Śmierć Prezydenta w mediach

Data: 2010-04-11 12:28:37
Autor: Remek
Śmierć Prezydenta w mediach
Witam

Śmierć Prezydenta i wielu osób mu towarzyszących jest wydarzeniem szokującym, smutnym i strasznym. Jednak bardziej szokujące i straszne jest to co się dzieje w mediach. Całe medialno-polityczne antypolactwo nawet nie próbuje ukrywać mściwej satysfakcji. Kto jest zapraszany? W kolejności:

Wujec, Mazowiecki, Kwaśniewski, Iwiński, a nawet głupek Wałęsa. Prezydencki minister pojawił się jako pięćdziesiąty w kolejce. Nikogo z PiS. Pojawili się dopiero dzisiaj. Widocznie ktoś medialnym decydentom zwrócił na to uwagę.
Szok, ból i smutek. Dokąd zmierzasz Polsko?

Remek

Data: 2010-04-11 08:50:38
Autor: Mamut
[...]

Pewnego dnia zmądrzejesz, tego ci życzę, z głębi serca.

Data: 2010-04-11 12:50:00
Autor: Cavallino
Użytkownik "Remek" <remciu@tlen.pl> napisał w wiadomości news:hps88o$i3e$1inews.gazeta.pl...
[...]

PLONK WARNING

Koszmar faktycznie.
Jako że pierwsi którzy zaczęli jątrzyć, to właśnie ludzie (czy aby na pewno ludzie?) Twojego pokroju.
Nie wytrzymaliście nawet 24 h.
W PIS TV to samo, to co najbardziej zajmuje prawicowych dziennikarzy, to fakt że Komorowski ma teraz prawo powycofywać veta do ustaw.

Data: 2010-04-11 12:52:37
Autor: Cavallino
Śmierć Prezydenta w mediach

Sorry, poprawka - widzę że jesteś tym samym śmieciem, który pluł już tu wcześniej, tylko z nowy adresem.
A więc PLONK po raz kolejny.

Data: 2010-04-11 16:13:19
Autor: Remek
Śmierć Prezydenta w mediach
Użytkownik "Cavallino" napisał:

Prawda w oczy kole??? Czy ja nazwałem kogoś smieciem? Nie to ty łobuzie to zrobiłeś. Śmieciem jesteś ty i całe to "towarzystwo". Mazowiecki, Borusewicz, Wałęsa. W Polsacie tekst:

- zginęło również wielu parlamentrzystów, w tm wicemarszałek Sejmu Jerzy Szmajdziński, kandydat SLD na prezydenta.

Ani słowa o również wicemarszałku Krzysztofie Putrze. Ja to wymyliłem? To są fakty. Wujec nie mógł w rozmowie z dziennikarzem ukryć usmiechu. Był wyraźnie zadowolony. Ludzie obudźcie się.

Remek

Data: 2010-04-11 17:45:29
Autor: Ianus
Użytkownik "Remek" <remciu@tlen.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hpsle2$7nb$1@inews.gazeta.pl...

Ani słowa o również wicemarszałku Krzysztofie Putrze. Ja to wymyliłem? To są fakty. Wujec nie mógł w rozmowie z dziennikarzem ukryć usmiechu. Był wyraźnie zadowolony. Ludzie obudźcie się.

W twoim radiu na pewno podali właściwe nazwiska we właściwej kolejności i wypowiedzieli się właściwi ludzie.

JS

Data: 2010-04-11 21:59:07
Autor: z
Remek pisze:

Ani słowa o również wicemarszałku Krzysztofie Putrze. Ja to wymyliłem? To są fakty. Wujec nie mógł w rozmowie z dziennikarzem ukryć usmiechu. Był wyraźnie zadowolony. Ludzie obudźcie się.

Też widziałem Wujca i mi się bebechy przewracały. Mam nadzieję że on tak
  ma a jeśli tak to tak jak Palikota nie należało go pokazywać.

Niestety obie strony przeginają. Dziennikarze i politycy to jedno
wielkie bagno i ta tragedia znowu ich nic nie nauczy.

Po ludzku jest mi żal ofiar ale dla Polski lepiej by było żeby cała ta
zacietrzewiona ekipa odeszła. Może mój syn doczeka normalności bo ja już na pewno nie :-(

Data: 2010-04-11 15:38:29
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 11 Apr 2010 12:28:37 +0200, Remek napisał(a):

Szok, ból i smutek. Dokąd zmierzasz Polsko?

ić stont

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-04-11 18:19:43
Autor: PK
Śmierć Prezydenta w mediach
Oby nad Twoją trumną taki ktoś podobny do Ciebie zabierał głos w sposób podobny do Ciebie.

Data: 2010-04-11 20:59:04
Autor: Maciej Bojko
On Sun, 11 Apr 2010 12:28:37 +0200, "Remek" <remciu@tlen.pl> wrote:

[...]

Tak? To proszę o cytat potwierdzający tę "mściwą satysfakcję".

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-04-12 04:50:51
Autor: bufi
Remek wrote:

Wujec, Mazowiecki, Kwaśniewski, Iwiński, a nawet głupek Wałęsa.

ty chyba idioto nie do końca rozumiesz co się stało. Ten twój
komentarz wygląda jak napisany przez debila.

Trochę szacunku dla tych ludzi i tych co zgineli.
Gdyby nie Oni to byś prawdopodobnie nie napisał tego
idiotycznego posta.

Data: 2010-04-12 12:09:52
Autor: bluepoint
Śmierć Prezydenta w mediach
A ten głupek Remek znowu nadaje.
Ale częstotliwość chyba pomylił.

bluepoint

Data: 2010-04-13 10:26:38
Autor: Tomy M.
Śmierć Prezydenta w mediach
Użytkownik "Remek" <remciu@tlen.pl> napisał w wiadomości news:hps88o$i3e$1inews.gazeta.pl...

Szok, ból i smutek. Dokąd zmierzasz Polsko?

 Dokładnie. Takie szmaty jak Olejnik płaczą na antenie.
KURWA Ci ludzie nie mają ani wyczucia ani honoru.
Gdybym nazywał się Monika Olejnik schowałbym się
teraz do szafy na 2 tygodnie.
Miecugow kolejna świnia, wczoraj zadzwonił ktoś
do Szkła KOntaktowego i powiedział to co myśli i mówi
cała Polska. Miecugow zamiast dać sobie na wstrzymanie
,przyjąć krytykę i zmienić temat zaczął się durnie tłumaczyć.
Zachował się jak idiota mimo że widz który zadzwonił
nie zwracał się do niego personalnie.
(szukam tego nagrania bo zmienilem kanał niechcąco
i poszło się ..... z timeshiftu)

Żenujące przedstawienie, w siedzibie TVN/WSI chyba
gaz pieprzopwy Walter rozpylił.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-13 12:42:24
Autor: Dariusz Zygmunt
W dniu 4/13/2010 10:26 AM, Tomy M. pisze:

Szok, ból i smutek. Dokąd zmierzasz Polsko?
Dokładnie. Takie ... jak ... płaczą na antenie.
... Ci ludzie nie mają ani wyczucia ani honoru.

Za to ty wykazujesz się niezwykłym taktem i wyczuciem chwili.

Dariusz Zygmunt

Data: 2010-04-13 12:45:23
Autor: Cavallino
Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <inny@adres.net> napisał w wiadomości news:hq1hqk$goe$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak już niestety chyba musi być, że jedyni (a przynajmniej pierwsi) którzy muszą zepsuć te chwile i nie umieją się zachować, to pisiorstwo wszelkiej maści.
Lub czarni co to w kościołach publicznie żałują, że Tupolew nie spadł kilka dni wcześniej....

Data: 2010-04-13 16:44:09
Autor: bluepoint
Śmierć Prezydenta w mediach
Dokładnie. Takie szmaty jak Olejnik płaczą na antenie.
KURWA Ci ludzie nie mają ani wyczucia ani honoru.

Qrde, są jednak ludzie bez taktu (a być może i honoru). Nie potrafisz uszanować żałoby narodowej ?!
Myślę, że tutaj nie miejsce na Twoje marginalne wynurzenia i obrzucanie ludzi błotem.
Tutaj jest pl.rec.telewizja. Zadzwoń do Radio Maryja - tam takich puszczają!

bluepoint

Data: 2010-04-13 16:50:21
Autor: Tomy M.
Śmierć Prezydenta w mediach
Ty se żołobą mordy nie wycieraj. Masz ją
jeszcze zaplutą od plucia na ludzi o których
mówisz.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-13 16:56:52
Autor: bluepoint

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:hq20gd$745$1atlantis.news.neostrada.pl...
Ty se żołobą mordy nie wycieraj. Masz ją
jeszcze zaplutą od plucia na ludzi o których
mówisz.

Co Ty możesz powiedzieć o moim pokoleniu...? Idź się wysikać młodziaku..
Gdy strajkowałem w 1981 to Ty jeszcze kaszkę jadłeś....
Bije od Ciebie nienawiść do ludzi. Lecz ją, ale nie publicznych stronach.

bluepoint

Data: 2010-04-14 06:12:41
Autor: Mamut
[...]

Nie zniżaj sie do tego poziomu, nie warto tracić nerwów a nawet
wycierać klawiatury na dyskusję z nimi. To głeboka paranoja.

Data: 2010-04-19 11:17:46
Autor: Remek
Użytkownik "bluepoint" napisał:

Qrde, są jednak ludzie bez taktu (a być może i honoru). Nie potrafisz uszanować żałoby narodowej ?!

Wydaje się, że to jednak Ty i Tobie podobni nie rozumieją i nie potrafią uszanować żałoby. Zasada mówiąca, że o zmarłych tylko dobrze, albo nic powinna znaleźć zastosowanie w ten sposób, że ci co do tej pory pluli jadem na Lecha Kaczyńskiego powinni zastosować tę drugą mozliwość, tzn. nic. Ponieważ ich krokodyle łzy są niewiarygodne. Poczekamy, zobaczymy. Te wściekłe agresywne psy, które mnie nazywaja głupkiem i debilem same sobie wystawiają świadectwo. Swoją agresję, którą kierowali wcześniej na PiS, czy profesora Lecha Kaczyńskiego nazywanego przez nich głupkiem i debilem kierują teraz na tych, co ośmielają się im to wypominać. Bo to są antypolscy najemnicy, którzy swoim chamskim wrzaskiem usiłują zastraszyć, poniżyć i uciszyć wszystkich, którzy mają inne zdanie. Mam nadzieję, że jednak coraz mniej są słuchani. Ja nikogo tak po chamsku nie atakowałem. To znamienne i zastanawiające.

Remek

Data: 2010-04-19 11:24:53
Autor: bluepoint
Śmierć Prezydenta w mediach
Nie zginął tylko Lech Kaczyński, zginęła reprezentacja wszystkich elit politycznych, całej Polski.
Wszyscy mają prawo do żałoby narodowej i jej poszanowania. Żałoba nie dotyczy tylko jednej opcji politycznej.
Nie zawłaszczaj tego co do Ciebie nie należy! Swoją postawą dzielisz społeczeństwo.

bluepoint

Data: 2010-04-19 20:32:12
Autor: Jan Rudziński
Śmierć Prezydenta w mediach
Cześć wszystkim

Remek pisze:

[...]

Ale Ty chyba kolego trochę demonizujesz.
Naprawdę twierdzisz, że tak wiele osób PLUŁO JADEM na ś.p. Prezydenta? Naprawdę?

Krytyka? Owszem, była.
Niesprawiedliwa krytyka? Zdarzało się. Trochę.
Chamskie ataki? Niestety, jak na każdą postać w życiu publicznym. Ale to przecież był margines marginesów.

[...]

Ja Cię w żadnym razie nie nazwę głupkiem ani debilem. Ale halucynacje i przywidzenia to Ty masz.
Naprawdę było tak wielu publicystów, którzy używali tych słów? NIE!

--
Pozdrowienia
  Janek          http://www.mimuw.edu.pl/~janek

Data: 2010-04-20 10:52:53
Autor: flower
Śmierć Prezydenta w mediach
Użytkownik "Jan Rudziński" <janekr@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Cześć wszystkim

Krytyka? Owszem, była.
Niesprawiedliwa krytyka? Zdarzało się. Trochę.
Chamskie ataki? Niestety, jak na każdą postać w życiu publicznym. Ale to
przecież był margines marginesów.

A to jest nieprawda. Człowiek który w tym celował wspiął się na stanowisko
wiceszefa klubu PO.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2010-04-20 10:59:04
Autor: PaPi
[...]

I ? Czy doczekales sie zapowiadanego po wystapieniach wspomnianego przez Ciebie Palikota raportu na temat zdrowia prezydenta Kaczynskiego ?
Jakos po bunczucznych zapowiedziach o publikacji takowego jakies dwa lata temu cicho sza sie zrobilo.
Ciekawe dlaczego.

BTW, przypomniasz sobie moze akcje z ladowaniem w Gruzji a.d. 2008.
Przypominam http://orka2.sejm.gov.pl/IZ6.nsf/main/4D0917D9

Data: 2010-04-20 11:39:11
Autor: flower
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości

> [...]

I ? Czy doczekales sie zapowiadanego po wystapieniach wspomnianego przez
Ciebie Palikota raportu na temat zdrowia prezydenta Kaczynskiego ?

Mówimy o tym że to nie był margines marginesów.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2010-04-20 11:43:25
Autor: PaPi
Śmierć Prezydenta w mediach

> Mówimy o tym że to nie był margines marginesów.

Ale czy to byly na pewno chamskie ataki ?
Czy Palikot nazwal w nich Prezydenta - per ty dziadu ? A moze chociaz malpa w czerwonym ?
PS. przepraszam, ze najpierw poslalem to na priva

Śmierć Prezydenta w mediach