Śmierć na stoku

Data: 2010-12-29 17:28:40
Autor: Krzysiek Stępniak
Śmierć na stoku
"Dwóch mężczyzn, podczas jazdy na stoku narciarskim w Jaworzynie Krynickiej, zajechało sobie drogę.
W wyniku zderzenia jeden z nich, 54-letni mieszkaniec Krakowa odniósł bardzo poważne obrażenia. Zmarł w karetce w drodze do szpitala."

Źródło: http://kontakt24.tvn.pl/temat,smierc-na-stoku-narciarskim,58426.html

Data: 2010-12-29 17:58:24
Autor: ADAM
Śmierć na stoku
W wyniku zderzenia jeden z nich, 54-letni mieszkaniec Krakowa odniósł bardzo poważne obrażenia. Zmarł w karetce w drodze do szpitala."

Przykre, wypadki chodza po ludziach :(
Ciekawe czy ktorys nie byl przypadkiem pod wplywem...

--
Adam
Freebord - snowboard the streets

Data: 2010-12-29 18:18:29
Autor: Tytus z fabryki
Śmierć na stoku
Siemka

*** "ADAM"
Ciekawe czy ktorys nie byl przypadkiem pod wplywem...

Podobno nawet nie...
ciekawe czy byli w kaskach ...

Tytus z fabryki

Data: 2010-12-29 19:50:32
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Śmierć na stoku
Tytus z fabryki, Wed, 29 Dec 2010 18:18:29 +0100, pl.rec.sport.zimowe:
Siemka

*** "ADAM"
Ciekawe czy ktorys nie byl przypadkiem pod wplywem...

Podobno nawet nie...
ciekawe czy byli w kaskach ...

Gdyby nie byli, to byłoby to sedno całej wiadomości. Dzisiaj (wczoraj?)
widziałem w telewizorni minister Kopaczową, jak to mówiła, jaki kask ważny
na stoku... --
Pozdrowienia,

Data: 2010-12-30 12:37:53
Autor: Tytus z fabryki
Śmierć na stoku
Siemka

*** "Marek 'marcus075' Karweta"
Gdyby nie byli, to byłoby to sedno całej wiadomości.

Rajt - jesli byliby bez, to rzeczywiscie byloby o tym glosno. No i  wiadomo ze kask nie jest lekiem na cale zlo...

Tytus z fabryki

Data: 2011-01-03 20:55:26
Autor: Rafał VFR
Śmierć na stoku
Witam
Jechałem akurat wyciągiem. Widziałem jak reanimują gościa. Trwało to dłużsa chwilę.
Byłem pewny, że to zwał, bo narty leżały obok niego - słowem nie wyglądało na jakąs mega kraksę.
Potem skuter na sygnale i wiadomość od obsługi, że jednak zmarł.
Dla mnie to aż nie do wiary !
Wg obsługi byli trzeźwi, kaski mieli.

Rafal VFR
GG 85456
http://etacar.put.poznan.pl/rafal.kowalski/

Naprawiam rowery
www.rafcio.rekin.net

Data: 2011-01-04 21:11:40
Autor: kozodoj
Śmierć na stoku
slyszalem, ze ten, ktory przezyl, to byl instruktor.

--

Śmierć na stoku