¦mierć nie kończy tego, co dobre...

Data: 2011-09-11 00:40:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
¦mierć nie kończy tego, co dobre...
Czy panowie Kaczyńscy byli zwolennikami kary ¶mierci?

Czy to zestawienie dobrze ¶wiadczy o sprawowaniu władzy:

 -- BBlida odbiera sobie życie w wyniku ¶ledztwa prowadzonego przez PiS

 -- która¶ z posłanek PO jest bliska odebrania sobie życia w efekcie
    nakłaniania jej do wzięcia łapówki (mam nadzieję, że kto¶
    przypomni nazwisko -- chodzi o wybory parlamentarne sprzed 4 lat)

 -- ALepper odbiera sobie życie w przededniu wyborów, kiedy okazuje się,
    że jego kariera polityczna raczej kończy się na zawsze, chociaż do
    czasu współpracy ALeppera z PiS (a raczej pomówienia o nieuczciwo¶ć)
    ALepper wspina się na szczebelki swej kariery politycznej całkiem
    żwawo pomimo wielu trudno¶ci i (delikatnie ujmuj±c) nieokrzesania
    szefa Samoobrony

Data: 2011-09-11 00:29:04
Autor: HaMMeR
¦mierć nie kończy tego, co dobre...

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'

Czy ty, Eunuchelu dwojga imion, Leszku Ciszewski,
zamiast wydzielac pierdoly na psp, nie wzialbys
pod uwage sugestie plynace prosto z twojego nazwiska
i nie zamilkl w wstydzie z poziomu owych zenujacych wydzielin?
I skad w tej platfusierni tyle wyrozumialosci dla zlodzieji i
korumpcjuszy,
czy tylko dlatego, ze sa kobietami..?

Data: 2011-09-11 09:39:06
Autor: u2
W dniu 2011-09-11 09:29, HaMMeR pisze:
I skad w tej platfusierni tyle wyrozumialosci dla zlodzieji i
korumpcjuszy,
czy tylko dlatego, ze sa kobietami..?

No wiesz, zrobia pokaz w telewizorni placzacej Beaty S., ktora rzekomo
uwiodl ten rzekomo niecny agent Tomek i ciemny lud predzej uwierzy
placzacej cnotce niz niecemu agentowi :)

Data: 2011-09-11 10:30:49
Autor: Paweł
W dniu 11.09.2011 09:39, u2 pisze:
No wiesz, zrobia pokaz w telewizorni placzacej Beaty S., ktora rzekomo
uwiodl ten rzekomo niecny agent Tomek i ciemny lud predzej uwierzy
placzacej cnotce niz niecemu agentowi :)

przecież uwiódł

--
Paweł

Data: 2011-09-11 11:08:29
Autor: u2
W dniu 2011-09-11 10:30, Paweł pisze:
W dniu 11.09.2011 09:39, u2 pisze:
No wiesz, zrobia pokaz w telewizorni placzacej Beaty S., ktora rzekomo
uwiodl ten rzekomo niecny agent Tomek i ciemny lud predzej uwierzy
placzacej cnotce niz niecnemu agentowi :)

przecież uwiódł

No jasne, kazdy uwierzy placzacej kobiecie, a nie dowodom, ze ta kobieta
to zwykla oszustka.

Data: 2011-09-11 12:05:19
Autor: Paweł
W dniu 11.09.2011 11:08, u2 pisze:
[...]

przecież oszustkę też można uwie¶ć.

--
Paweł

Data: 2011-09-11 11:55:04
Autor: cytryna
¦mierć nie kończy tego, co dobre...

No wiesz, zrobia pokaz w telewizorni placzacej Beaty S., ktora rzekomo

uwiodl ten rzekomo niecny agent Tomek i ciemny lud predzej uwierzy

placzacej cnotce niz niecemu agentowi :)
*****************************

Będzi drugi akt komedii pt.Roni±ca łzy Beatka Cieleb±k z d.Kot. Tym razem łzy polej± się z niewinnych oczu na wie¶ć o *zmotocyklowaniu* wspólnika od biesiad niejakiego Jarosława-milionera, który dostał od tatka czę¶ć tzw. *pomocy* dla demokratycznej opozycji dowodzonej przez gen. Ce¶ka z ulicy Rakowieckiej.

Data: 2011-09-12 00:43:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
¦mierć nie kończy tego, co dobre...

"cytryna" 5a65.00000637.4e6c8578@newsgate.onet.pl

[...]

Ja piszę o takim sprawowaniu władzy przez Bogobojnych Kaczyńskich, które
prowadzi ludzi (oponentów, lub raczej przeciwników) do samobójczej (czyli
niezbyt chlubnej) ¶mierci oraz o tym, że ci bracia Kaczyńscy byli
zwolennikami wprowadzenia (i stosowania) kary ¶mierci w polskim
prawie/państwie. W odwecie piszesz o tak zwanym nieszczę¶ciu -- czy
może sugerujesz, że ten wypadek był efektem próby samobójczej?...

Co do owej pomocy -- ja piszę o tym, co uznano bezspornie. Ty także
posługujesz się takimi informacjami, czy może jednak improwizujesz?

Pomiędzy kłamstwem i prawd± nie każdy człowiek widzi różnicę.
Należysz do tych osób, które tej różnic nie dostrzegaj±?

-=-

Jerzy Kopania, pracuj±cy jako profesor uniwersytetu Katedry Teologii
Katolickiej w Białymstoku prowadzonej przez metropolitę, arcybiskupa
Ozorowskiego, uważa, iż prawda nie istnieje nawet w definicji. Czy
Ty uważasz podobnie? Piszesz cokolwiek jako prawdę, gdyż wg Ciebie
nie ma czego¶ takiego jak prawda i nieprawda?

-=-

Podjazd mam czysty. :) Miałem powstrzymać się z pisaniem w razie
niezastawiania tego podjazdu? Nie obiecywałem tego. Natomiast moi
,,przyjaciele'' wykombinowali, iż do czasu wyborów zaprzestan±
zastawiania tego podjazdu -- aby mnie nie prowokować do pisania,
po czym odrobi± :) straty, gdy będzie zimno, mokro, ¶lisko od
deszczu, ¶niegu i lodu...

ZTCW -- nawet gorliwi zwolennicy PiS, Kaczyńskich, Rydzyka itp.
s± przeciwni wprowadzaniu w Polsce zamordyzmu, przeciwko któremu
naród polski walczył długimi latami...

Zaczyna się od czego¶, co nosi nazwę ,,dialogi na cztery nogi'' -- na
przykład od zastawiania podjazdu czy wjazdu do garażu, po czym ukazuje
się własn± potęgę swoim przeciwnikom (z założeniem, iż przeciwnikiem
jest każdy, ł±cznie z żon± czy mężem?) za¶ kończy się na terroryzmie,
zamordyzmie, bolszewizmie, negacj± człowieczeństwa...

Tak rodzi się zło, z którym nawet całe narody nie potrafi± uporać się...

Data: 2011-09-11 09:50:43
Autor: Przemysław W
¦mierć nie kończy tego, co dobre...
Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał

 wyrozumialosci dla zlodzieji

Je¶li już to dla "złodziei", podwarszawski analfabeto.

Przemek

--

"O¶wiadczam, że w dniu 16.08.2011 podczas konferencji prasowej (...) rozpowszechniłem nieprawdziwe informacje..." - tak zaczynaj± się sprostowania opublikowane przez Adama Hofmana i Tomasza Porębę. Politycy PiS przyznaj± w nich, że mówili nieprawdę twierdz±c, iżPlatforma Obywatelska ma b±dĽ to 'zerowy udział' w niektórych inwestycjach b±dĽ "nie brała w nich udziału" b±dĽ 'ograniczała na nie fundusze".

Data: 2011-09-15 13:18:21
Autor: abangel666
¦mierć nie kończy tego, co dobre...

Użytkownik Przemysław W <brońmy RP przed pisem@op.pl> w wiadomo¶ci do grup
dyskusyjnych napisał:j4hp8l$4gc$1@news.onet.pl...
Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał
 wyrozumialosci dla zlodzieji

Je¶li już to dla "złodziei", podwarszawski analfabeto.

Faktycznie; choć na zdrowy rozum powinno być złodziej-i lub złodziej-ów.
Nieznane i kręte s± ¶cieżki, którymi chadza mowa ojczysta...

ab.

Data: 2011-09-16 00:37:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
¦mierć nie kończy tego, co dobre...

"abangel666" 4e71df1a$0$3499$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Pogodzę was obu -- 'złodziejaszków'. :)

Data: 2011-09-11 14:18:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
¦mierć nie kończy tego, co dobre...

"HaMMeR" c47dbe72-2b75-45c7-80bc-88f2b8e0b607@l28g2000yqh.googlegroups.com

[...]

(o) Nazwiska nie masz. Nic dziwnego. :)

(o) Obrażasz jak człowiek od ,,antykomora'' -- też bez rewelacji. :)

(o) Co do mego nazwiska -- cisza nie jest tożsama z milczeniem.
    Piszę niemal w zupełnej ciszy. :) Słychać (słabo) za oknem jaki¶
samochód, słychać stukanie w klawiaturę... Słychać szum wentylatorów
i słychać moje oddychanie...

(*) Pytasz rozs±dnie -- więc odpowiadam... A najpierw wyja¶niam...

To prawda, że Jerzy Kopania, pracuj±cy jako profesor uniwersytetu Katedry
Teologii Katolickiej w Białymstoku był członkiem Unii Wolno¶ci, z której
spu¶cizny czerpie obecna Platforma Obywatelska i że ów Kopania -- to złodziej.
Być może dlatego PO nie chce ukarania owego Kopani, gdyż człowiek ten jest
chroniony osob± białostockiego metropolity, arcybiskupa Edwarda Ozorowskiego. :)

I ja nie mogę pogodzić się z tym, że kanalia, jak± jest Kopania, nie podlega
choćby piętnowaniu ze strony Platformy Obywatelskiej. [ale podjazd garażowy
ma być czysty -- zatem młot i kowadło...]

Inn± osob± nietykaln± w tym kraju jest osoba redemptorysty Rydzyka.
I tu powi±zania mafijne s± zbyt silne a strach ludzi należ±cych do
Platformy Obywatelskiej trudny do pokonania... [boj± się go jak
siły nieczystej]

Zapewne można listę tych osób ci±gn±ć do¶ć długo... Ale w jakim celu?

Nie wiem, o jakie kobiety pytasz -- o jak± kobieco¶ć (czy zniewie¶ciało¶ć)
kogo pos±dzasz czy oskarżasz. Toż i Rydzyk ma tak zwane jaja, i Kopania.
(może ci ludzie s± coraz słabsi, ale kiedy¶ każdy umrze, więc nie należy
dziwić się temu osłabieniu....)

Data: 2011-09-11 09:36:20
Autor: jadrys
Śmierć nie kończy tego, co dobre...
Czy panowie Kaczyńscy byli zwolennikami kary śmierci?

Czy to zestawienie dobrze świadczy o sprawowaniu władzy:

-- BBlida odbiera sobie życie w wyniku śledztwa prowadzonego przez PiS

-- któraś z posłanek PO jest bliska odebrania sobie życia w efekcie
   nakĹ‚aniania jej do wziÄ™cia Ĺ‚apĂłwki (mam nadziejÄ™, ĹĽe ktoĹ›
   przypomni nazwisko -- chodzi o wybory parlamentarne sprzed 4 lat)

-- ALepper odbiera sobie ĹĽycie w przededniu wyborĂłw, kiedy okazuje siÄ™,
   ĹĽe jego kariera polityczna raczej koĹ„czy siÄ™ na zawsze, chociaĹĽ do
   czasu współpracy ALeppera z PiS (a raczej pomĂłwienia o nieuczciwość)
   ALepper wspina siÄ™ na szczebelki swej kariery politycznej caĹ‚kiem
   ĹĽwawo pomimo wielu trudnoĹ›ci i (delikatnie ujmujÄ…c) nieokrzesania
   szefa Samoobrony

A tak naprawdę co chcesz powiedzieć? I pierwsze słyszę o że to PiS prowadził śledztwo w sprawie "Afery Węglowej".

Data: 2011-09-11 20:56:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
¦mierć nie kończy tego, co dobre...

"jadrys" j4hond$2sd$1@news.onet.pl

A tak naprawdę co chcesz powiedzieć? I pierwsze słyszę o że to PiS prowadził ¶ledztwo w sprawie "Afery Węglowej".

Zawsze jest pierwszy raz. :) BBlida popełniła samobójstwo
w czasie przesłuchania, w kwietniu roku 2007 -- cos dodać?...
Kto ja przesłuchiwał? Może to ja j± przesłuchiwałem? :) Do
tej pory my¶lałem, że ówczesna bezpieka -- ABezpieczeństwaW. :)

-=-

Swoj± drog±... ZZiobro zmienia płeć, imię i nazwisko... ;)
Widziałem jego nowe plakaty podpisane nowym nazwiskiem
i nowym imieniem -- żeńskim, kobiecym...
Może i to dobrze. ;)

Data: 2011-09-16 21:25:01
Autor: jadrys
[...]

Kto ja przesłuchiwał? Może to ja ją przesłuchiwałem? :) Do
tej pory myślałem, że ówczesna bezpieka -- ABezpieczeństwaW. :)

Pani Blida nie miała odwagi poddać się przesłuchaniu. Nawet można jej postawę zrozumieć.

Data: 2011-09-16 21:42:20
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j507u4$55s$2news.onet.pl...

[...]

I się zastrzeliła. A potem wytarła odciski na broni, z której się zastrzeliła.

Data: 2011-09-16 21:47:05
Autor: jadrys
[...]

A skąd to wiadomo czy jakieś czytelne odciski były na tej broni?

Data: 2011-09-17 09:32:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j50918$a2d$1news.onet.pl...

[...]

Nie pal głupa! Przecież doskonale woesz, że wiewiórki!

Data: 2011-09-17 00:15:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
¦mierć nie kończy tego, co dobre...

"jadrys" j507u4$55s$2@news.onet.pl

Pani Blida nie miała odwagi poddać się przesłuchaniu.

Czym przypomina Rydzyka wzywanego przez Suchock±. :)

Nawet można jej postawę zrozumieć.

Nawet? Znasz metody pozyskiwania informacji w czasie takiego
przesłuchania? PiSuarczycy przypalali boczki? Łamali kołem?
Bo chyba członków kobiecie nie rozci±gano? ;)

 -- Dlaczego ¶cięto mu głowę?
 -- Najpierw rozci±gano mu członki, ale okazało się,
    że przesadzono, więc trzeba było skrócić cało¶ć...

Jest i inna wersja -- rozci±gano niesłusznie, więc naprawiono bł±d... ;)

-=-

Więc -- jak to było z BBlid±? Jakiego przesłuchania bała się?
Jakich metod wolała unikn±ć? Co było dla niej gorsze od ¶mierci?

Data: 2011-09-12 08:04:35
Autor: cytryna
> [...]

A tak naprawdę co chcesz powiedzieć? I pierwsze słyszę o że to PiS

prowadził ¶ledztwo w sprawie "Afery Węglowej".

**************************

Nieodmiennie Szanowny Panie Jadry¶. Podpowiem kto zainicjował ¶ledztwo w sprawie afery węglowej posługuj±c się imionami z Orwella.
"Squealer (Krzykała) Niewielki i gruby, lecz ruchliwy knur o okr±głych policzkach, najlepiej znany spo¶ród tuczników zamieszkuj±cych folwark. Posiadał przenikliwy głos oraz dar wymowy, który wykorzystywał, by umacniać pozycję Napoleona. Potrafił tak przekonywuj±co manipulować informacjami, iż uważano, że "czarne potrafi uczynić białym". W zamian za przywileje sławił postać Napoleona, usprawiedliwiał jego poczynania, uprawiał propagandę sukcesu, przedstawiaj±c zwierzętom fałszywe dane na temat stanu gospodarki w folwarku. Żeby uwiarygodnić swoje słowa, uczył owce populistycznych haseł, które skandowały, by zagłuszyć głosy protestu." Ostatnio Squealer wygryzł lochę z pierwszego miejsca na li¶cie wybrańców folwarku.

Data: 2011-09-16 21:26:26
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-12 08:04, cytryna pisze:
[...]

Nieodmiennie Szanowny Panie Jadryś. Podpowiem kto zainicjował śledztwo w
sprawie afery węglowej posługując się imionami z Orwella.
"Squealer (Krzykała)
Niewielki i gruby, lecz ruchliwy knur o okrągłych policzkach, najlepiej znany
spośród tuczników zamieszkujących folwark. Posiadał przenikliwy głos oraz dar
wymowy, który wykorzystywał, by umacniać pozycję Napoleona. Potrafił tak
przekonywująco manipulować informacjami, iż uważano, że "czarne potrafi
uczynić białym". W zamian za przywileje sławił postać Napoleona,
usprawiedliwiał jego poczynania, uprawiał propagandę sukcesu, przedstawiając
zwierzętom fałszywe dane na temat stanu gospodarki w folwarku. Żeby
uwiarygodnić swoje słowa, uczył owce populistycznych haseł, które skandowały,
by zagłuszyć głosy protestu."

Ostatnio Squealer wygryzł lochę z pierwszego miejsca na liście wybrańców
folwarku.

Wyjątkowo bezczelny typek! W SLD pełno takich..

Data: 2011-09-11 10:29:46
Autor: Paweł
W dniu 11.09.2011 00:40, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

[...]

bardzo, bardzo naci±gane

--
Paweł

Data: 2011-09-11 14:30:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
¦mierć nie kończy tego, co dobre...

"Paweł" j4hrhk$c9i$2@node2.news.atman.pl

[...]

Jedna z masy uniwersalnych odpowiedzi. Niestety te odpowiedzi s±
tak uniwersalne, że aż puste w swej wymowie, a nawet niepoprawne
gramatycznie. :)

NajwyraĽniej TRydzyk nie kłamie, mówi±c o tym, że jego studenci nie
potrafi± budować pełnych wypowiedzi -- nie potrafi± sklecić zdania!!!
Wg TRydzyka studenci (studentki też?) b±kaj± co¶, czerwieni± się,
mówi± urywanymi zdaniami, pojedynczymi słowami lub zlepkami słów
trudnymi do zrozumienia...

Zatem TRydzyk nie jest kłamc±? :) Na to wygl±da... :)
Ale czy to naprawdę Wyższa Kultura Medialna? :)

Panie Rydzyk -- nie wstyd panu tak kształcić?!
PóĽniej taki kto¶ chwali się swoim dyplomem -- choć nie potrafi mówić...
Chce pracy na wysokim stanowisku, ale trudno mu nie tylko pracować, ale
nawet uczyć się, bo je¶li nie umie składać słów w zdania by wypowiedzieć
swoje my¶li, zapewne tez nie potrafi czytać...

Taki człowiek (absolwent tej Kultury!!) czego¶ pragnie, być może usilnie
modli się, ale nie umie nawet wypowiedzieć swoich pragnień...

-=-

Ja, płac±c pieniędzmi podatników, miałbym zatrudniać takich ,,magistrów''? :)
Miałbym w swojej firmie -- narzuconej mi przez Ozorowskiego, wysłuchiwać
pojękiwania ludzi, który zapamiętali uniwersalne wypowiedzi i generuj± je
bezmy¶lnie w odpowiedzi na to, co ich spotyka?

Przypominam -- rocznica ¶mierci Rycerstwa Koterii (zapewne tak wła¶nie
przygotowanego do dorosłego życia jak mój przedmówca) jest niedaleko. :)

Data: 2011-09-17 01:01:03
Autor: Sonn
TROLL WARNING !!!!
Czy panowie Kaczyńscy byli zwolennikami kary ¶mierci?

Czy to zestawienie dobrze ¶wiadczy o sprawowaniu władzy:

PIERDOLI NI Z GRUCHY NI Z PIETRUCHY

NIE KARMIĆ

MOŻE ZDECHNIE

--
Sonn

Data: 2011-09-17 02:03:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
TROLL WARNING !!!!

"Sonn" j50kfa$rsf$2@inews.gazeta.pl

[...]

Spojrzałe¶ w lustro i zacz±łe¶ krzyczeć?

-=-

Kaczyńscy byli zwolennikami kary ¶mierci.
I jeden z nich wykonał wyrok na sobie. :)

Data: 2011-09-17 09:05:54
Autor: (He®Sk)
TROLL WARNING !!!!
On Sat, 17 Sep 2011 01:01:03 +0200, Sonn <lacrimosa321@poczta.onet.pl>
wrote:

> Czy panowie Kaczyńscy byli zwolennikami kary ¶mierci?
>
> Czy to zestawienie dobrze ¶wiadczy o sprawowaniu władzy:

> [...]

a tys co za ptica? 82-160-38-80.tktelekom.pl

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

¦mierć nie kończy tego, co dobre...