Śmierć na paradzie gejów

Data: 2010-07-26 15:34:09
Autor: u2
Śmierć na paradzie gejów
... czyli coś dla Z.Grzesia :

http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100726&typ=sw&id=sw11.txt

"19 ofiar śmiertelnych, 342 osoby ranne, w tym ciężko - to bilans Love
Parade (parady homoseksualistów) w niemieckim Duisburgu. Organizatorzy
nie poczuwają się do odpowiedzialności. Więcej tego typu parad w tym
mieście ma już nie być."

Data: 2010-07-26 07:07:50
Autor: Grzegorz Z.
Papież oddał cześć ofiarom zbrodni duisburgskiej
On 26 Lip, 15:34, u2 <u...@o2.pl> wrote:
.. czyli coś dla Z.Grzesia :

Po pierwsze to nie pedałów tylko gejów.

Po drugie to nie impreza gejowska a sympatyków muzyki techno.

Po trzecie pomodliłeś się już za nich wzorem twojego papieża?

Ja niestety jestem ateistą, więc modlić się nie mogę, a szkoda.

http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/benedykt-xvi-modlil-sie-za-ofiary-love-parade,1510494

Data: 2010-07-26 11:35:35
Autor: precz z PO
Grzegorz Z. pisze:
On 26 Lip, 15:34, u2 <u...@o2.pl> wrote:
.. czyli coś dla Z.Grzesia :

Po pierwsze to nie pedałów tylko gejów.

Od kiedy ta wasza poprawność polityczna obowiązuje tylko w jedną
stronę? Jesteś pedałem i nazywanie cie gejem nie zmienia faktu,
że nurkujesz w męskiej dupie, to po co ta udawana delikatność?

Po drugie to nie impreza gejowska a sympatyków muzyki techno.

Stado pedałów rozdeptało kilku pedałów...no cóż płakał nikt z
tego powodu nie będzie.

Data: 2010-07-27 21:54:20
Autor: Kostek Wycirowski

"precz z PO" <precz-z-euro@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:i2kdgn$odh$1speranza.aioe.org...
Grzegorz Z. pisze:
On 26 Lip, 15:34, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Życzę ci kurewski polski katoliku, żeby twoje dzieci spotkało coś takiego. Wtedy zgłoś się, porozmawiamy o rozdeptanych pedałach, ZKurwySynu!

Data: 2010-07-27 15:42:36
Autor: precz z PO
Kostek Wycirowski pisze:

Życzę ci kurewski polski katoliku, żeby twoje dzieci spotkało coś takiego. Wtedy zgłoś się, porozmawiamy o rozdeptanych pedałach, ZKurwySynu!

Nie ekscytuj się pedale, każdy kij ma dwa końce, kiedy twoje
zboczone pedalskie towarzystwo nauczy się szacunku dla ludzi,
wtedy będziesz mógł stawiać jakieś wymagania, do tego czasu
nie zamierzam przejmować się pijanym, naćpanym motłochem który
zabawia się wzajemnym penetrowaniem męskich odbytów.

Data: 2010-07-28 00:18:28
Autor: Kostek Wycirowski

"precz z PO" <precz-z-euro@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:i2ngbq$8i3$1speranza.aioe.org...
Kostek Wycirowski pisze:

[...]

Dużo kurw się na tej grupie już przewinęło, ale takiej szmaty jak ty, to już dawno nie widziałem....

PLONK

Data: 2010-07-27 17:30:54
Autor: precz z PO
Kostek Wycirowski pisze:

Dużo kurw się na tej grupie już przewinęło, ale takiej szmaty jak ty, to już dawno nie widziałem....

Jak dawno? Od czasu kiedy zlazłeś kochankowi z dupy?
Masz typowo pedalski sposób postrzegania świata,
wszystko co nie śmierdzi gównem staje się dla ciebie
za trudne do zrozumienia. A teraz wynocha babrać się
w swoim odbycie.

Data: 2010-07-28 13:07:51
Autor: HaMMeR

Grzegorz Z. pisze:
On 26 Lip, 15:34, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

A ja twoim dzieciom (jesli je masz?) NIE zycze, aby 'na swojej drodze zycia
spotkaly' pederastow..

Data: 2010-07-26 16:09:52
Autor: u2
W dniu 2010-07-26 16:07, Grzegorz Z. pisze:
Po pierwsze to nie pedałów tylko gejów.

To ty piszesz "pedały". Nie wmawiaj innym swoich epitetów i wyzwisk.

Data: 2010-07-26 07:11:38
Autor: Grzegorz Z.
On 26 Lip, 16:09, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-07-26 16:07, Grzegorz Z. pisze:

> Po pierwsze to nie pedałów tylko gejów.

To ty piszesz "pedały". Nie wmawiaj innym swoich epitetów i wyzwisk.

Już nie piszę. Teraz i tobie radzę pisać poprawnie!

Data: 2010-07-26 16:24:12
Autor: u2
W dniu 2010-07-26 16:11, Grzegorz Z. pisze:
On 26 Lip, 16:09, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-07-26 16:07, Grzegorz Z. pisze:

Po pierwsze to nie pedałów tylko gejów.

To ty piszesz "pedały". Nie wmawiaj innym swoich epitetów i wyzwisk.

Już nie piszę. Teraz i tobie radzę pisać poprawnie!

Ty zacząłeś Z.Grzesiu. Pedał to część roweru. Jeśli określasz tak ludzi
to widać twoją pogardę do nich.

Data: 2010-07-26 07:26:55
Autor: Grzegorz Z.
On 26 Lip, 16:24, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Już nie piszę. Teraz i tobie radzę pisać poprawnie!

Ty zacząłeś Z.Grzesiu. Pedał to część roweru.

Nie ja. (chyba że "Z.Grzesio" to ktoś inny)

Zobacz na przykład tutaj:

http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/ab64fb00ae57a585

Data: 2010-07-26 16:36:50
Autor: u2
W dniu 2010-07-26 16:26, Grzegorz Z. pisze:
Ty zacząłeś Z.Grzesiu. Pedał to część roweru.
Nie ja. (chyba że "Z.Grzesio" to ktoś inny)

Ależ to ty używasz nicka Z.Grzech.

No i oczywiście w moim wątku zmieniłeś nazwę, a potem użyłeś określenia
"pedał". A fuj!

Data: 2010-07-26 21:48:10
Autor: Kaczysta

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c4d9732$0$17100$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-07-26 16:07, Grzegorz Z. pisze:
Po pierwsze to nie pedałów tylko gejów.

To ty piszesz "pedały". Nie wmawiaj innym swoich epitetów i wyzwisk.
Nie używajmy słowa "pedały" tylko poprawnego określenia "pederaści", pochodzące od pojęcia "pederastia".
AZ

Data: 2010-07-26 15:45:47
Autor: VSS
Śmierć na paradzie gejów
u2 wrote:
[...]

tylko "Nasz śmietnik" może wymysleć, że LP to prada homoseksualistów.

--
VSS
http://vss.pl

Data: 2010-07-26 15:50:09
Autor: Panslavista
Śmierć na paradzie gejów
"VSS" <vss@gazeta.pl> wrote in message news:i2k3if$n0m$1inews.gazeta.pl...
u2 wrote:
[...]

Pedały już w tunelu zaczęły pedałować?  I dobrze - koniec z paradami.

Data: 2010-07-26 17:15:25
Autor: boukun
Śmierć na paradzie gejów

Użytkownik "VSS" <vss@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i2k3if$n0m$1inews.gazeta.pl...
u2 wrote:
[...]

Przede wszystkim. Pierwsza Love Parade w Berlinie w 1989 roku była stricte pedalska...
A teraz walą na nią i przytłumipone hetero, jak mohery na Jasną Górę do żydowskiej religii...

boukun

Śmierć na paradzie gejów