Śmierć jest bramą do wiecznoś ci

Data: 2010-04-11 08:52:21
Autor: Madrzejszy od radia.
Śmierć jest bramą do wiecznoś ci
abc pisze:
Jeszcze trwa Oktawa Wielkiej Nocy i na szczęście większość ofiar niedawno
przystąpiła do spowiedzi.  Oni już są w niebie.

A ci co sie nie spowiadali to gdzie sa ? W dupie ?

Data: 2010-04-11 09:18:35
Autor: abc
Śmierć jest bramą do wieczności
Jeszcze trwa Oktawa Wielkiej Nocy i na szczęście większość ofiar niedawno
przystąpiła do spowiedzi.  Oni już są w niebie.

A ci co sie nie spowiadali to gdzie sa ? W dupie ?

To zależy. Zaraz po śmierci każda dusza staje przed trybunałem Chrystusa na
sad szczegółowy. Na sadzie szczegółowym dusza jest sądzona ze wszystkiego, a
więc z myśli, słów, uczynków i z opuszczenia dobrego; a wyrok ten zostanie
zatwierdzony na sądzie powszechnym, który jest jakby ujawnieniem na zewnatrz
wyroku na sądzie szczegółowym.

Po sądzie szczegółowym dusza, jeżeli nie będzie mieć łaski z powodu grzechu
śmiertelnego, zaraz idzie do piekła; jeżeli jest w stanie łaski, a jest
także wolna od wszystkich grzechów powszednich i od wszystkich kar
doczesnych, idzie zaraz do nieba.

Jeżeli zaś jest wprawdzie w stanie łaski, ale jeszcze ma na sobie jakiś
grzech powszedni, albo jakaś nie odpokutowana.karę doczesna dostaje się do
czyśćca, dopóki nie uczyni w zupełnosci zadość sprawiedliwości Bożej.

--
W krzyżu cierpienie, w krzyżu zbawienie,
W krzyżu miłości nauka.

Data: 2010-04-11 09:23:33
Autor: Madrzejszy od radia.
abc pisze:
[...]

Ale ty glupi jestes i prymitywny, moje katy sa madrzejsze od ciebie ciole.

Data: 2010-04-11 09:35:20
Autor: awe

Użytkownik "Madrzejszy od radia." <mtspam@magicbox.pl> napisał w wiadomości news:hprtdm$5kb$1news.onet.pl...
abc pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
zycie musialo cie ciezko doswiadczyc, moje kondolencje
awe

Data: 2010-04-11 11:00:49
Autor: Piotr
Dnia Sun, 11 Apr 2010 09:35:20 +0200, awe napisał(a):

zycie musialo cie ciezko doswiadczyc, moje kondolencje

Ten matołek pisuje jakby był bliźniakiem wałkuna.
Piotr
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-04-12 00:16:14
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Piotr wrote:

Dnia Sun, 11 Apr 2010 09:35:20 +0200, awe napisał(a):

zycie musialo cie ciezko doswiadczyc, moje kondolencje

Ten matołek pisuje jakby był bliźniakiem wałkuna.

He, he, he. Już po pierwszym przeczytanym jego poście odniosłem podobne
wrażenie.
--
Pit

Data: 2010-04-11 09:39:20
Autor: Madrzejszy od radia.
Bolek Walizka pisze:
Użytkownik "Madrzejszy od radia." <mtspam@magicbox.pl> napisał w wiadomości news:hprtdm$5kb$1news.onet.pl...
Ale ty glupi jestes i prymitywny, moje katy sa madrzejsze od ciebie ciole.

To jest SBek, prowokator

A kim ty jestes zeby mnie osadzac? Sedzia sledczym ?

abc to grupowy glupek kazdy to wie.

Data: 2010-04-11 10:51:03
Autor: sofu

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]

grzech powszedni, albo jakaś nie odpokutowana.karę doczesna dostaje się do
czyśćca, dopóki nie uczyni w zupełnosci zadość sprawiedliwości Bożej.

A "papugę" mają z wyboru czy z urzędu?

sofu

Data: 2010-04-11 11:01:38
Autor: Piotr
Dnia Sun, 11 Apr 2010 10:51:03 +0200, sofu napisał(a):

A "papugę" mają z wyboru czy z urzędu?

Z urzędu syfciu. Idź na siku, tu nie zarobisz.

Data: 2010-04-11 12:09:59
Autor: sofu

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
Dnia Sun, 11 Apr 2010 10:51:03 +0200, sofu napisał(a):

> A "papugę" mają z wyboru czy z urzędu?

Z urzędu syfciu. Idź na siku, tu nie zarobisz.
--

Alez Misiu, ja ci nie robie konkurencji żadnej!
Sprzedawaj sie dowoli i zarabiaj.

Data: 2010-04-11 12:50:44
Autor: Piotr
Dnia Sun, 11 Apr 2010 12:09:59 +0200, sofu napisał(a):

A odlac sie jak potrzeba - dobre jest!

No właśnie, więc idź już, idź.