Śmierć Jamesa Foleya

Data: 2014-08-21 20:20:32
Autor: Leprechaun
Śmierć Jamesa Foleya
A to po temu, że niektórym tolerancja na mózg padła. Na Wyspach coraz więcej oszołomów z rozbieganymi oczami mamroczącymi coś pod nosem.

Lepudruk

Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8ebef3b8-b82b-458e-a68b-7c2f0456495a@googlegroups.com...
Te przerażające sceny obleciały cały Świat. Brak mi słów do określenia okrucieństwa tego mordu. Brak mi słów do określenia osobowości kata tego młodego chłopaka. Zezwierzęcenie jest w tym przypadku obrazą Świata Zwierzęcego.

Oczywiście należy również pamiętać o humanitarnym naciskaniu guzika przez kierowców pojazdów F-xx firmy Lockheed-Martin, którzy to jak mali chłopcy zapominają, że ten F-xx to nie jest jakieś tam Platejszyn, i drugiego życia przeciwnik ni mo!! I nie giną od tego wirtualne dzieciaki, kobiety, starcy..
No, ale na HUD w F-xx wygląda to tak samo jak na Platejszyn. Lądujemy na USS "Buffalo Bill" odpalamy Bourbony za szczęśliwy powrót na łódkę, i zabawa do samego rana!!  A to, że zamordowano ileś tam dzieciaków,kobiet, starców, eee tam.. Wielkie mi mecyje..

Widzicie różnice?! Ja widzę...  Widzę też przyczyny. Smutne to, ale niestety prawdziwe.

Śmierć Jamesa Foleya