Śmierć Prezydenta Polski w Rosji

Data: 2010-04-11 13:42:09
Autor: wiechu
Śmierć Prezydenta Polski w Rosji
Wg relacji dziennikarza na jednym z programów TV, już jest PO ceremonii przekazania ciała Prezydenta RP polskiej delegacji wojskowej, mającej przetransportować zwłoki do Polski. Samolot ma wystartować lada chwila. Dlaczego nie ma bezpośredniej relacji w polskich stacjach telewizyjnych z tej ceremonii?????? Czyżbym się mylił, uważając, że to priorytet w ustalaniu na bieżąco programu TV??? Czy ważniejsze jest teraz pokazywanie w TV sentymentalnych  wspomnień polityków i udowadnianie, że potrafimy bezbłędnie układać hektary świeczek i zniczy?

Nie oczekuję od grupowiczów konktetych odpowiedzi na te pytania, proszę je potraktować jako moją propozycję do rozważań na temat aktualnych, od wczoraj bardzo zmienionych stosunków polsko - sowieckich.

pozdr

wiechu

Data: 2010-04-11 13:54:28
Autor: Robert Tomasik

Użytkownik "wiechu" <etylen@onet.eu> napisał w wiadomości news:hpsci6$ffm$1news.onet.pl...
[...]

A jaką stację oglądasz? Bo ja wideziałęm już dwa razy tę relację. nie wiem, czy dokładnie na żywo. Moze nie mieli technicznych możliwości zrobić to w czasie rzeczywistym i stąd kilkuminutowe opóźnienie.

Data: 2010-04-11 14:34:41
Autor: wiechu
Śmierć Prezydenta Polski w Rosji

Użytkownik "Robert Tomasik" <

A jaką stację oglądasz? Bo ja wideziałęm już dwa razy tę relację. nie wiem, czy dokładnie na żywo. Moze nie mieli technicznych możliwości zrobić to w czasie rzeczywistym i stąd kilkuminutowe opóźnienie.

Po wysłuchaniu relacji "przeleciałem" wszystkie dostępne kanały - mam TVN - wszędzie świeczki, znicze, wspomnienia. Tak, To ważne. Ale relacja "na żywo" ceremonii przekazania ciała Ś.P. Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego ważniejsza.
Teraz już widzę, że są pokazywane filmy, ale z tego co mi wiadomo - "na żywo" nie było.

pozdr

wiechu

Data: 2010-04-11 13:54:38
Autor: zenzen
Śmierć Prezydenta Polski w Rosji
Nie oczekuję od grupowiczów konktetych odpowiedzi na te pytania, proszę je

trolll worning

jk

Data: 2010-04-11 14:09:35
Autor: FD