Śmiejcie się z dalej z ekooszołomów i Al Gore'a

Data: 2010-12-02 16:42:23
Autor: Don Basil
Śmiejcie się z dalej z ekooszołomów i Al Gore'a
Tak to się możemy przerzucać godzinami.

Ty mi bułgarią i cyprem, ja tobie Polską i Niemcami.
Ty mi napiszesz że w zeszłym roku w azji była susza, a ja ci odpowiem, że na Florydzie zamarzły pomarańcze.

Problemem jest zebranie wiarygodnych danych statystycznych. Piszę "wiarygodnych" bo jak napisał w ujawnionym e-mailu jeden naukowiec: "poprawiłem te dane, żeby lepiej wyglądały"

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1v7c0wes1v95x$.1gfxt2vrboxs8.dlg40tude.net...
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,8756041,Atak_lata_w_Bulgarii___ponad_20_stopni.html

-- "Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Śmiejcie się z dalej z ekooszołomów i Al Gore'a