Smierc na Nilu - watpliwosci

Data: 2009-06-12 16:50:00
Autor: Titus Atomicus
Smierc na Nilu - watpliwosci
Witam,
W ramach nadrabiania zaleglosci obejrzalem w TVP Kultura 'Smierc na Nilu', wersje z Peterem Ustinovem (http://en.wikipedia.org/wiki/Death_on_the_Nile_(1978_film)

No i...

1. W opisie na wiki wspominaja cos Piramidach i Sfinksie...
Przyznam, ze na film sie sporo spoznilem. Czy rzeczywiscie na poczatku filmu byly takie plenery?

2. Podobna watpliwosc, jaka kiedys mialem przy okazji Bonda (The spy who loved Me). Statek z turystami rusza spod hotelu Old Cataract w Asuanie. Potem zwiedzaja Karnak, a potem plyna przez Abu Simbel do Wadi Halfa.
Ale Asuanu po drodze juz nie mijaja.
No i koncowa scena ma byc w Wadi Halfa (poprawcie mnie jesli sie myle), ale w tle widac znowu ten Old Cataract...
Czy ktos sie temu przygladal???

Uwaga, jak zwykle crosspost.

TA

Data: 2009-06-14 12:28:43
Autor: ±ćęłń󶼿
Czterej Pancerni i pies - watpliwosci
Wczoraj powtarzali odcinek "Czterech Pancernych" z walka o Berlin, i zobaczyłem AK-47 w rękach jednego z Polaków ;-)
JaC

-- -- -

Czy ktos sie temu przygladal???

Data: 2009-06-14 13:38:40
Autor: lukawar
Czterej Pancerni i pies - watpliwosci
Wczoraj powtarzali odcinek "Czterech Pancernych" z walka o Berlin,
i zobaczyłem AK-47 w rękach jednego z Polaków ;-)

Niekoniecznie
http://facet.wp.pl/gid,8626951,img,8626960,kat,1007871,galeriazdjecie.html?T[page]=2&ticaid=1834d&_ticrsn=3

Data: 2009-06-14 17:31:02
Autor: Przemek Budzyński
lukawar <lukawar_dla_spamiarzy@gazeta.pl> napisał(a):
Niekoniecznie
http://facet.wp.pl/gid,8626951,img,8626960,kat,1007871,galeriazdjecie.html?T[pa
ge]=2&ticaid=1834d&_ticrsn=3

oto odpowiedĽ na pytanie, jak sierżant Kałasznikow wymy¶lił kałacha :). Ale co
do meritum - mało prawdopdobne, żeby w filmie "grał" oryginalny SG44. --

Data: 2009-06-14 19:15:20
Autor: Titus Atomicus
In article <h12jtm$e2h$1@news.wp.pl>, ±ćęłń󶼿 <usun_to@wp.eu> wrote:

Wczoraj powtarzali odcinek "Czterech Pancernych" z walka o Berlin, i zobaczyłem AK-47 w rękach jednego z Polaków ;-)

Spieprzaj, moronie z tego watku.
Jak cie interesuje odpowiedz na twoje pytanie, to zaloz sobie wlasny watek.
I naucz sie cytowac poprawnie. Zapomnialem rozszerzyc filtra na ciebie na wszystkie grupy.
Plonk, raz jeszcze.

TA

Data: 2009-06-14 17:29:03
Autor: Przemek Budzyński
Smierc na Nilu - watpliwosci
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):

Czy ktos sie temu przygladal???

bior±c pod uwagę na ile detali trzeba zwrocić uwagę podczas ogl±dania
(wszystkich) ekranizacji Agatki - nie liczyłbym na to :)

Data: 2009-06-14 20:41:27
Autor: Titus Atomicus
Smierc na Nilu - watpliwosci
In article <h13c0v$ng6$1@inews.gazeta.pl>,
 "Przemek Budzyński" <bat_oczir.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a): >
> Czy ktos sie temu przygladal???

bior±c pod uwagę na ile detali trzeba zwrocić uwagę podczas ogl±dania
(wszystkich) ekranizacji Agatki - nie liczyłbym na to :)

Dlatego crosspostowalem na pl.rec.turystyka.tramping liczac na tych ktorzy znaja teren z autopsji.
No i iles tam plyt DVD chyba sie sprzedalo?

TA

Smierc na Nilu - watpliwosci