Śmierć Jamesa Foleya

Data: 2014-08-20 13:21:28
Autor: Stachu Chebel
Śmierć Jamesa Foleya
Te przerażające sceny obleciały cały Świat. Brak mi słów do określenia okrucieństwa tego mordu. Brak mi słów do określenia osobowości kata tego młodego chłopaka. Zezwierzęcenie jest w tym przypadku obrazą Świata Zwierzęcego. Oczywiście należy również pamiętać o humanitarnym naciskaniu guzika przez kierowców pojazdów F-xx firmy Lockheed-Martin, którzy to jak mali chłopcy zapominają, że ten F-xx to nie jest jakieś tam Platejszyn, i drugiego życia przeciwnik ni mo!! I nie giną od tego wirtualne dzieciaki, kobiety, starcy..
No, ale na HUD w F-xx wygląda to tak samo jak na Platejszyn. Lądujemy na USS "Buffalo Bill" odpalamy Bourbony za szczęśliwy powrót na łódkę, i zabawa do samego rana!!  A to, że zamordowano ileś tam dzieciaków,kobiet, starców, eee tam.. Wielkie mi mecyje.. Widzicie różnice?! Ja widzę...  Widzę też przyczyny. Smutne to, ale niestety prawdziwe.

Data: 2014-08-20 14:08:15
Autor: szklanynocnik
Śmierć Jamesa Foleya
użytkownik Stachu Chebel napisał:
Brak mi słów do określenia osobowości kata tego młodego chłopaka.

72 dziewice czeka w raju ..., przynajmniej wg. koranu:)

Data: 2014-08-20 15:19:10
Autor: Stachu Chebel
Śmierć Jamesa Foleya
W dniu środa, 20 sierpnia 2014 23:08:15 UTC+2 użytkownik szklan...@gmail.com napisał:
użytkownik Stachu Chebel napisał:

> Brak mi słów do określenia osobowości kata tego młodego chłopaka. 72 dziewice czeka w raju ..., przynajmniej wg. koranu:)

"Bardzo mondra" jest twoja skrobanka na psp. Wszelakie tragedie we współczesnym świecie, to dla ciebie taki reality tok szoł. I do tego jeszcze rąbiesz gówniarską e-ikonkę.

SPADAJ GÓWNIARZU !!

Data: 2014-08-21 00:42:50
Autor: A. Filip
Śmierć Jamesa Foleya
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:
> [...]

"Bardzo mondra" jest twoja skrobanka na psp. Wszelakie tragedie we
współczesnym świecie, to dla ciebie taki reality tok szoł. I do tego

On się przejął twoim "przejęcie" tak poważnie jak poważnie US Army potraktowało
dobicie rannego w Faludży przez żołnierza USA na oczach dziennikarza?

Śmierć 3_000 cywili USA w WTC to tragedia a śmierć 100_000 Irackich cywili w
konsekwencji inwazji/agresji USA i _spierdolonej_ okupacji to "wypadek przy pracy"? --
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Lepszy jest suchy kawałek chleba, a przy tym spokój, niż dom pełen ofiar, a
przy tym kłótnia.  (Przysłowie biblijne)

Data: 2014-08-21 01:28:24
Autor: szklanynocnik
Śmierć Jamesa Foleya
użytkownik A. Filip napisał:

Śmierć 3_000 cywili USA w WTC to tragedia a śmierć 100_000 Irackich cywili w

konsekwencji inwazji/agresji USA i _spierdolonej_ okupacji to "wypadek przy pracy"?

Dokladnie. Wszyscy w koncy prowadza "sluszna" wojne w ich mniemaniu,
co poradze ze sie napierdalaja, ano nic, a Stasiek podrzuca jakiegos dziennikarza ktoremu leb ujebali. Pojechal w rejon konfliktu, jego ryzyko
dobrze wiedzial, ze w takich panstwach nie lubia amerykanow.

Sprawa sie komplikuje gdy islamisci obcinaja leb zolnierzowi w UK.

Stanislawie, jak jestes taki wrazliwy, dam ci rade, nie zajmuj sie tym
bo to jedno wielkie bagno.

Data: 2014-08-21 04:56:40
Autor: Stachu Chebel
Śmierć Jamesa Foleya
W dniu czwartek, 21 sierpnia 2014 10:28:24 UTC+2 użytkownik szklan...@gmail.com napisał:
użytkownik A. Filip napisał:

> [...]

Sprawa sie komplikuje gdy islamisci obcinaja leb zolnierzowi w UK.

Stanislawie, jak jestes taki wrazliwy, dam ci rade, nie zajmuj sie tym

Trochę po Tobie gdzieś tam 'pojechałem', ale weź sie tym zbytnio nie przejmuj. Nie w tym kurka wódka rzecz. Ano chodzi o to, kto komu łeb urywa, za co i dlaczego..

Ano mamy trochę konfliktów na Niebieskiej Planecie już od ładnych paru lat. Mamy za sobą dwie rozpieruchy światowe wywołane przez Niemców (dzisiaj to są Naziści, antysemici, hitlerowcy i takie tam sranie w banie..). A w 1410-tym, to po ryju zebrali nie Niemcy, ino Krzyżaki..

A największym naszym wrogiem to jest Россия. Dlaczego? Bo tak nakazuje racja stanu ustalona podzas obrad Okrągłego_Żłobu.

A tymczasem rĂłbmy se takie rajdy:

http://tygodnik.onet.pl/wlasnym-glosem/bandera-mit-historia-i-rajd-rowerowy/dt41j

Data: 2014-08-21 01:19:51
Autor: szklanynocnik
Śmierć Jamesa Foleya
[...]

Pogadaj sobie z identyfikatorem.

Data: 2014-08-20 23:38:17
Autor: A. Filip
Śmierć Jamesa Foleya
szklanynocnik@gmail.com pisze:
użytkownik Stachu Chebel napisał:
Brak mi słów do określenia osobowości kata tego młodego chłopaka.

72 dziewice czeka w raju ..., przynajmniej wg. koranu:)

To może masz także słowa na określenie osobowości osobników rzucających
atomĂłwki na duĹźe miasta bez nagrody 72 dziewic w raju?

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Wyścigowiec na starość staje się koniem pociągowym.  (Przysłowie arabskie)

Data: 2014-08-21 01:18:49
Autor: szklanynocnik
Śmierć Jamesa Foleya
użytkownik A. Filip napisał:

To może masz także słowa na określenie osobowości osobników rzucających

atomówki na duże miasta bez nagrody 72 dziewic w raju?

Z perspektywy japonii, usa czy mojej? Bo to wazne.

Data: 2014-08-21 10:18:15
Autor: Lucjan
Śmierć Jamesa Foleya

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:anfi+adrjdcy25f-e8k3@xl.wp.pl...
[...]

Czasem wystarczy mętna obietnica otrzymania awansu, bądź "Medalu Honoru" aby komuś poderżnąć gardło. Amerykańcy mogli to sami zrobić, a chcą sprawić wrażenie że ludzie walczący z kukłami rządzącymi Irakiem z nadania USA,  to żadni bojownicy o wolność i ropę a zwyrodniali mordercy.

Data: 2014-08-21 11:37:35
Autor: A. Filip
Śmierć Jamesa Foleya
"Lucjan" <lucek@jachu.es> pisze:
[...]

Czasem wystarczy mętna obietnica otrzymania awansu, bądĹş "Medalu Honoru" aby komuś poderĹźnąć gardło. Amerykańcy mogli to sami zrobić, a chcą sprawić wraĹźenie Ĺźe ludzie walczący z kukłami rządzącymi Irakiem z nadania USA,  to Ĺźadni bojownicy o wolność i ropę a zwyrodniali mordercy.

A ISIS z własnej inicjatywy im wtyka do rąk amunicje w tej propagandowej walce.

Strategia (morderczego) zastraszania to "fajna" rzecz dopĂłki działa.  Jak się
załamuje to już po tym jak naprodukuje od cholery ludzi żądnych bardzo krwawej
zemsty.  Zaś jej cyniczne wykorzystanie to prowokowanie aktĂłw odpowiedzialności
zbiorowej specjalnie w rejonach "mało wrogich" tym którzy ją stosują.

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Mądry nie potyka się dwa razy o ten sam kamień.  (Przysłowie uzbeckie)

Data: 2014-08-21 03:01:32
Autor: szklanynocnik
Śmierć Jamesa Foleya
użytkownik A. Filip napisał:

Strategia (morderczego) zastraszania to "fajna" rzecz dopóki działa.  Jak się

załamuje to już po tym jak naprodukuje od cholery ludzi żądnych bardzo krwawej

zemsty.  Zaś jej cyniczne wykorzystanie to prowokowanie aktów odpowiedzialności

zbiorowej specjalnie w rejonach "mało wrogich" tym którzy ją stosują.

To wszystko, to sa byle kolonie UK, oni tam sie tluka od co najmniej 5 pokolen, nic innego nie potrafia, jeszcze te religijne dziadki w turbanach ich nakrecaja.

Data: 2014-08-23 08:33:17
Autor: Lucjan
Śmierć Jamesa Foleya

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:anfi+k3tp95dfkf-e8l4@xl.wp.pl...

[...]

Tak na dobrą sprawę co my wiemy o tym obecnym konflikcie w Iraku? Tylko to co nam obwieszczą kłamliwe media. Niedawno Obama obwieścił światu że jeżeli "Islamiści" zaczną zagrażać interesowi USA w tym kraju to on rezerwuje sobie prawo do podjęcia odpowiednich kroków (zbombarduję chołotę, a co), teraz zmienił ton i usiłuje pokazać że w tym swoim  mordowaniu islamistów nie chodzi jemu o interes USA, a o czysty humanitaryzm...

Data: 2014-08-23 09:11:20
Autor: A. Filip
Śmierć Jamesa Foleya
"Lucjan" <lucek@jachu.es> pisze:
[...]

Bo ja uwierzę że USA wydają tyle na zbrojenie by nieść humanitaryzm całej
ludzkości a nie agresywnie "bronić" interesów USA? :-)
Humanitaryzm to siły zbrojne USA niosą co najwyżej "przy okazji" albo tam gdzie
moĹźna bardzo tanio pomalować trawę na zielono.  ZałoĹźyć ze sporą pewnością Ĺźe
zwalczanie ISIS będzie tanią (i jednorazową) operacją to może chyba tylko idiota.

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Kłamstwo nie ma nĂłg.  (Przysłowie angielskie)

Data: 2014-08-24 08:29:27
Autor: Lucjusz
Śmierć Jamesa Foleya

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:anfi+bei3n0hnef-e8n6@xl.wp.pl...
[...]

można bardzo tanio pomalować trawę na zielono.  Założyć ze sporą pewnością że
zwalczanie ISIS będzie tanią (i jednorazową) operacją to może chyba tylko idiota.

Przy zdrowych zmysłach nikt nie wierzy. Ale moc USA w Polsce mogliśmy sami zobaczyć w osobie, jakby nie było samego prezydenta Kawśniewskiego, który to w dość chaotyczny sposób prostował (odszczekiwał) na drugi dzień wypowiedziane słowa - "zostaliśmy przez USA oszukani i wprowadzeni w błąd".. widać dostał solidną zjebkę od amerykańskiego konsula.

Data: 2014-08-21 17:18:32
Autor: u2
Śmierć Jamesa Foleya
W dniu 2014-08-20 o 22:21, Stachu Chebel pisze:
[...]

nie ogladalem ? a podrzynales kiedys gardlo swini ? podejrzewam, ze rownie przerazajace, ale na wsi normalka.

--
Generał Skalski o żydach w UB :

"Różański, Żyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerową, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o żydach :

"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem
wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego,
także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie
poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim
najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita',
'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy
usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni
tworzą mowę nienawiści".

Data: 2014-08-21 20:20:32
Autor: Leprechaun
Śmierć Jamesa Foleya
A to po temu, że niektórym tolerancja na mózg padła. Na Wyspach coraz więcej oszołomów z rozbieganymi oczami mamroczącymi coś pod nosem.

Lepudruk