"Śmierć prezydenta"

Data: 2013-01-22 17:19:35
Autor: No pasaran
"Śmierć prezydenta"
Data: 2013-01-22 18:00:40
Autor: T.
"Śmierć prezydenta"
W dniu 2013-01-22 17:19, No pasaran pisze:
Lechu pośrednio naciskał...

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,National-Geographic-nada-film-o-katastrofie-smolenskiej-Smierc-prezydenta,wid,15274750,wiadomosc.html?ticaid=1fee2

Brak tylko rozmowy telefonicznej z Jarkiem...

Ciekawe jak spreparują rozmaślonego Błasika w kokpicie. No i tę kłótnię na lotnisku.
T.

Data: 2013-01-22 18:45:34
Autor: u2
"Śmierć prezydenta"
W dniu 2013-01-22 18:00, T. pisze:

Ciekawe jak spreparują rozmaślonego Błasika w kokpicie. No i tę kłótnię
na lotnisku.
T.

Znowu lansuja ruska wersje zdarzen. Ja bym sie skoncentrowal na przygotowaniu lotu i kto za niego odpowiadal. Reszte mozna zobaczyc na filmie Anity Gargas Anatomia upadku :

http://wpolityce.pl/wydarzenia/45333-pokazano-film-national-geographic-o-katastrofie-na-pokaz-zaproszono-tylko-slusznych-dziennikarzy-ktorzy-wyznaja-oficjalna-rzadowa-wersje-zdarzen

W filmie mowa jest zarówno o błędach popełnionych przez polską załogę samolotu, jak i rosyjskich kontrolerów lotu. Wspomniano m.in. o pośredniej presji na załogę, wynikającej z obecności na pokładzie wielu ważnych osób, a także z niezachowania tzw. sterylności kokpitu. Mowa jest o obecności w kabinie pilotów dyrektora protokołu dyplomatycznego MSZ Mariusza Kazany. W filmie mowa jest też, że według "niektórych śledczych" wizytę w kokpicie złożył też dowódca polskich Sił Powietrznych gen. Andrzej Błasik.

Data: 2013-01-22 19:05:10
Autor: No pasaran
"Śmierć prezydenta"
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:50fed03f$0$1297$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-01-22 18:00, T. pisze:

[...]

Kancelaria prezydenta i sam Lechu dostał zajoba...

Reszte mozna zobaczyc na
filmie Anity Gargas Anatomia upadku :

Popierdoleńców ci u nas nie brak, pojebańcy szukają dziury w całym, a może wybuch, a raz insynuują winę Polaków, a drugi raz winę Rosjan, a siak, a srak... i chuj wie czego szukają, chyba dziury w dupie...

Data: 2013-01-22 19:27:11
Autor: u2
"Śmierć prezydenta"
W dniu 2013-01-22 19:05, No pasaran pisze:

Popierdoleńców ci u nas nie brak, pojebańcy szukają dziury w całym, a
może wybuch, a raz insynuują winę Polaków, a drugi raz winę Rosjan, a
siak, a srak... i chuj wie czego szukają, chyba dziury w dupie.

No wiesz bekon, nie mozna nie doceniac przeciwnikow, z pewnoscia nie sa glupi. Udalo im sie wyslac caly sztab generalny z prezydetnem i wysadzic. Generalom zabraklo instynktu samozachowawczego. Z pewnoscia wiedzieli, ze po katastrofie w Miroslawcu nie nalezy sie pakowac wszyscy razem do jednego samolotu.

Data: 2013-01-22 19:56:35
Autor: No pasaran
"Śmierć prezydenta"
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:50fed9ff$0$1228$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie ma kogo żałować, to tylko reżimowcy...

Data: 2013-01-22 20:03:38
Autor: u2
"Śmierć prezydenta"
W dniu 2013-01-22 19:56, No pasaran pisze:
Nie ma kogo żałować, to tylko reżimowcy.

No nie, general to general. Za darmo generala nie dawali tak jak dla Janickiego.

Data: 2013-01-22 20:25:08
Autor: No pasaran
"Śmierć prezydenta"
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:50fee28a$0$1299$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-01-22 19:56, No pasaran pisze:
Nie ma kogo żałować, to tylko reżimowcy.

No nie, general to general. Za darmo generala nie dawali tak jak dla Janickiego.

NKWDowslka szkoła, nie ma kogo załować. Od 1944 roku nie ma w Polsce wolnych generałów, a mogli zrobić przwrót 13 grudnia 1981 roku, ale WRONA wygrała i rządzi...

Data: 2013-01-22 20:28:00
Autor: u2
"Śmierć prezydenta"
W dniu 2013-01-22 20:25, No pasaran pisze:
NKWDowslka szkoła, nie ma kogo załować. Od 1944 roku nie ma w Polsce
wolnych generałów, a mogli zrobić przwrót 13 grudnia 1981 roku, ale
WRONA wygrała i rządzi.

No zrobili przewrot. Wojsko wparowalo do fabryk, wyrzucilo dyrektorow i zaczelo rzadzic. Z fatalnym skutkiem.

Data: 2013-01-22 20:30:01
Autor: No pasaran
"Śmierć prezydenta"
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:50fee840$0$26682$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No właśnie, nie ma wolności, bez Solidarności...

Data: 2013-01-22 20:38:01
Autor: u2
"Śmierć prezydenta"
W dniu 2013-01-22 20:30, No pasaran pisze:
No zrobili przewrot. Wojsko wparowalo do fabryk, wyrzucilo dyrektorow
i zaczelo rzadzic. Z fatalnym skutkiem.

No właśnie, nie ma wolności, bez Solidarności.

E tam, pewnie wiesz, ze wszystkie porozumienia z ramienia S podpisali agenci bezpieki.

Data: 2013-01-22 20:46:32
Autor: No pasaran
"Śmierć prezydenta"
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:50feea9a$0$1213$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja nie o tej S., ja o tej zdelegalizowanej i spacyfikowanej na wieki...

Data: 2013-01-22 20:47:53
Autor: u2
"Śmierć prezydenta"
W dniu 2013-01-22 20:46, No pasaran pisze:
E tam, pewnie wiesz, ze wszystkie porozumienia z ramienia S podpisali
agenci bezpieki.

Ja nie o tej S., ja o tej zdelegalizowanej i spacyfikowanej na wieki.

Chodzi o porozumienia z sierpnia 1980, a nie okraglego stolika. Podciagnij sie bekon.

Data: 2013-01-22 20:52:52
Autor: No pasaran
"Śmierć prezydenta"
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:50feece9$0$26707$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nic to. nawet te porozumienia z 1980 były podpisane przez agentów bezpieki pod przymusem 10 milionów zsolidaryzowanych się ze sobą Polaków i drugie tyle popierających w duchu...  Potem Geremek zainspirował stan wojenny, bo Solidarność wyrwała się agenturze całkowicie spod kontrolki i w regionach niezależni Polacy zaczęli przejmować władzę i było zagrożenie dla reżimu, że niezależni Polacy wejdą gromadnie do Rad Narodowych.. I generał spacyfikował nas na wieki i oddał w pacht Żydom i chuj sytrzelił polską solidarność, teraz mamy kupę tępego motłochu, kalskającego w POPiS...

Data: 2013-01-22 20:56:38
Autor: u2
"Śmierć prezydenta"
W dniu 2013-01-22 20:52, No pasaran pisze:
Nic to. nawet te porozumienia z 1980 były podpisane przez agentów
bezpieki pod przymusem 10 milionów zsolidaryzowanych się ze sobą Polaków
i drugie tyle popierających w duchu.

No nie, od samego poczatku strajk na wybrzezu byl sterowany przez agentow bezpieki. Troche sie im wymknal z rak gdy Walentynowicz nie dala spacyfikowac strajku przez bolka.

Data: 2013-01-22 21:19:52
Autor: No pasaran
"Śmierć prezydenta"
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:50feeef6$0$1220$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie prawda, wybrzeże to nie Polska, a zaczęło się w Lublinie, jak szynki nie puścili w puszkach po farbie do Moskwy...

Data: 2013-01-22 21:36:00
Autor: u2
"Śmierć prezydenta"
W dniu 2013-01-22 21:19, No pasaran pisze:
[...]

Bzdura, wybrzeze jest polskie. Zakonotuj sobie.

Data: 2013-01-22 23:58:38
Autor: No pasaran
"Śmierć prezydenta"
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:50fef831$0$1314$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Polska, to trochę więcej, jak wybrzeże...

Data: 2013-01-23 09:44:23
Autor: u2
"Śmierć prezydenta"
W dniu 2013-01-22 23:58, No pasaran pisze:
[...]

To wyrazaj sie bekon, bo inaczej w morde otrzymasz.

Data: 2013-01-25 18:49:40
Autor: pluton_
"Śmierć prezydenta"
Ciekawe jak spreparują rozmaślonego Błasika w kokpicie. No i tę kłótnię
na lotnisku.

Wezma jakiegos pijaczyne spod budki, ubiora w zielone wdzianko
i bedzie lepszy jeneral, niz 2 blasiki.

pozdrawiam
pluton

Data: 2013-01-25 18:51:59
Autor: u2
"�mier� prezydenta"
W dniu 2013-01-25 18:49, pluton_ pisze:
Ciekawe jak spreparuj� rozma�lonego B�asika w kokpicie. No i t� k��tni�
na lotnisku.

Wezma jakiegos pijaczyne spod budki, ubiora w zielone wdzianko
i bedzie lepszy jeneral, niz 2 blasiki.

Zielony z wierzchu, czerwony wewnatrz. Jak arbuz aka plutek.

Data: 2013-01-25 19:06:24
Autor: pluton_
"?mier? prezydenta"

> Wezma jakiegos pijaczyne spod budki, ubiora w zielone wdzianko
> i bedzie lepszy jeneral, niz 2 blasiki.

Zielony z wierzchu, czerwony wewnatrz. Jak arbuz aka plutek.

Ja zielony ? To zielsko juz ci calkiem dupe wyzarlo.

Nullification

Data: 2013-01-25 20:54:03
Autor: u2
"?mier? prezydenta"
W dniu 2013-01-25 19:06, pluton_ pisze:
Zielony z wierzchu, czerwony wewnatrz. Jak arbuz aka plutek.
Ja zielony ? To zielsko juz mi calkiem dupe wyzarlo.

No to wspolczuje plutek :)

Data: 2013-01-25 21:00:37
Autor: Przemysław M.
"?mier? prezydenta"
Dnia Fri, 25 Jan 2013 20:54:03 +0100, u2 napisał(a):

W dniu 2013-01-25 19:06, pluton_ pisze:
Zielony z wierzchu, czerwony wewnatrz. Jak arbuz aka plutek.
Ja zielony ? To zielsko juz mi calkiem dupe wyzarlo.

No to wspolczuje plutek :)

Ja ci też współczuję wychodek.

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2013-01-25 21:05:20
Autor: u2
"?mier? prezydenta"
W dniu 2013-01-25 21:00, Przemysław M. pisze:
[...]

Widzisz plutek, wszyscy tobie wspolczujemy.

Data: 2013-01-26 10:52:49
Autor: Przemysław M.
"?mier? prezydenta"
Dnia Fri, 25 Jan 2013 21:05:20 +0100, wychodek u2 napisał(a):

[...]

Wy czyli kto? Ty wychodek z rodziną?

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2013-01-26 07:45:32
Autor: pluton_
"?mier? prezydenta"
No to wspolczuje plutek :)

A ja tobie nie. ty jestes pojebany na wlasne zyczenie.

Nullification

Data: 2013-01-25 20:57:29
Autor: Przemysław M.
"�mier� prezydenta"
Dnia Fri, 25 Jan 2013 18:51:59 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Rewelacja! Masz jeszcze podobne odkrywcze myśli?

Data: 2013-01-26 09:29:42
Autor: Trybun
"Śmierć prezydenta"
[...]

Oj, nie w specjalizacji prezentowanej przez Błasika. Generałem lotnictwa raczej nie zostaje się za piękne oczy. I w takim wypadku jest niemożliwy scenariusz  - "uklęknij pułkowniku P, powstań generale  dywizji P."

Data: 2013-01-22 19:49:12
Autor: the_foe
"Śmierć prezydenta"
[...]

Gargas nie bedzie polską wersja O.Stone'a a Macierewicz nie przejdzie do historii jako nasz Garrison, he he

--
the_foe

"Śmierć prezydenta"