cena pójdzie w górę - to otworzą kopalnie u siebie. A my dalej będziemy biedni.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-11-22 17:00:49
Autor: Zenek Kapelinder
Śmieciarze zza Odry
Ja nie bede biedny bo nie bede zyl, w zwiazku z tym sram na to co bedzie za sto lat.

Data: 2016-11-23 08:50:27
Autor: Pajdak
Śmieciarze zza Odry
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:a74ef93c-45cd-4674-8a0d-855bcb8f2fd9googlegroups.com...
Ja nie bede biedny bo nie bede zyl, w zwiazku z tym sram na to co bedzie za sto lat.

Zenuś, czy masz rodzinę? Masz dzieci, wnuki? No pierdolnij się w ten głupi łeb.

--
Lepudruk

Data: 2016-11-23 01:35:58
Autor: Zenek Kapelinder
Śmieciarze zza Odry
Martwi nie maja uczuc ani zadnej mocy sprawczej.

Data: 2016-11-22 23:54:25
Autor: Tomasz Chmielewski
Śmieciarze zza Odry
On 11/22/2016 11:08 PM, Mark Woydak wrote:

[...]

Coś wam się w centrali pomieszało, bo jeden z was już to wlepiał z tydzień temu.

A teraz policz sobie, jaki dochód wytworzy przeciętny Niemiec wypuszczając tonę CO2, a jaki wytworzy Polak.

Wychodzi na to, że Polak wytworzy worek cebuli wart kilkanaście złotych, a Niemiec wytworzy silnik wart kilka tysięcy...

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-11-22 07:12:55
Autor: Zenek Kapelinder
Śmieciarze zza Odry
Zwlaszcza ze ten silnik produkuje w Polsce. Tutaj malo zaplaci za prace a cala wartosc dodana powstaje na papierze w niemczech. Podatek od sprzedazy tego silnika tez bedzie zaplacony w niemczech. Tak jak w wierszyku  ptaszkowie niebiescy nie sieja nie orza a zyja ptaszkowie i jeszcze sie mnoza.

Data: 2016-11-23 00:41:21
Autor: Tomasz Chmielewski
Śmieciarze zza Odry
On 11/23/2016 12:12 AM, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

No to otwieraj fabrykę Zenkowych Silników w Niemczech, płać tam grosze, zyski wpłacaj do polskiego budżetu. Dlaczego tego nie zrobisz?

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-11-22 10:15:49
Autor: Zenek Kapelinder
Śmieciarze zza Odry
Na jednej sali z pajdakiem jestes zakwaterowany?

Data: 2016-11-22 10:31:27
Autor: Vernon L. Pinkley
Śmieciarze zza Odry
użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

[...]

Być może, ale policz ile wchłonie De, a ile PL.
Naczy ile terenów zielonych jest.

Data: 2016-11-23 08:24:26
Autor: Tomasz Chmielewski
Śmieciarze zza Odry
On 11/23/2016 03:31 AM, Vernon L.  Pinkley wrote:
> [...]
> a Niemiec wytworzy silnik wart kilka tysięcy...

Być może, ale policz ile wchłonie De, a ile PL.

Podobnie, a nawet ciut więcej w Niemczech.

Zalesienie w Polsce - 30% powierzchni.

Zalesienie w Niemczech - 32% powierzchni.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Śmieciarze zza Odry